Gå til innhold

Fytti h**vete

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg blir sjuk over hvordan noen drittsekker tenker. Jeg har rett og slett ikke ord.

Skrevet

Kvalmende. At det er mulig å være så kynisk, håper det kommer politireaksjoner mot ham. Han kan jo ikke eie samvittighet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

DoS-angrep? Det vet jeg ikke hva er.

Men hadde jeg hatt et jagerfly hadde jeg gledelig stilt det til disposisjon til et flyangrep.

Annonse

Skrevet

Hadde jeg visst hva et DoS angrep er, så hadde jeg blitt med:-)

Men jeg bor sikkert rett i nærheten, så kanskje hagle hadde vært enklere?

Skrevet

Sånn til orientering: DoS (Denial of Service) angrep er et angrep som må koordineres av flere, og som tar sikte på å kverke en server - nærmere bestemt websiden til dette svinet :-)

"..............................................."

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Sånn til orientering: DoS (Denial of Service) angrep er et angrep som må koordineres av flere, og som tar sikte på å kverke en server - nærmere bestemt websiden til dette svinet :-)

OK, jeg trodde kanskje det betydde "Deng og Slå-angrep". Det hadde vel også vært fortjent, forsåvidt :)

Skrevet

Men åssen gjør vi det da....???????? :-)

*ond*

Skrevet

Men åssen gjør vi det da....???????? :-)

*ond*

Først må man finne adr. til siten :-)

"........................................."

Skrevet

Nok en sjarmerende kar. Noen ganger kan man jo begynne å lure på om navn påvirker personligheten...

Skrevet

Først må man finne adr. til siten :-)

Ja, og med den farten og den informasjonsmengden du drypper av gangen, så snakker vi om at vi er i mål rundt jul til neste år....muligens:-)

Annonse

Skrevet

Ja, og med den farten og den informasjonsmengden du drypper av gangen, så snakker vi om at vi er i mål rundt jul til neste år....muligens:-)

Jeg aner ikke adr. til siten :-)

Og så trenger jeg et solid team av kompentente medhackere, og noen dager til å infisere en 4-500 maskiner rundt -omkring i verden med en godt skrevet orm (som jeg må skrive selv). :-)

Skrevet

Jeg aner ikke adr. til siten :-)

Og så trenger jeg et solid team av kompentente medhackere, og noen dager til å infisere en 4-500 maskiner rundt -omkring i verden med en godt skrevet orm (som jeg må skrive selv). :-)

Med andre ord så går det kjappere med en Telefonkatalog og hagle...:-)

Skrevet

Med andre ord så går det kjappere med en Telefonkatalog og hagle...:-)

Det går kjappere, ja. Men jeg foretrekker å gjøre ting litt mer raffinert, og med litt mer stil :-)

Men når alt annet feiler, så har jeg et solid balltre stående :-)

"..........................................."

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hadde det vært datteren vår, hadde ikke far her i huset betalt med kr og øre, men med noen gode blyladninger som ikke ble brukt opp før vi gikk over til stål (?).

Det verste er vel at han sover ganske godt om natta.

Skrevet

Tja - som sekundær løsning kunne vel kastrering være et alternativ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...