Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article507008.ece Noen som har lyst å bli med på et DoS-angrep? "................................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg blir sjuk over hvordan noen drittsekker tenker. Jeg har rett og slett ikke ord. 0 Siter
drizzle Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kvalmende. At det er mulig å være så kynisk, håper det kommer politireaksjoner mot ham. Han kan jo ikke eie samvittighet! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 DoS-angrep? Det vet jeg ikke hva er. Men hadde jeg hatt et jagerfly hadde jeg gledelig stilt det til disposisjon til et flyangrep. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hadde jeg visst hva et DoS angrep er, så hadde jeg blitt med:-) Men jeg bor sikkert rett i nærheten, så kanskje hagle hadde vært enklere? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Sånn til orientering: DoS (Denial of Service) angrep er et angrep som må koordineres av flere, og som tar sikte på å kverke en server - nærmere bestemt websiden til dette svinet :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Sånn til orientering: DoS (Denial of Service) angrep er et angrep som må koordineres av flere, og som tar sikte på å kverke en server - nærmere bestemt websiden til dette svinet :-) "..............................................." OK, jeg trodde kanskje det betydde "Deng og Slå-angrep". Det hadde vel også vært fortjent, forsåvidt 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Sånn til orientering: DoS (Denial of Service) angrep er et angrep som må koordineres av flere, og som tar sikte på å kverke en server - nærmere bestemt websiden til dette svinet :-) "..............................................." Men åssen gjør vi det da....???????? :-) *ond* 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Men åssen gjør vi det da....???????? :-) *ond* Først må man finne adr. til siten :-) "........................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nok en sjarmerende kar. Noen ganger kan man jo begynne å lure på om navn påvirker personligheten... 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Først må man finne adr. til siten :-) "........................................." Ja, og med den farten og den informasjonsmengden du drypper av gangen, så snakker vi om at vi er i mål rundt jul til neste år....muligens:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Ja, og med den farten og den informasjonsmengden du drypper av gangen, så snakker vi om at vi er i mål rundt jul til neste år....muligens:-) Jeg aner ikke adr. til siten :-) Og så trenger jeg et solid team av kompentente medhackere, og noen dager til å infisere en 4-500 maskiner rundt -omkring i verden med en godt skrevet orm (som jeg må skrive selv). :-) "........................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg aner ikke adr. til siten :-) Og så trenger jeg et solid team av kompentente medhackere, og noen dager til å infisere en 4-500 maskiner rundt -omkring i verden med en godt skrevet orm (som jeg må skrive selv). :-) "........................................." Med andre ord så går det kjappere med en Telefonkatalog og hagle...:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Med andre ord så går det kjappere med en Telefonkatalog og hagle...:-) Det går kjappere, ja. Men jeg foretrekker å gjøre ting litt mer raffinert, og med litt mer stil :-) Men når alt annet feiler, så har jeg et solid balltre stående :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hadde det vært datteren vår, hadde ikke far her i huset betalt med kr og øre, men med noen gode blyladninger som ikke ble brukt opp før vi gikk over til stål (?). Det verste er vel at han sover ganske godt om natta. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tja - som sekundær løsning kunne vel kastrering være et alternativ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.