Gjest skap-amerikaner Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tenk at de ikke får bygge på Huseby likevel! Jeg hadde trodd de norske politikerne ville gitt etter for USA-ambassadens press, slik de alltid gjør. Isteden satte de USA på plass, som er nødt til å forstå at de ikke kan skalte og valte hvordan de vil i andres land. Litt ydmykhet bør de vise. De kommer nok til å bli åpne for å se etter et annet sted nå som denne døren er stengt. Jeg er faktisk US statsborger selv, men bodd i Norge i mange år. Har rett og slett følt meg skamfull over i den senere tid, over hvordan den amerikanske ambassade har holdt på i denne saken 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tja. Skal bli interessant å se hva slags krav de kommer med til sikringstiltak i Drammensveien nå, da. Glad jeg ikke er nabo der ihvertfall 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 De satte vel ikke akkurat USA på plass. De kommer til å si nei til at ambassaden kan flytte til Huseby, men kan ikke presse ambassaden til å flytte noe annet sted. Dermed blir den værende i Drammensveien. Den absolutt verst tenkelige løsning for alle som bor der, for USA og med tanke på terror-risiko. Oslo har feige politikere! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg synes ikke noe om at den hvordan de oppfører seg og sikrer ambassaden i drammensveien heller. Det ser ut som en søppelplass, flytt hele dritten ut av Oslo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.