Gå til innhold

Hurra!!! (ambassaden)

Anbefalte innlegg

Gjest skap-amerikaner
Skrevet

Tenk at de ikke får bygge på Huseby likevel! Jeg hadde trodd de norske politikerne ville gitt etter for USA-ambassadens press, slik de alltid gjør. Isteden satte de USA på plass, som er nødt til å forstå at de ikke kan skalte og valte hvordan de vil i andres land. Litt ydmykhet bør de vise. De kommer nok til å bli åpne for å se etter et annet sted nå som denne døren er stengt.

Jeg er faktisk US statsborger selv, men bodd i Norge i mange år. Har rett og slett følt meg skamfull over i den senere tid, over hvordan den amerikanske ambassade har holdt på i denne saken

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Tja. Skal bli interessant å se hva slags krav de kommer med til sikringstiltak i Drammensveien nå, da. Glad jeg ikke er nabo der ihvertfall :)

Gjest kalendria
Skrevet

De satte vel ikke akkurat USA på plass. De kommer til å si nei til at ambassaden kan flytte til Huseby, men kan ikke presse ambassaden til å flytte noe annet sted. Dermed blir den værende i Drammensveien. Den absolutt verst tenkelige løsning for alle som bor der, for USA og med tanke på terror-risiko.

Oslo har feige politikere!

Skrevet

Jeg synes ikke noe om at den hvordan de oppfører seg og sikrer ambassaden i drammensveien heller. Det ser ut som en søppelplass, flytt hele dritten ut av Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...