Gå til innhold

Sinnsyk tannverk!! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Tannpina
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har aldri hatt slik tannverk før at jeg har begynt å gråte. Det er bare så utrolig vondt. VEt ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det kom bare helt plutselig i går..

Jeg har nettopp vært syk en god stund, og har blant annet enda veldig vondt på det ene øyet og rundt der etter jeg hadde øyekatarr. Tåler ikke så mye lys eller noe..Det vonde øyet er på samme side som tannverken.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Er jo ikke no tannlege her nå. Hjelp!! har så vondt og trenger sårt noen råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten må du ringe tannlege vakta (dyrt!!!!!), ellers så må du "bite tennene sammen" ete smertestillende og vente til i morgen tidlig. Da reiser du dirkete ned til tannlegen din, sitter å venter - gråter en skvett, og kommer forhåpentligvis i stolen på direkten.

Gjest Persille
Skrevet

Enten må du ringe tannlege vakta (dyrt!!!!!), ellers så må du "bite tennene sammen" ete smertestillende og vente til i morgen tidlig. Da reiser du dirkete ned til tannlegen din, sitter å venter - gråter en skvett, og kommer forhåpentligvis i stolen på direkten.

Tannlegevakt fungerer ikke på samme måte som legevakt (uheldigvis) så de har ikke åpent 24t i døgnet :(

Jeg trengte dem nemlig sårt en sen kveld...

Gjest Persille
Skrevet

Ibux er det eneste som hjelper, pinex funker ikke - og så må du dra til tannlegen i morgen tidlig for å få en nødtime, det har de fleste.

Lykke til, og god bedring :)

Skrevet

Det kan være du har vondt fordi bihulene dine er tette (er det vondt i overkjeven?)

Hvis det er i overkjeven så _kan_ det også være at du har fått reaksjon i øyeområdet pga tanna, hvis et hull har fått utvikle seg inn til nerven. Men da høres det rart ut at du plutselig fikk vondt i går, så det er nok lite sannsynlig.

Det finnes tannlegevakter rundt om i landet, vet ikke hvor du bor, men det er en liste her http://www.google.no/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-45,GGLG:en&q=tannlegevakt

Spis Ibux og paracet sammen, det hjelper bedre enn bare det ene. Håper du får sove i natt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...