Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 I dag da jeg kom hjem fra jobben og skulle ta av meg støvlettene, ser jeg noe som stikker ut av ene buksebenet. Jeg tar tak i det og drar ut ei strømpebukse som har ligget i ene buksebenet hele dagen. Jeg brukte strømpebukse i går, og hadde glemt at jeg tok av meg strømpebuksa og buksa samtidig i går. Tenk om jeg hadde dratt den etter meg som en hale.*Grøss og gru* Takket være at det var en bukse med knyting nederst, slapp jeg den pinlige situasjonen;) 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 *S* Minner meg om den gangen jeg var på fest, og kom ut fra toalettet med en halvmeter toalettpapir hengende fra skjørtelinningen... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 *S* Minner meg om den gangen jeg var på fest, og kom ut fra toalettet med en halvmeter toalettpapir hengende fra skjørtelinningen... *LOL* 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hahahahaha!! Vær glad det ikke var ei truse =) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hahahahaha!! Vær glad det ikke var ei truse =) Ja, ei skikkelig mensentruse *grøss* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, heldig for deg at den sannsynligvis ikke har hengt ut av buksebeinet i hele dag. Men om den har gjort det så er det slett ikke sikkert at noen hadde nevnt det for deg.. Folk er rare sånn! Jeg sier alltid i fra til folk hvis de har kledd på seg feil, stapper vaskelappen ned bak i nakke, og gjør oppmerksom på toalettpapir som henger etter.. Men ikke alle tør/vil/bryr seg om å si i fra tror jeg:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, heldig for deg at den sannsynligvis ikke har hengt ut av buksebeinet i hele dag. Men om den har gjort det så er det slett ikke sikkert at noen hadde nevnt det for deg.. Folk er rare sånn! Jeg sier alltid i fra til folk hvis de har kledd på seg feil, stapper vaskelappen ned bak i nakke, og gjør oppmerksom på toalettpapir som henger etter.. Men ikke alle tør/vil/bryr seg om å si i fra tror jeg:) Man vil vel ikke være den som bidrar til en pinlig situasjon, kanskje. Det verste jeg veit er når jeg har sittet og pratet med noen over et måltid, og seinere oppdager i speilet at det sitter fast noe på tanna mi. _Alle_ har sett det, og ingen har antagligvis fått med seg ett ord av det jeg sa etter at den hengte seg der. _Hvorfor_ i ******* kan de ikke bare diskret se på meg og peke på tanna si, f.eks?? *argh* 0 Siter
keinstein Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, heldig for deg at den sannsynligvis ikke har hengt ut av buksebeinet i hele dag. Men om den har gjort det så er det slett ikke sikkert at noen hadde nevnt det for deg.. Folk er rare sånn! Jeg sier alltid i fra til folk hvis de har kledd på seg feil, stapper vaskelappen ned bak i nakke, og gjør oppmerksom på toalettpapir som henger etter.. Men ikke alle tør/vil/bryr seg om å si i fra tror jeg:) En tå sjefa i Tennant Forsikring gikk rundt med 2-3 tørk dopapir hengende ut av bukselinningen bak, det meste av dagen. Jeg turde ikke si det til han. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Man vil vel ikke være den som bidrar til en pinlig situasjon, kanskje. Det verste jeg veit er når jeg har sittet og pratet med noen over et måltid, og seinere oppdager i speilet at det sitter fast noe på tanna mi. _Alle_ har sett det, og ingen har antagligvis fått med seg ett ord av det jeg sa etter at den hengte seg der. _Hvorfor_ i ******* kan de ikke bare diskret se på meg og peke på tanna si, f.eks?? *argh* Ja, det er jo en klassiker. Og det er kanskje som du sier; man vil ikke bidra til en pinlig situasjon. Men jeg pleier ikke rope det ut til alle i restauranten da.. man kan jo gi et diskré hint. Det var ikke en kjeft som sa noe til meg da jeg trente ei økt på treningssenteret med toppen på vranga heller:/ 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, heldig for deg at den sannsynligvis ikke har hengt ut av buksebeinet i hele dag. Men om den har gjort det så er det slett ikke sikkert at noen hadde nevnt det for deg.. Folk er rare sånn! Jeg sier alltid i fra til folk hvis de har kledd på seg feil, stapper vaskelappen ned bak i nakke, og gjør oppmerksom på toalettpapir som henger etter.. Men ikke alle tør/vil/bryr seg om å si i fra tror jeg:) Jeg hadde sagt ifra. Helt sikkert;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det er jo en klassiker. Og det er kanskje som du sier; man vil ikke bidra til en pinlig situasjon. Men jeg pleier ikke rope det ut til alle i restauranten da.. man kan jo gi et diskré hint. Det var ikke en kjeft som sa noe til meg da jeg trente ei økt på treningssenteret med toppen på vranga heller:/ Ikke sant, det er jo det man kan gjøre. Være litt diskret bare. Og man gjør det jo kun _så_ mye flauere for personen når man oppdager det selv etterpå og vet at alle har sett det og ingen har sagt noe. Treningstøy på vranga er vel ikke så pinlig? Noen er jo til og med så delikate at de snur klær på vranga fordi de er skitne på den andre siden... 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 *S* Minner meg om den gangen jeg var på fest, og kom ut fra toalettet med en halvmeter toalettpapir hengende fra skjørtelinningen... Eller som jeg så på et treningssenter en gang: En dame tar av seg bukse og truse og VIPS! kommer det til syne en remse dopapir som henger igjen mellom rumpeballene!!! Vanskelig å la være å le da altså!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Eller som jeg så på et treningssenter en gang: En dame tar av seg bukse og truse og VIPS! kommer det til syne en remse dopapir som henger igjen mellom rumpeballene!!! Vanskelig å la være å le da altså!! Du _kødder_!! HAHAHA!! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du _kødder_!! HAHAHA!! Nei, jeg gjor ikke det!! Det er helt fakta! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, jeg gjor ikke det!! Det er helt fakta! Det går ikke an!! Ååååh, jeg hadde umulig greid å holde meg fra å le. Hvordan får man en remse dopapir til å henge fast i rumpa uten å merke det? *LOL* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 En gang underviste jeg elever midt i fnisealderen (14-15-åringer). Siden vi alle var døve ble det naturlig nok mye fekting med hender osv... Etter en stund begynte elevene å fnise verre og verre. Tilslutt måtte jeg jo bare spørre hva som var så morsomt. Ut av det ene ermet mitt kom det nemlig gradvis ut en sokk. Jo fortere jeg prata, jo mer av sokken kom til syne - for å si det sånn ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det går ikke an!! Ååååh, jeg hadde umulig greid å holde meg fra å le. Hvordan får man en remse dopapir til å henge fast i rumpa uten å merke det? *LOL* remsa var riktignok kanskje bare 3 flak, men dog.... |S| 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ikke sant, det er jo det man kan gjøre. Være litt diskret bare. Og man gjør det jo kun _så_ mye flauere for personen når man oppdager det selv etterpå og vet at alle har sett det og ingen har sagt noe. Treningstøy på vranga er vel ikke så pinlig? Noen er jo til og med så delikate at de snur klær på vranga fordi de er skitne på den andre siden... Ikke pinlig? Hehe, neivel. Med vaskelapp og sømmer i mønster som tyter ut. Jeg er nok ikke av typen som bruker treningstøyet to ganger på rad, og etter det vranger det for å slippe vaske det. Men det var kanskje nettopp det de andre trodde, hehe;D 0 Siter
Gjest tror jeg droppa det akkurat nuh Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kult!! Jeg gjorde det samme her om dagen, men oppdaget det ganske kjapt. Fant frem strømpebukse fra skuffen og tok på meg buksa, så tenkte jeg at den buksa ble ganske fin og stram med strømpebukse under!! Så idet jeg skulle dra på meg ullsokkene at jeg hadde ekstra strømpis inni buksa. På jobben er vi veldig flinke til å si fra til hverandre om åpen smekk, frø i tennene, leppestift på tennene, dopapir fra buksa og sånne ting. Skjer jo ikke ofte da, men det er en gjenganger med smekken til han ene. Det vi IKKE orker å si fra om på en pen måte er buseplukkeren om han vennligst kan slutte mens han sitter i kaffeslabberas med oss andre. Det er litt verre... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 En gang underviste jeg elever midt i fnisealderen (14-15-åringer). Siden vi alle var døve ble det naturlig nok mye fekting med hender osv... Etter en stund begynte elevene å fnise verre og verre. Tilslutt måtte jeg jo bare spørre hva som var så morsomt. Ut av det ene ermet mitt kom det nemlig gradvis ut en sokk. Jo fortere jeg prata, jo mer av sokken kom til syne - for å si det sånn ;-) Ha ha, synes jeg ser det for meg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.