Gå til innhold

Kunne ha blitt pinlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke pinlig? Hehe, neivel. Med vaskelapp og sømmer i mønster som tyter ut.

Jeg er nok ikke av typen som bruker treningstøyet to ganger på rad, og etter det vranger det for å slippe vaske det. Men det var kanskje nettopp det de andre trodde, hehe;D

Ikke sant? =)

Kommer litt an på hvordan tøyet ser ut da, men. Jo, hadde kanskje blitt litt flau jeg også. Men er langt ifra det verste som kan skje ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke sant? =)

Kommer litt an på hvordan tøyet ser ut da, men. Jo, hadde kanskje blitt litt flau jeg også. Men er langt ifra det verste som kan skje ;)

Neida, jeg humret da for meg selv. litt selvironi må man ha;)

Skrevet

remsa var riktignok kanskje bare 3 flak, men dog.... |S|

Hahaha. Det holder da i lange baner. Falt det ikke ut når hun bøyde seg ned da? Hun må enten ha usedvanlig tette rumpeballer, eller så må enden på papiret ha snurpa seg sammen inn i rumpehullet.. *flire*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kult!!

Jeg gjorde det samme her om dagen, men oppdaget det ganske kjapt. Fant frem strømpebukse fra skuffen og tok på meg buksa, så tenkte jeg at den buksa ble ganske fin og stram med strømpebukse under!! Så idet jeg skulle dra på meg ullsokkene at jeg hadde ekstra strømpis inni buksa. ;)

På jobben er vi veldig flinke til å si fra til hverandre om åpen smekk, frø i tennene, leppestift på tennene, dopapir fra buksa og sånne ting. ;) Skjer jo ikke ofte da, men det er en gjenganger med smekken til han ene. ;)

Det vi IKKE orker å si fra om på en pen måte er buseplukkeren om han vennligst kan slutte mens han sitter i kaffeslabberas med oss andre. Det er litt verre...

Fysj! Hadde ikke turt og sagt i fra jeg heller. Men hadde nok kjikket litt stygt på han.

På jobben min har vi ei dame som ikke vasker hendene etter toalettbesøk.

I dag gjorde hun det igjen. Hører hun sitter i avlukket ved siden av meg og går rett ut uten å ha vakset hendene.

Hun har blitt kjent som den dama som ikke vasker hendene på jobben min. Synes det er ekkelt jeg.

Skrevet

En gang underviste jeg elever midt i fnisealderen (14-15-åringer). Siden vi alle var døve ble det naturlig nok mye fekting med hender osv...

Etter en stund begynte elevene å fnise verre og verre. Tilslutt måtte jeg jo bare spørre hva som var så morsomt.

Ut av det ene ermet mitt kom det nemlig gradvis ut en sokk. Jo fortere jeg prata, jo mer av sokken kom til syne - for å si det sånn ;-)

Haha, så morsomt! Ikke rart de fniste, da. :)

Skrevet

Hihi - min datt ut da jeg skulle prøve brudekjole - og dama SÅ det! :)

Annonse

Gjest sol etter regn
Skrevet

Kult!!

Jeg gjorde det samme her om dagen, men oppdaget det ganske kjapt. Fant frem strømpebukse fra skuffen og tok på meg buksa, så tenkte jeg at den buksa ble ganske fin og stram med strømpebukse under!! Så idet jeg skulle dra på meg ullsokkene at jeg hadde ekstra strømpis inni buksa. ;)

På jobben er vi veldig flinke til å si fra til hverandre om åpen smekk, frø i tennene, leppestift på tennene, dopapir fra buksa og sånne ting. ;) Skjer jo ikke ofte da, men det er en gjenganger med smekken til han ene. ;)

Det vi IKKE orker å si fra om på en pen måte er buseplukkeren om han vennligst kan slutte mens han sitter i kaffeslabberas med oss andre. Det er litt verre...

Huff.. hehe.. Det er ikke lett.. vi har en som promper ved hver ledige anledning.. Ikke akkurat så morro å bøye seg ned for å hente noe i en skuff el. lign., og så har fyren sluppet en (lydløs) fjert rett før.. Jeg fatter ikke at han tror ingen merker det!? :((

Skrevet

Kult!!

Å fisj og fisj. Det tror jeg ikke jeg ville sagt heller...

Skrevet

Haha, så morsomt! Ikke rart de fniste, da. :)

Sant nok. Jeg fikk helt latterkrampe selv også :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hihi - min datt ut da jeg skulle prøve brudekjole - og dama SÅ det! :)

He he!

Skrevet

Sant nok. Jeg fikk helt latterkrampe selv også :-)

Hihi, måtte fortelle denne historien til samboeren, han lo godt han også. :)

Skrevet

Hihi, måtte fortelle denne historien til samboeren, han lo godt han også. :)

Du må ikke tro annet enn at jeg blir minnet på denne episoden av mine gamle elever npr vi møtes. Det er vel ca. 10 år siden det skjedde og jeg var ikke stort mye eldre enn dem, så jeg var knapt nok over fnisealderen selv ;-)

Skrevet

Du må ikke tro annet enn at jeg blir minnet på denne episoden av mine gamle elever npr vi møtes. Det er vel ca. 10 år siden det skjedde og jeg var ikke stort mye eldre enn dem, så jeg var knapt nok over fnisealderen selv ;-)

Skjønner godt at det der er en sånn klassiker som man får høre igjen til evig tid, ja. :)

Annonse

Skrevet

Det går ikke an!! Ååååh, jeg hadde umulig greid å holde meg fra å le. Hvordan får man en remse dopapir til å henge fast i rumpa uten å merke det? *LOL*

"Hvordan får man en remse dopapir til å henge fast i rumpa uten å merke det? *LOL*"

Det er vel straffen for å kjøpe det mykeste dopapiret ;-)

Skrevet

Samme har skjedd meg *TO* ganger, men med truse istedetfor strømpebukse ;D

(Heldigvis har jeg alltid merka det før den datt ut, huff)

Skrevet

Nå kom jeg på en sånn flau historie til...

Jeg var gravid med mellomsten og var på julebord. Kjolen var gullskimrende, sid, lekker og magen struttende ;-)

Underveis i julebordet måtte jeg på do. Vel ferdig på do fikk jeg dratt på meg den tynne strømpebuksa og fiksa på kjolen slik at den lå pent over struttemagen. Jeg gikk ut av det trange (ekstra trangt den gangen...) avlukket og titta heldigvis i det heldekkende speilet utenfor doavlukket. Til min forferdelse oppdaga jeg at strømpebuksa vra dratt opp _over_ kjolen bak. Foran så jeg altså lekker ut, men bak så man en klumpete kjole stappa nedi ei strømpebukse. Gjennom strømpebuksa syntes selvsagt den sexy (not) mammatrusa...

Gjett om jeg var glad for at jeg oppdaga det før jeg kom ut til alle julebordgjestene :-/

Skrevet

"Hvordan får man en remse dopapir til å henge fast i rumpa uten å merke det? *LOL*"

Det er vel straffen for å kjøpe det mykeste dopapiret ;-)

Hahaha! Du sier noe der =)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå kom jeg på en sånn flau historie til...

Jeg var gravid med mellomsten og var på julebord. Kjolen var gullskimrende, sid, lekker og magen struttende ;-)

Underveis i julebordet måtte jeg på do. Vel ferdig på do fikk jeg dratt på meg den tynne strømpebuksa og fiksa på kjolen slik at den lå pent over struttemagen. Jeg gikk ut av det trange (ekstra trangt den gangen...) avlukket og titta heldigvis i det heldekkende speilet utenfor doavlukket. Til min forferdelse oppdaga jeg at strømpebuksa vra dratt opp _over_ kjolen bak. Foran så jeg altså lekker ut, men bak så man en klumpete kjole stappa nedi ei strømpebukse. Gjennom strømpebuksa syntes selvsagt den sexy (not) mammatrusa...

Gjett om jeg var glad for at jeg oppdaga det før jeg kom ut til alle julebordgjestene :-/

He he, det der har skjedd meg også.

Skrevet

He he, det der har skjedd meg også.

Godt at man ikke er alene om slike tabber :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...