Gjest (Anonymous) Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Lurer på om du noengang går inn og fungerer som en slags "hjelper" over mail - for noen her? Jeg skriver her ganske mye for tiden. Har et problem som forhåpentlig er forbigående, og syns det er vanskelig å brette ut livet mitt for "alle" her, og samtidig så ofte. Forstår fullt og helt om du ikke driver med den slags hjelp, men jeg bare spør, jeg? :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Jeg har gjort det unntaksvis. Da må en sannsynliggjøre at det ikke er mulig å beskrive problemene uten å miste sin anonymitet f.eks. "Sist jeg kalte en afrikaner Bongo fra Kongo, fikk jeg mye motbør som jeg ikke skjønte hvorfor jeg fikk..." osv. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Jeg har gjort det unntaksvis. Da må en sannsynliggjøre at det ikke er mulig å beskrive problemene uten å miste sin anonymitet f.eks. "Sist jeg kalte en afrikaner Bongo fra Kongo, fikk jeg mye motbør som jeg ikke skjønte hvorfor jeg fikk..." osv. Ok, forstår det..Kun dem som _virkelig_ trenger den anonymiteten er dem du hjelper altså? Sånn på mail? Går det an å sende deg en mail også er det opp til deg å vurdere, det, da? Jeg skulle så gjerne sagt så mye mer når jeg skriver her, men av hensyn til andre involverte går det ikke :-/ 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Ok, forstår det..Kun dem som _virkelig_ trenger den anonymiteten er dem du hjelper altså? Sånn på mail? Går det an å sende deg en mail også er det opp til deg å vurdere, det, da? Jeg skulle så gjerne sagt så mye mer når jeg skriver her, men av hensyn til andre involverte går det ikke :-/ Bare send en mail du :-) [email protected] 0 Siter
Gjest fleur Skrevet 2. mars 2001 Skrevet 2. mars 2001 Jeg har gjort det unntaksvis. Da må en sannsynliggjøre at det ikke er mulig å beskrive problemene uten å miste sin anonymitet f.eks. "Sist jeg kalte en afrikaner Bongo fra Kongo, fikk jeg mye motbør som jeg ikke skjønte hvorfor jeg fikk..." osv. Hehehe, godt at dere som graver i sinnets irrganger har humor også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.