Gå til innhold

Flytte med pus på lasset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte 80 mil unna her vi bor nå. Og pus skal så klart være med.

Men hva er viktig å tenke på når pus skal bli kjent med en ny plass?

Reisen nedover? skal kjøre bil så vi kan stoppe så mye som det er behov for.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Litt sånn veldig off topic, men hvordan flytter dere? Har dere leid bil eller? =)

Skrevet

Det kan hende pus trenger beroligende på veien, snakk med dyrlege. Ellers må katten være inne i 14 dager, men du kan lufte den ute slik at den blir kjent med det nye stedet. Pass på katten hele tida. Nå vet ikke jeg hvordan dere skal bo, men da vi flytta var det på landet, så jeg tømte kattedoen i noen busker slik at katten kjente igjen sin egen lukt. Funka veldig bra.

Skrevet

Litt sånn veldig off topic, men hvordan flytter dere? Har dere leid bil eller? =)

Skal flytte til landet ja..

Kjører med vanlig personbil.. flyttelasset går med hurtigruta

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skal flytte til landet ja..

Kjører med vanlig personbil.. flyttelasset går med hurtigruta

Okei..Hvor mye koster det å sende med hurtigruta?

Beklager at jeg maser sånn, men er i nogen lunde samme sitasjon selv. =)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har slekt ombord, så jeg sender det "gratis".. Heldigvis..

Gjør ingenting om du "maser" ;)

Skrevet

Kom på MSN!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har slekt ombord, så jeg sender det "gratis".. Heldigvis..

Gjør ingenting om du "maser" ;)

Okei..så heldig du er! Men har du noen som helst peiling på priser? Jeg finner ingenting på hjemmesiden..

hvis du vil sende meg en mail så er adressen:

[email protected]

Gjest også katteeier
Skrevet

Det kan hende pus trenger beroligende på veien, snakk med dyrlege. Ellers må katten være inne i 14 dager, men du kan lufte den ute slik at den blir kjent med det nye stedet. Pass på katten hele tida. Nå vet ikke jeg hvordan dere skal bo, men da vi flytta var det på landet, så jeg tømte kattedoen i noen busker slik at katten kjente igjen sin egen lukt. Funka veldig bra.

14 dager inne er nok i minste laget. Da jeg hentet en katt fra Dyrebeskyttelsen, fikk jeg beskjed om å holde katten innendørs i minst 4 uker, helst lengre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...