Gjest Shira12 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg skal skrive en fullmakt på at barnet vårt skal ha nytt pass. Er pappaen som skal ordne dette i morgen, og jeg skal ikke være med. Hva skriver jeg da? Sitter her og skal skrive, men ingenting virker logisk ;-) Så hjelp meg med og forfatte en fullmakt snille allvitendes dolere ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg, Shira, født 1.2 1912 gir med dette fullmakt til min mann, Shiramannen født 2.1 1921 (eller eksmann eller samboer eller whatever) til å skaffe vår felles sønn/datter, Shirabarnet født 11.22 2001 nytt pass. 0 Siter
Atene Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Husk at han må ha med gyldig legitimasjon for deg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg, Shira, født 1.2 1912 gir med dette fullmakt til min mann, Shiramannen født 2.1 1921 (eller eksmann eller samboer eller whatever) til å skaffe vår felles sønn/datter, Shirabarnet født 11.22 2001 nytt pass. Takk takk. He he, nå fikk jeg meg en god latter også. Men du... Tror du jeg er så gammel, født i 1912 ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Husk at han må ha med gyldig legitimasjon for deg. Jepp, har funnet det frem. Holder med førerkort gjør det ikke? He he, tør ikke sende med han visakortet, da kommer han vel hjem med ny pc eller noe ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Takk takk. He he, nå fikk jeg meg en god latter også. Men du... Tror du jeg er så gammel, født i 1912 ;-) Hehe, absolutt ikke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jepp, har funnet det frem. Holder med førerkort gjør det ikke? He he, tør ikke sende med han visakortet, da kommer han vel hjem med ny pc eller noe ;-) Så lenge du ikke skal ut og kjøre bil så. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Så lenge du ikke skal ut og kjøre bil så. Hi hi, nei i morgen skal jeg ikke bruke bilen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg lurer på om det ikke er slik at du MÅ signere på det papiret... Det fordrer i så fall at du/han/dere må hente dette først, fylle ut og signere, og så ta med det, fullmakten, legitimasjonen og barnet for å få nytt pass. I tillegg må dere ha fødsesattest eller tidligere pass for å dokumentere at barnet er deres. Tror jeg da... Avansert ass... 0 Siter
annegunn Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg lurer på om det ikke er slik at du MÅ signere på det papiret... Det fordrer i så fall at du/han/dere må hente dette først, fylle ut og signere, og så ta med det, fullmakten, legitimasjonen og barnet for å få nytt pass. I tillegg må dere ha fødsesattest eller tidligere pass for å dokumentere at barnet er deres. Tror jeg da... Avansert ass... Søknadsskjemaet ligger ute på nettet - så man slipper å dra og hente det: http://www.politi.no/pls/idesk/docs/f1850885416/gp7061b.pdf 0 Siter
laban Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg lurer på om det ikke er slik at du MÅ signere på det papiret... Det fordrer i så fall at du/han/dere må hente dette først, fylle ut og signere, og så ta med det, fullmakten, legitimasjonen og barnet for å få nytt pass. I tillegg må dere ha fødsesattest eller tidligere pass for å dokumentere at barnet er deres. Tror jeg da... Avansert ass... Neida, det går dersom man har med både barnet, fullmakt og en masse papirer. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg lurer på om det ikke er slik at du MÅ signere på det papiret... Det fordrer i så fall at du/han/dere må hente dette først, fylle ut og signere, og så ta med det, fullmakten, legitimasjonen og barnet for å få nytt pass. I tillegg må dere ha fødsesattest eller tidligere pass for å dokumentere at barnet er deres. Tror jeg da... Avansert ass... Passet er ordnet det nå ) Jeg trengte bare og skrive en fullmakt, signere den, og pappaen måtte ha med min legitimasjon. Vi skal ikke signere noe som helst for barnet, er barnet under 10 år står det at barnet ikke kan signere selv. Og så måtte barnet ha legitimasjon, jeg sendte med de fødselattesten hans. Stod veldig greitt forklart inne på politiet sine nettsider. Så nå er poden klar til og reise til syden med bestemora og tanta si ) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Søknadsskjemaet ligger ute på nettet - så man slipper å dra og hente det: http://www.politi.no/pls/idesk/docs/f1850885416/gp7061b.pdf Aha - da er jo saken klar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.