drizzle Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg må le...Saddam mener vitnet burde bli undersøkt av spesialister. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110568 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Den rettsaken er helt utrolig fascinerende, og man kan nesten lure på hva som er poenget. Der sitter det svinet og skriker og kjefter, som om han var feilaktig og urettsmessig anklaget - helt fantastisk. Men selvfølgelig - selv han har krav på en rettferdig rettssak. ".............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Den rettsaken er helt utrolig fascinerende, og man kan nesten lure på hva som er poenget. Der sitter det svinet og skriker og kjefter, som om han var feilaktig og urettsmessig anklaget - helt fantastisk. Men selvfølgelig - selv han har krav på en rettferdig rettssak. ".............................................." Kan jo lure på om fyren forsøker å spille gal. I dag hadde han visst begynt å synge også. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kan jo lure på om fyren forsøker å spille gal. I dag hadde han visst begynt å synge også. Heh-heh...det er nesten en kommedie, ja :-) "............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Heh-heh...det er nesten en kommedie, ja :-) "............................................." Nesten? Hehe, en sterk underdrivelse. Jeg har bare så vidt lest litt om rettsaken, samt sett et og annet glimt i nyhetene, og det hele ser ut som noe i regi av Monty Python. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nesten? Hehe, en sterk underdrivelse. Jeg har bare så vidt lest litt om rettsaken, samt sett et og annet glimt i nyhetene, og det hele ser ut som noe i regi av Monty Python. " og det hele ser ut som noe i regi av Monty Python" Ikke en halvgæern sammenlikning, nei :-) "............................................." 0 Siter
drizzle Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Den rettsaken er helt utrolig fascinerende, og man kan nesten lure på hva som er poenget. Der sitter det svinet og skriker og kjefter, som om han var feilaktig og urettsmessig anklaget - helt fantastisk. Men selvfølgelig - selv han har krav på en rettferdig rettssak. ".............................................." I hans hode er han jo helt uskyldig. Menneskesynet hans er helt fordreid, han virker å være en utrolig egosentrisk person som ikke aner hva som er rett og galt for alle andre enn ham selv. Jeg lurer på om han faktisk sitter og mener på ramme alvor at han ikke har gjort noe galt! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 I hans hode er han jo helt uskyldig. Menneskesynet hans er helt fordreid, han virker å være en utrolig egosentrisk person som ikke aner hva som er rett og galt for alle andre enn ham selv. Jeg lurer på om han faktisk sitter og mener på ramme alvor at han ikke har gjort noe galt! Han må jo nesten tro det selv, for å klare å kjøre et sånt løp? "............................................." 0 Siter
drizzle Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Han må jo nesten tro det selv, for å klare å kjøre et sånt løp? "............................................." Det har i allefall fullstendig tørna...for lenge siden. Ser fram til fortsettelsen på rettssaken, for den er jo bare komisk. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Etter å ha møtt ofrene til Saddam Hussein for noen uker siden reagerer jeg litt for sterkt på slike nyheter. Tårene spretter fremdeles frem i øyekrokene da jeg minnes de menneskene som fortalte om tredje grads brannskader, blinde og lungeproblemer etter gassingen i 1988. En av dem som mistet hele sin familie, kone, mor,far og fire små søsken sa at han ønsket at Saddam Hussein ikke ville bli tatt av live. Han skulle lide hver eneste dag resten av sitt liv slik som kurderne har gjort. For en verden vi lever i. 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Forundrer meg at de bruker så mye tid og ressurser på den tullingen - kunne de ikke bare la han råtne i et hull? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.