Velouria Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Nå er neste sommers Øya festival i boks, billettene er kjøpt og jeg gleder meg allerede som en unge. Hvilke festivalplaner har du til sommeren? 0 Siter
gripp Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Klipp på nyhetssendingene. Kanskje ikke festival akkurat, men; Visse ting må man bare gjøre her i livet. Se pyramidene i Egypt og muren i Kina. Og oppleve konsert med Rolling Stones. De er i Bergen den 6. juni og billetter legges ut på nett fra 12. (eller 13.?) desember. Det blir en opplevelse henimot det religiøse. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 Kanskje ikke festival akkurat, men; Visse ting må man bare gjøre her i livet. Se pyramidene i Egypt og muren i Kina. Og oppleve konsert med Rolling Stones. De er i Bergen den 6. juni og billetter legges ut på nett fra 12. (eller 13.?) desember. Det blir en opplevelse henimot det religiøse. Rolling Stones kunne jeg ha sett for 30-35 år siden, men ikke nå, det gidder jeg ikke. Men siden jeg ikke var født for 35 år siden var det praktisk umulig. Nå er jeg heller ikke spesielt glad i Stones, jeg er mer på Beatles. 0 Siter
favn Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kanskje ikke festival akkurat, men; Visse ting må man bare gjøre her i livet. Se pyramidene i Egypt og muren i Kina. Og oppleve konsert med Rolling Stones. De er i Bergen den 6. juni og billetter legges ut på nett fra 12. (eller 13.?) desember. Det blir en opplevelse henimot det religiøse. Kjære, jeg _har_ opplevd Stones på konsert, i '88 kanskje. Mao før de nådde pensjonsalderen ;-) 0 Siter
gripp Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kjære, jeg _har_ opplevd Stones på konsert, i '88 kanskje. Mao før de nådde pensjonsalderen ;-) Ja visst f..., det stemmer jo det. Det har du skrevet før. Men jeg...jeg må bare ha med meg dette. Sånn er det. Hvis det finnes, kjøper jeg en vip-pakke slik at Mick og jeg før konserten kan sitte henslengt i loungen med en brun drink og diskutere viderverdigheter og damer. Huff og huff...jeg blir nervøs av dette..tenk hvis jeg ikke får tak i billetter?? Jeg fortrenger scenariet. 0 Siter
favn Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja visst f..., det stemmer jo det. Det har du skrevet før. Men jeg...jeg må bare ha med meg dette. Sånn er det. Hvis det finnes, kjøper jeg en vip-pakke slik at Mick og jeg før konserten kan sitte henslengt i loungen med en brun drink og diskutere viderverdigheter og damer. Huff og huff...jeg blir nervøs av dette..tenk hvis jeg ikke får tak i billetter?? Jeg fortrenger scenariet. Enig, det er greit å få med seg, ja. Klart du får tak i billetter. Kom igjen da, ikke vær sånn. PS: Jeg hadde relativt priviligert plass på Valle Hovin den gangen 0 Siter
mrxx Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kjære, jeg _har_ opplevd Stones på konsert, i '88 kanskje. Mao før de nådde pensjonsalderen ;-) Var det på Valle Hovin det? Der var jeg også 0 Siter
favn Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Var det på Valle Hovin det? Der var jeg også Selvsagt var du der. Jeg var der. Alle var der! Men ikke gripp, han luntet bort hele sommeren '88 på kvinner og vin, men glemte sangen. Derfor er han nå henvist til å se Keith skrangle i Bergen. I Bergen? Hva gir du meg... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Karlsøyfestivalen! Fikk med meg en smakebit i sommer. En herlig blanding av hippier, byfolk og bygefolk. En øy der det er 30-35 fastboende arrangerer denne festivalen som trekker 1000-1500 mennesker. De er bare herlig idéalistiske, kunsteriske og alternative på den øya der. Jeg blir helt fascinert:D http://www.karlsoyfestival.com/ 0 Siter
Gjest tuss37 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kanskje ikke festival akkurat, men; Visse ting må man bare gjøre her i livet. Se pyramidene i Egypt og muren i Kina. Og oppleve konsert med Rolling Stones. De er i Bergen den 6. juni og billetter legges ut på nett fra 12. (eller 13.?) desember. Det blir en opplevelse henimot det religiøse. Hvor får man kjøpt billetter til Rolling Stones? 0 Siter
mAd Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 I sommer skal jeg føde barn, så det blir nok lite festivaler 0 Siter
Velouria Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 I sommer skal jeg føde barn, så det blir nok lite festivaler Å føde barn er også morsomt Lykke til og ikke minst gratulere! 0 Siter
mAd Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Å føde barn er også morsomt Lykke til og ikke minst gratulere! Hehe ER det egentlig det? Jeg kan se for meg at det kanskje er morsomt etterpå, men selve fødinga? Takktakk, stor stas her nå, sambo fikk omsider kjenne spark for første gang i dag 0 Siter
Velouria Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Hehe ER det egentlig det? Jeg kan se for meg at det kanskje er morsomt etterpå, men selve fødinga? Takktakk, stor stas her nå, sambo fikk omsider kjenne spark for første gang i dag Jeg skal vel egentlig ikke uttale meg som tilsammen har født to barn på 4,5 timer. Og ja, jeg syns det var ganske morsomt, begivenhetsrikt, litt slitsomt og aldeles fantastisk. Kroppen jobbet og jeg var tilskuer på en måte Lykke til videre, det blir min tur igjen i løpet av neste år håper jeg. 0 Siter
Velouria Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Kongsberg Jazzfestival Det er ikke noe dumt valg, jeg har planer om å få med meg det også, men vi får se hva vi rekker. Når er den forresten? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal vel egentlig ikke uttale meg som tilsammen har født to barn på 4,5 timer. Og ja, jeg syns det var ganske morsomt, begivenhetsrikt, litt slitsomt og aldeles fantastisk. Kroppen jobbet og jeg var tilskuer på en måte Lykke til videre, det blir min tur igjen i løpet av neste år håper jeg. Hvordan i all verden har en Festival-tråd endt opp i fødselsprat?? *rister på hodet* :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg tror jeg skal på Ragnarock. Den nye hardrock-festivalen på Valle Hovin! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det er ikke noe dumt valg, jeg har planer om å få med meg det også, men vi får se hva vi rekker. Når er den forresten? Pleier å være ca 1.eller 2. uka i juli. http://www.kongsberg-jazzfestival.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.