Gå til innhold

Festival sommeren 2006.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skal på Ragnarock.

Den nye hardrock-festivalen på Valle Hovin! :)

Hmmm.. Det har jeg ikke fått med meg, det må sjekkes ut. Hvis ikke du bare kødder med meg da? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan i all verden har en Festival-tråd endt opp i fødselsprat??

*rister på hodet*

:-D

Du vet, man får til det utroligste her på dol ;) sorry azz

Skrevet

Nei, det er sant.

http://www.heavymetal.no/show.article.asp?menuid=&artid=3547

I følge VG er WASP og Twisted Sister klare, og det ryktes om AC/DC.

Hjemmesiden deres er ikke spesielt oppdatert ennå, men den finner du her:

www.ragnarock.as

Om AC/DC kommer er det veldig sannsynlig at jeg tar meg en tur, det hadde vært kjempetøft. Selvom jeg må si at jeg likte Bon Scott bedre enn nuværende vokalist, men det er jo praktis umulig desverre. Takk for tips!

(Hvorfor jeg trodde du kødda er selvsagt fordi jeg tror du er god til å lure kvinner generelt.) ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om AC/DC kommer er det veldig sannsynlig at jeg tar meg en tur, det hadde vært kjempetøft. Selvom jeg må si at jeg likte Bon Scott bedre enn nuværende vokalist, men det er jo praktis umulig desverre. Takk for tips!

(Hvorfor jeg trodde du kødda er selvsagt fordi jeg tror du er god til å lure kvinner generelt.) ;)

Ja, jeg hadde definitivt foretrukket Bon Scott jeg også. Men han er vel fortsatt dau.

Jeg lurer ikke kvinner. Hvis noen lurer noen er det i så fall kvinnene som lurer meg!

Annonse

Skrevet

Ja, jeg hadde definitivt foretrukket Bon Scott jeg også. Men han er vel fortsatt dau.

Jeg lurer ikke kvinner. Hvis noen lurer noen er det i så fall kvinnene som lurer meg!

Ja, ja, det kan være en fordel å bli lurt også, iallefall noen ganger.

Og så vidt meg bekjent er Bon Scott fremdeles six feet under, men man vet jo aldri. Elvis driver jo å dukker opp i hytt og pine, så man kan aldri være for sikker.

Skrevet

Du vet, man får til det utroligste her på dol ;) sorry azz

Hehehe, ja er det rart man ikke klarer å følge med i trådene!

DOL'ere er ikke som alle andre nettgærninger.

hilsen tigertrollet som alltid holder seg til tema.not *glis*

Skrevet

Hehehe, ja er det rart man ikke klarer å følge med i trådene!

DOL'ere er ikke som alle andre nettgærninger.

hilsen tigertrollet som alltid holder seg til tema.not *glis*

avsporinger er vi iallefall gode på, det skal ingen ta fra oss ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, ja, det kan være en fordel å bli lurt også, iallefall noen ganger.

Og så vidt meg bekjent er Bon Scott fremdeles six feet under, men man vet jo aldri. Elvis driver jo å dukker opp i hytt og pine, så man kan aldri være for sikker.

Hvis Elvis og Bon Scott hadde dukket opp tror jeg vi trygt kunne snakket om tidenes festival.

Kurt Cobain, og Thin Lizzy med Phil Lynnot i spissen, for ikke å snakke om Lynyrd Skynyrd, og vi hadde virkelig snakka! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...