tiv Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hei, skal levere en eksamen i ettermiddag, og fant plutselig ut at pcen jeg sitter på bare har en elendig wordversjon, uten stavekontroll! Har ikke mulighet til å få innstallert det heller. Er det noen som kjenner til et sted på nett (feks en web-basert mail) som har norsk ordliste som jeg kan kjøre dokumentet gjennom..? Google har jo på engelsk. Eller andre tips? På forhånd takk! 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 ooops! Vet ikke om noe stavekontroll på nett... Men du kan jo forsøke på den gode gamle måten! Skriv ut oppgaven din og les gjennom den på papir. Da bruker i hverfall jeg å finne de fleste feilene og feilformuleringene mine! Og dersom du er heldig så kan kanskje en annen også lese gjennom oppgaven din også! Stavekontrollen finner jo ikke alle feilene heller... Oppdaget nettopp en rapport jeg leverte inn tidlogere i høst der jeg hadde skrevet whole i stedet for hole. Stavekontrollen tar ikke sammenhengen, så det er lurt å lese gjennom selv, og da fungerer det best på papir! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.