Gjest Escola Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hei! Av og til blir man oppringt av ukjent nummer. Da står det enten "Nr. undertrykket", "Nr. ikke tilgjengelig, eller "Nr. ukjent." i displayet. Hva er årsaken til at det kommer opp ulike tekster når nummeret er skjult? Har de ulike meldingene forskjellig betydning? Jeg tenker da i forhold til om det er et internnummer, utenlandsnummer eller om vedkommende som ringer rett og slett har valgt at nummeret ikke skal vises hos mottaker!). Noen som vet? 0 Siter
org Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Til oss står det alltid bare "number unknown". 0 Siter
Gjest anonym/hemmelig Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Aner ikke, hos oss står det alltid på den ene telefonen "Anonymt anrop", på den andre står det "Hemmelig nummer". Den trådløse registrerer ikke om det har ringt et anonymt anrop, altså hvis vi ikke er hjemme, så blinker ikke lampen for at noen har ringt og vi ikke har tatt den. Mens den andre "vanlige" telefonen, der blinker det om det har ringt et hemmelig nummer. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 på vår vanlige telefon står det bare et rart tegn når det ringes med hemmelig nr. På den bærbare står det ukjent nummer 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hos meg står det bare n. Jeg tar aldri telefoner fra n. 0 Siter
Gjest Kulla Gulla Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Noen jeg kjenner godt har reservert seg for nummervisning, og på mitt display står det "hemmelig nummer" når de ringer. På telefoner fra sentralbord og utlandet står det av og til "Anonymous" eller "bylinje". Alle disse blir logget som "no number" på mobilen min, selvom det står andre ting i displayet. Telefonen min er utenlandsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.