Gå til innhold

Data-idot eller?

Gjest så feil kan man ta

Anbefalte innlegg

Gjest så feil kan man ta
Skrevet

Snufs, jeg har kjøpt en iPod shuffle, planen er å ha musikk på ørene når jeg trimmer.

MEN - jeg får jo ikke til å laste den musikken jeg har lastet ned på lime-wire til denne saken. Jeg har alle tilkoblinger som trengs, men enten er ikke musikken der eller så er jeg stokk døv.

Jeg som trodde det bare var å plugge den i usb-kontaten og vente......

(Noen som vil kjøpe en ubrukt Ipod??

Fortsetter under...

Skrevet

Du har installert iTunes på maskinen? iPod krever iTunes for å kunne overføre musikk, eller evt. tredjeparts spesialprogramvare. Det er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å kjøpe iPod.

"..............................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du har installert iTunes på maskinen? iPod krever iTunes for å kunne overføre musikk, eller evt. tredjeparts spesialprogramvare. Det er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å kjøpe iPod.

"..............................................."

"Det er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å kjøpe iPod."

Det er faktisk deilig å ha en spiller som kan overføres musikk til via programvaren som følger med spilleren _eller_ MusicMatch Jukebox _eller_ Windows MediaPlayer _eller_ you name it...

Men det er klart når iPod'en er kommet i hus og skaden dermed er skjedd, får man bare installere iTunes og ha det så godt. ;-)

Skrevet

"Det er en av grunnene til at jeg aldri kommer til å kjøpe iPod."

Det er faktisk deilig å ha en spiller som kan overføres musikk til via programvaren som følger med spilleren _eller_ MusicMatch Jukebox _eller_ Windows MediaPlayer _eller_ you name it...

Men det er klart når iPod'en er kommet i hus og skaden dermed er skjedd, får man bare installere iTunes og ha det så godt. ;-)

"Det er faktisk deilig å ha en spiller som kan overføres musikk til via programvaren som følger med spilleren _eller_ MusicMatch Jukebox _eller_ Windows MediaPlayer _eller_ you name it..."

Windows MP er like ille som iTunes, spør du meg. Må jeg velge, så velger jeg imidlertid iTunes, med tanke på kvalitet.

Men jeg liker ikke ting som krever egen programvare, uansett om det er programvare som følger med eller ikke.

"........................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Det er faktisk deilig å ha en spiller som kan overføres musikk til via programvaren som følger med spilleren _eller_ MusicMatch Jukebox _eller_ Windows MediaPlayer _eller_ you name it..."

Windows MP er like ille som iTunes, spør du meg. Må jeg velge, så velger jeg imidlertid iTunes, med tanke på kvalitet.

Men jeg liker ikke ting som krever egen programvare, uansett om det er programvare som følger med eller ikke.

"........................................."

Jeg har alltid vært anti Microsoft når det gjelder integrerte programmer, nesten anti til det ekstreme, men da jeg lasta ned MediaPlayer 10 ble jeg faktisk positivt overrasket. Man kan si hva man vil, men selv en idiot vil skjønne hvordan programmet fungerer uten å anstrenge seg særlig.

Annonse

Skrevet

Jeg har alltid vært anti Microsoft når det gjelder integrerte programmer, nesten anti til det ekstreme, men da jeg lasta ned MediaPlayer 10 ble jeg faktisk positivt overrasket. Man kan si hva man vil, men selv en idiot vil skjønne hvordan programmet fungerer uten å anstrenge seg særlig.

Vel, jeg er ikke anti-microsoft. MS er en ganske solid programvareprodusent, og et litt mindre solid os-produsent. Men MediaPlayer for lydavspilling? Usj og æsj - det ser helt forjævlig ut. Selv WinAmp ser bedre ut. Men nå liker jeg å ha én applikasjon for lyd, én for video etc.

"............................................"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vel, jeg er ikke anti-microsoft. MS er en ganske solid programvareprodusent, og et litt mindre solid os-produsent. Men MediaPlayer for lydavspilling? Usj og æsj - det ser helt forjævlig ut. Selv WinAmp ser bedre ut. Men nå liker jeg å ha én applikasjon for lyd, én for video etc.

"............................................"

Nå snakker vi forbi hverandre! :-)

Det var da snakk om overføring til mp3-spillere, ikke avspilling. Men jo, den egner seg til det også, skal jo ikke se på den, hehe. Til video foretrekker jeg faktisk Nero sin avspiller. MediaPlayer er dessuten helt kurant å bruke til ripping av musikk.

Skrevet

Nå snakker vi forbi hverandre! :-)

Det var da snakk om overføring til mp3-spillere, ikke avspilling. Men jo, den egner seg til det også, skal jo ikke se på den, hehe. Til video foretrekker jeg faktisk Nero sin avspiller. MediaPlayer er dessuten helt kurant å bruke til ripping av musikk.

Nei, vi gjør jo ikke det. Du kommenterte MediaPlayer, og jeg kommenterte MediaPlayer litt mer inngående. Overføring til mp3-spiller har vi snakket om - der er det ikke mer å si.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...