Gjest aldeles ikke!! Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Er en 33 år gammel dame og har truffet en kjekk ung mann på 25, hva vil aldersforskjellen ha å si?? Bør jeg bare kutte nå, før det blir for masse følelser inne i bildet? 0 Siter
drizzle Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Alder er bare et tall, som oftest. Det kan jo hende han er kjempemoden for alderen og/eller at han står til din "mentale" alder om du skjønner hva jeg mener? Om dere har felles interesser og felles verdier betyr det mer enn alderen, syns jeg. 0 Siter
Speak Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi kvinnfolk lever lenger, så det må vel være optimalt å ha en yngre mann? Så jeg synes det høres flott ut:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 25 er jo på en måte over "grensen", synes jeg. Det er ikke sikkert den mentale alderen på en 25 og en 33 åring er merkbart forskjellig. Så nei, det er ingen grunn til at du skal kutte ut p.g.a alderen. "..............................................." 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Alder burde ikke være en hindring, og det er sikkert mange fordeler ved å ha en yngre mann også. Men min mann var nokså voksen før han mente at han var klar for å få barn, og jeg ville helst ikka ha vært 8 år eldre enn han da! ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ta deg sammen, og vær glad til for at du har funnet en aktuell kandidat! 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Så lenge dere er mentalt noelunde på samme nivå, og finner løsninger angående barn o.l, så ser jeg ingen problemer med det =) 0 Siter
tonie Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det er jo ikke så stor aldersforskjell, så det trenger ikke å bety noe når dere er såpass voksne. Man må jo ta hensyn til slike kjedelige ting som ønske om barn og sånt da, selvsagt. Hvis du vil ha, og han vil vente ti år først har dere jo et lite problem. 0 Siter
Gjest ikke jeg da Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi kvinnfolk lever lenger, så det må vel være optimalt å ha en yngre mann? Så jeg synes det høres flott ut:-) Vi har vel aldri noen garanti for alder kvinne eller mann. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Alder er bare et tall, som oftest. Det kan jo hende han er kjempemoden for alderen og/eller at han står til din "mentale" alder om du skjønner hva jeg mener? Om dere har felles interesser og felles verdier betyr det mer enn alderen, syns jeg. Slapp av...er selv 31 og sammen med en på 23...vi har det helt topp!! Var litt nervøs for hvordan det skulle gå med tanke på å være sammen med hans venner...MEN alt går så fint....dersom det dukker opp problem/krangling, er det ikke aldersforskjellen som er årsaken til det.. 0 Siter
Velouria Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Så lenge dere går overens intellektuelt og har likt syn på viktige ting skulle ikke det være noe problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.