Gå til innhold

Hvor mye betyr aldersforskjellen??

Anbefalte innlegg

Gjest aldeles ikke!!
Skrevet

Er en 33 år gammel dame og har truffet en kjekk ung mann på 25, hva vil aldersforskjellen ha å si??

Bør jeg bare kutte nå, før det blir for masse følelser inne i bildet?

Skrevet

Alder er bare et tall, som oftest. Det kan jo hende han er kjempemoden for alderen og/eller at han står til din "mentale" alder om du skjønner hva jeg mener? Om dere har felles interesser og felles verdier betyr det mer enn alderen, syns jeg.

Skrevet

Vi kvinnfolk lever lenger, så det må vel være optimalt å ha en yngre mann? Så jeg synes det høres flott ut:-)

Skrevet

25 er jo på en måte over "grensen", synes jeg. Det er ikke sikkert den mentale alderen på en 25 og en 33 åring er merkbart forskjellig. Så nei, det er ingen grunn til at du skal kutte ut p.g.a alderen.

"..............................................."

Skrevet

Alder burde ikke være en hindring, og det er sikkert mange fordeler ved å ha en yngre mann også.

Men min mann var nokså voksen før han mente at han var klar for å få barn, og jeg ville helst ikka ha vært 8 år eldre enn han da! ;-)

Skrevet

Ta deg sammen, og vær glad til for at du har funnet en aktuell kandidat!

Skrevet

Så lenge dere er mentalt noelunde på samme nivå, og finner løsninger angående barn o.l, så ser jeg ingen problemer med det =)

Skrevet

Det er jo ikke så stor aldersforskjell, så det trenger ikke å bety noe når dere er såpass voksne.

Man må jo ta hensyn til slike kjedelige ting som ønske om barn og sånt da, selvsagt. Hvis du vil ha, og han vil vente ti år først har dere jo et lite problem.

Gjest ikke jeg da
Skrevet

Vi kvinnfolk lever lenger, så det må vel være optimalt å ha en yngre mann? Så jeg synes det høres flott ut:-)

Vi har vel aldri noen garanti for alder kvinne eller mann.

sprelline1365380900
Skrevet

Alder er bare et tall, som oftest. Det kan jo hende han er kjempemoden for alderen og/eller at han står til din "mentale" alder om du skjønner hva jeg mener? Om dere har felles interesser og felles verdier betyr det mer enn alderen, syns jeg.

Slapp av...er selv 31 og sammen med en på 23...vi har det helt topp!! Var litt nervøs for hvordan det skulle gå med tanke på å være sammen med hans venner...MEN alt går så fint....dersom det dukker opp problem/krangling, er det ikke aldersforskjellen som er årsaken til det..

Skrevet

Så lenge dere går overens intellektuelt og har likt syn på viktige ting skulle ikke det være noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...