Gå til innhold

Hun der Mira-damen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes et videoklipp av damen som stage-divet i helga?

Nå har P3 spilt lydklipp av det 5 ganger eller noe, og det høres jo hysterisk morsomt ut. Hadde vært knall å se det og!

(jada, jeg vet jo at man ikke skal le av folk som slår seg da...)

Skrevet

Hehehe, det hørtes dritmorsomt ut.

Skadefryd er den eneste sanne glede. ;)

Gjest Muhahah
Skrevet

Hun fortjener da ikke annet når hun tror hun er så "stor" at hun kan gjøre noe slikt.

Gjest killing me softly
Skrevet

Jeg var der og det så slett ikke morsomt ut. Tror aldri spektrum har vært så stille når det har vært så mange mennesker til stede...Var direkte ekkelt. Kan ikke huske at jeg hørte krasjet heller jeg da, men det var nok fordi synes var så sjokkerende. Hun hopper ut og bare forsvinner...

Men det var folk som filma der, så kanskje det er mulig å få sett det et sted.

Gjest killing me softly
Skrevet

Står på vg-nett en link til nrk på web der det skal kunne sees.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298612

Noen som får opp Mira på den linken? Jeg kommer bare til der man sjekker hastigheten min...

Må man betale for å ha nett-tv med nrk?

Skrevet

Noen som får opp Mira på den linken? Jeg kommer bare til der man sjekker hastigheten min...

Når du får sjekka hastigheten, så trykker du ok ;)

Snodig klipp.. hehe. Ble det virkelig så stille i salen?

Skrevet

Ja, jeg fikk opp linken via NRK.

Men jeg er registrert bruker (koster ignenting), og det tar noen sekunder med den sjekkinga.

Men opptaket er dårlig, det er ikke så mye man får sett av hendelsen.

Gjest killing me softly
Skrevet

Når du får sjekka hastigheten, så trykker du ok ;)

Snodig klipp.. hehe. Ble det virkelig så stille i salen?

Ja, ble veeeeeldig stille. Folk rundt meg sto bare å så på hverandre. Hadde klippet vart litt lenger hadde man fått sett at danserene begynte å bli bekymret også.

Skrevet

Ja, ble veeeeeldig stille. Folk rundt meg sto bare å så på hverandre. Hadde klippet vart litt lenger hadde man fått sett at danserene begynte å bli bekymret også.

Hva skjedde etterpå da? Var konserten slutt når dette skjedde, eller? Hvem brøyt stillheten først?

Litt komisk at hun først står og knurrer og bjeffer vill og gær'n på scena, og to sekund etter, så hopper hun utfor kanten, og så hører vi bare dunk - klynk =)

Gjest killing me softly
Skrevet

Hva skjedde etterpå da? Var konserten slutt når dette skjedde, eller? Hvem brøyt stillheten først?

Litt komisk at hun først står og knurrer og bjeffer vill og gær'n på scena, og to sekund etter, så hopper hun utfor kanten, og så hører vi bare dunk - klynk =)

Dette var avslutninga på Miras show. Hun sa etter første sangen "Jeg kan ikke tro at jeg spiller i Spektrum". Så hun skulle vel følge opp det med å stage-dive når hun hadde muligheten. Man vet hvor fullt det er på store konserter, så hun heiv seg uti. Meeeen...som Mira fikk oppleve, -det er ikke alltid like fullt når det er oppvarmerene som spiller.

Var helt stille en stund mens man så en kar med lyskaster (?) som rota rundt der Mira kasta seg utfor. Var jo helt mørkt ellers. Danserne sto å så på hverandre, mens det så ganske rolig ut foran så vidt jeg kunne se. Så det så nok mere alvorlig ut enn det var. Til slutt så man noen som hjalp Mira ut på siden, mens hun takket for seg (tror jeg..hun sa i alle fall noe.)

Jeg fikk ikke med meg dunket og klynket, så det virket jo ganske alvorlig med en gang. Særlig når man kun kunne se reaksjonen til de på scena, og at det ble så stille. Bra det gikk bra med henne.

Skrevet

Dette var avslutninga på Miras show. Hun sa etter første sangen "Jeg kan ikke tro at jeg spiller i Spektrum". Så hun skulle vel følge opp det med å stage-dive når hun hadde muligheten. Man vet hvor fullt det er på store konserter, så hun heiv seg uti. Meeeen...som Mira fikk oppleve, -det er ikke alltid like fullt når det er oppvarmerene som spiller.

Var helt stille en stund mens man så en kar med lyskaster (?) som rota rundt der Mira kasta seg utfor. Var jo helt mørkt ellers. Danserne sto å så på hverandre, mens det så ganske rolig ut foran så vidt jeg kunne se. Så det så nok mere alvorlig ut enn det var. Til slutt så man noen som hjalp Mira ut på siden, mens hun takket for seg (tror jeg..hun sa i alle fall noe.)

Jeg fikk ikke med meg dunket og klynket, så det virket jo ganske alvorlig med en gang. Særlig når man kun kunne se reaksjonen til de på scena, og at det ble så stille. Bra det gikk bra med henne.

Knust kneskål høres jo absolutt ikke digg ut da...

Skrevet

Usj, så det en gang til nå, og kjente jeg ble kvalm. Det verste jeg veit er sånne klipp fra internett hvor folk slår seg noe helt enormt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...