Gå til innhold

"Sjekkelinje"

Gjest hva med den..

Anbefalte innlegg

Gjest hva med den..
Skrevet

Var ute på lørdag og ble "tatt kontakt med" av to menn. Begge brukte "hvem av disse er kjæresten din da?" (Vi var en gjeng med flere jenter og gutter). Er dette den som brukes for å sjekke om man skal gidde for tiden..? hehe...Syns det ble litt vel kynisk jeg..

Skrevet

Klassisk den. Og så "hva sier kjæresten din til det da?" hvis man snakker alene med en fyr. Syns egentlig det er litt greit jeg, at de spør først som sist, så man slipper noen komplikasjoner! =)

Skrevet

er ikke det greit da ?

Du vet at de har en viss interesse, og uten å gjøre det for pinlig for noen kan du gi samme info tilbake.

Gjest hva med den..
Skrevet

Klassisk den. Og så "hva sier kjæresten din til det da?" hvis man snakker alene med en fyr. Syns egentlig det er litt greit jeg, at de spør først som sist, så man slipper noen komplikasjoner! =)

Mulig jeg blir på vakt av sånt. (Jeg er ikke så vant med sånn rett på sak-sjekking.) Som om jeg ikke er verdt tiden om jeg hadde hatt kjæreste. Da kan man like godt spørre om jeg vil bli med hjem først som sist..hehe.

Men jeg er glad noen gadd å komme bort i det hele tatt, jeg! :o)

Skrevet

Mulig jeg blir på vakt av sånt. (Jeg er ikke så vant med sånn rett på sak-sjekking.) Som om jeg ikke er verdt tiden om jeg hadde hatt kjæreste. Da kan man like godt spørre om jeg vil bli med hjem først som sist..hehe.

Hehe, ja, det er som regel et kompliment at noen kommer bort!

Personlig så liker jeg best gutter som er litt mer direkte. Det er større sjanse for at jeg blir med en gutt hjem som sier "du er den peneste dama i lokalet, og jeg vil ha deg med hjem" enn gutter som setter seg ned og sier "hei.. hva heter du a? Hvor er du fra a? Osv", når det lyser utav de at de er ute etter et ligg.

Med mindre det er snakk om å prate bare for å bli kjent og sånn da, men det er det jo ikke så ofte ute på byen! =)

Gjest hva med den..
Skrevet

Personlig så liker jeg best gutter som er litt mer direkte. Det er større sjanse for at jeg blir med en gutt hjem som sier "du er den peneste dama i lokalet, og jeg vil ha deg med hjem" enn gutter som setter seg ned og sier "hei.. hva heter du a? Hvor er du fra a? Osv", når det lyser utav de at de er ute etter et ligg.

Med mindre det er snakk om å prate bare for å bli kjent og sånn da, men det er det jo ikke så ofte ute på byen! =)

Jo, enig i det. Man satser vel mer om man spør så direkte. Den "hvem av disse er kjæresten din da?"-linja er på en måte et sikkerhetsnett. Man taper ikke like mye som om man bruker den linja du nevnte.

Rart de ikke så at ingen av de gutta kunne være potensiell kjæreste med meg, for jeg snakket knapt med noen av dem..Jaja. (Nok analyse for i dag.) Synd jeg hadde mensen bare. Han ene var et varp! (etter hva jeg kunne ha klart å fått med meg hjem selv...)

Skrevet

Jo, enig i det. Man satser vel mer om man spør så direkte. Den "hvem av disse er kjæresten din da?"-linja er på en måte et sikkerhetsnett. Man taper ikke like mye som om man bruker den linja du nevnte.

Rart de ikke så at ingen av de gutta kunne være potensiell kjæreste med meg, for jeg snakket knapt med noen av dem..Jaja. (Nok analyse for i dag.) Synd jeg hadde mensen bare. Han ene var et varp! (etter hva jeg kunne ha klart å fått med meg hjem selv...)

Ah, så kjipt!

De visste nok egentlig at de gutta ikke var kjæreste med deg da, vettu =) Men med litt tro på seg selv, så kan jenter få med seg det aller meste hjem, altså. Bare prøv!

Gutter er billige =)

Skrevet

Kynisk? Sikker på at du bruker det ordet riktig nå?

Gjest hva med den..
Skrevet

Kynisk? Sikker på at du bruker det ordet riktig nå?

Kanskje ikke?

Mente at om man får til svar at den man spør har kjæreste så driter man i personen etterpå. (Jeg er generelt vàr for menneskers reaksjoner, kan tenke litt "ente/eller".)

Skrevet

Utesteder kalles ikke sjekkesteder for ingenting! Det er gjerne der mange håper å finne seg noen å være sammen med, enten i senga bare eller som kjæreste.

Gjest hva med den..
Skrevet

Utesteder kalles ikke sjekkesteder for ingenting! Det er gjerne der mange håper å finne seg noen å være sammen med, enten i senga bare eller som kjæreste.

...og hvor går man om man kun vil danse og være sammen med venner?

:o)

Skrevet

Kanskje ikke?

Mente at om man får til svar at den man spør har kjæreste så driter man i personen etterpå. (Jeg er generelt vàr for menneskers reaksjoner, kan tenke litt "ente/eller".)

Tja, hvorfor skal man egentlig bruke mye tid på noen som har kjæreste? Spesielt om man er ute på sjekkern.

Skrevet

...og hvor går man om man kun vil danse og være sammen med venner?

:o)

De samme stedene! En må bare være klar over hvordan det er, og ikke irritere seg over det. Eller så får du ta på deg et skilt hvor det står 'ikke sjekkbar'. Hvordan skal sjekkerne ellers vite i hvilken kategori du er. ;-)

Skrevet

SYnd for dere begge da :)

Angående din analyse:

Spørsmålet dekker ikke bare de som var til stede, men også eventuelle hjemmeværende kjærester, samt gir deg mulighet til å si du har en kjæreste selv om du ikke hadde det.

Da er det nemelig ikke 'han' det er noe galt med ;)

Gjest hva med den..
Skrevet

De samme stedene! En må bare være klar over hvordan det er, og ikke irritere seg over det. Eller så får du ta på deg et skilt hvor det står 'ikke sjekkbar'. Hvordan skal sjekkerne ellers vite i hvilken kategori du er. ;-)

Jeg er ikke irritert over det, jeg bare lurer :o) Er nok sjekkbar, var bare måten det ble gjort på. Men så er ikke jeg fra storbyen heller. :D

Gjest hva med den..
Skrevet

SYnd for dere begge da :)

Angående din analyse:

Spørsmålet dekker ikke bare de som var til stede, men også eventuelle hjemmeværende kjærester, samt gir deg mulighet til å si du har en kjæreste selv om du ikke hadde det.

Da er det nemelig ikke 'han' det er noe galt med ;)

Jo, sant det. Bare så synd ingen hadde villet flørte med meg OM jeg hadde hatt en kjæreste. Da er man bare daukjøtt...hehehe....

Gjest hva med den..
Skrevet

Tja, hvorfor skal man egentlig bruke mye tid på noen som har kjæreste? Spesielt om man er ute på sjekkern.

Var vel det jeg mente med kynisk. "hvorfor bruke tid på..."

Skrevet

Hehe. Jeg har en veske det står "unattainable" på, som jeg bruker de dagene jeg føler det sånn ;) Anbefales!

Skrevet

Har du noensinne fått akkurat den? Formuleringen lød litt hypotetisk - ville vært morsomt å få en faktisk replikk som har virket på deg ;)

Forøvrig ville jeg tro at denne filteringen vil fungere veldig bra for å finne playere, siden de fleste som ikke er basis playere prøver noe mer forsiktig. (Greit for meg - jeg er ihvertfall tidvis player :)

Skrevet

Var vel det jeg mente med kynisk. "hvorfor bruke tid på..."

Så da er mener du vel egentlig at sjekking pr definisjon er kynisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...