Gå til innhold

Valg av mobil til 12-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mobil tror du en 12 årig gutt ville likt å få i julegave?

Fortsetter under...

Skrevet

Sony Ericsson - helst W800 eller en annen "musikk-mobil-variant" (tror det er kommet en musikk-mobil, W550 elns, men den er ny, så kanskje W800 er rimeligere, jeg vet ikke). K750i, som jeg har, kan også spille av mp3-låter, men har mindre minnekort enn W800 (ellers er det forholdsvis like, men W800 har bedre hodetelefoner/ørepropper, og mulighet for å bruke vanlige hodetelefoner).

Samtidig har disse telefonene (muligens med unntak av W550, men den kjenner jeg ikke mer til enn at jeg vet den har mulighet for å høre musikk), kamera (bra sådan, 2 megapiksel!), inkl. videokamera.

Og gode telefoner ift. meldinger også, har kommet bra ut i tester.

Skrevet

... å skrive at jeg sjøl har K750i, og mannen min har W800, og vi er begge veldig fornøyde med telefonene våre.

Skrevet

Sony Ericsson - helst W800 eller en annen "musikk-mobil-variant" (tror det er kommet en musikk-mobil, W550 elns, men den er ny, så kanskje W800 er rimeligere, jeg vet ikke). K750i, som jeg har, kan også spille av mp3-låter, men har mindre minnekort enn W800 (ellers er det forholdsvis like, men W800 har bedre hodetelefoner/ørepropper, og mulighet for å bruke vanlige hodetelefoner).

Samtidig har disse telefonene (muligens med unntak av W550, men den kjenner jeg ikke mer til enn at jeg vet den har mulighet for å høre musikk), kamera (bra sådan, 2 megapiksel!), inkl. videokamera.

Og gode telefoner ift. meldinger også, har kommet bra ut i tester.

Takk for hjelpa. Det var disse to jeg hadde sett på, svaret ditt gjorde utslaget! (Fikk nesten lyst på en sånn sjøl)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...