fyrlykt Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hvilken mobil tror du en 12 årig gutt ville likt å få i julegave? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Sony Ericsson - helst W800 eller en annen "musikk-mobil-variant" (tror det er kommet en musikk-mobil, W550 elns, men den er ny, så kanskje W800 er rimeligere, jeg vet ikke). K750i, som jeg har, kan også spille av mp3-låter, men har mindre minnekort enn W800 (ellers er det forholdsvis like, men W800 har bedre hodetelefoner/ørepropper, og mulighet for å bruke vanlige hodetelefoner). Samtidig har disse telefonene (muligens med unntak av W550, men den kjenner jeg ikke mer til enn at jeg vet den har mulighet for å høre musikk), kamera (bra sådan, 2 megapiksel!), inkl. videokamera. Og gode telefoner ift. meldinger også, har kommet bra ut i tester. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 ... å skrive at jeg sjøl har K750i, og mannen min har W800, og vi er begge veldig fornøyde med telefonene våre. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Sony Ericsson - helst W800 eller en annen "musikk-mobil-variant" (tror det er kommet en musikk-mobil, W550 elns, men den er ny, så kanskje W800 er rimeligere, jeg vet ikke). K750i, som jeg har, kan også spille av mp3-låter, men har mindre minnekort enn W800 (ellers er det forholdsvis like, men W800 har bedre hodetelefoner/ørepropper, og mulighet for å bruke vanlige hodetelefoner). Samtidig har disse telefonene (muligens med unntak av W550, men den kjenner jeg ikke mer til enn at jeg vet den har mulighet for å høre musikk), kamera (bra sådan, 2 megapiksel!), inkl. videokamera. Og gode telefoner ift. meldinger også, har kommet bra ut i tester. Takk for hjelpa. Det var disse to jeg hadde sett på, svaret ditt gjorde utslaget! (Fikk nesten lyst på en sånn sjøl) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.