hare1365380455 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 de har vel laget musikken for anledningen vel? Det har de nok. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Å jeg har så lyst til å se jeg også men mediaplayeren min viser bare en haug med farger noen ganger når den skal vise klipp. ååå jeg blir sinna.. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hvis du holder deg fast og lar deg rive med, vil du skjønne at vi stortrives hjemme (og utenfor hjemmet) i hele desember, januar og februar. ) Er det musikk også? Det fikk jeg ikke med. Da må jeg sjekke igjen ;-P (har sjelden på høyttalerne ser du) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja, klart du må komme! Det er mye finere i virkeligheten. Denne snutten her får ikke fram nok av effekten, synes jeg ... ;o) Nei, jeg regner med at lydanlegget er mye kraftigere enn på denne videoen! Det har høyeste prioritet å komme innom dere før jul, så jeg rekker det før naboene tilkaller onkel politi, hehe! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 DOL-Julebord!! =D Ja! Dol-julebord i _det_ huset, hahaha! Kongebra! *S* *S* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja! Dol-julebord i _det_ huset, hahaha! Kongebra! *S* *S* Det MÅ bare bli vellykket :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det MÅ bare bli vellykket :-) Vi tar med hver våre spesialiteter. *S* Ingen som tar feil hus heller når det lyser sånn fra det, hahaha! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Er det musikk også? Det fikk jeg ikke med. Da må jeg sjekke igjen ;-P (har sjelden på høyttalerne ser du) Musikken var det beste! Den må jeg få tak i! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Musikken var det beste! Den må jeg få tak i! Vi kan jo brenne fest-cd med den musikken. Det hadde vel vært noe? *LOL* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi tar med hver våre spesialiteter. *S* Ingen som tar feil hus heller når det lyser sånn fra det, hahaha! Stiller du med gele? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi kan jo brenne fest-cd med den musikken. Det hadde vel vært noe? *LOL* :-) Og så kan dere starte med den på lørdag :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Stiller du med gele? Gele er bankers. :-D Og så bidrar jeg med dansing på bordet, hehe. Du tar vel med web-cam? ;-) Lurer på hva slags spesialiteter de andre dolerne tar med? hm... 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 :-) Og så kan dere starte med den på lørdag :-) Da får du hørt den også - direkte reality-fest-tv. *LOL* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Gele er bankers. :-D Og så bidrar jeg med dansing på bordet, hehe. Du tar vel med web-cam? ;-) Lurer på hva slags spesialiteter de andre dolerne tar med? hm... Jeg tar med web-cam, ja! Om du føler deg alene på bordet, så har jeg borddans-erfaring jeg også! Gyda kan synge arier og holde tale :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Da får du hørt den også - direkte reality-fest-tv. *LOL* Det blir vel uten lyd? Så jeg får spille videoen til Gyda selv så jeg får med meg stemningen! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg tar med web-cam, ja! Om du føler deg alene på bordet, så har jeg borddans-erfaring jeg også! Gyda kan synge arier og holde tale :-) Kjempebra, jeg vil gjerne ha deg med på dansing på bordet. :-D Morsommere når vi er to! Gyda tar seg nok av sang og tale ja. *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det blir vel uten lyd? Så jeg får spille videoen til Gyda selv så jeg får med meg stemningen! Blir det uten lyd? Åja, trodde webcam var med lyd jeg. jaja, så feil kan man ta, hahaha. Det gjør ikke noe, da får du spille den av ved siden av da, bare. ;-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Gele er bankers. :-D Og så bidrar jeg med dansing på bordet, hehe. Du tar vel med web-cam? ;-) Lurer på hva slags spesialiteter de andre dolerne tar med? hm... jeg tar med en stor pakke med graviditetstester, og så kan jeg 71gradernord, cecily, triad, fuji og de andre i prøveklubben virkelig kose oss:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kjempebra, jeg vil gjerne ha deg med på dansing på bordet. :-D Morsommere når vi er to! Gyda tar seg nok av sang og tale ja. *S* Skal vi få noen til å spille gitar mens vi danser (mens stereoen tar pause)? Noen forslag? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 jeg tar med en stor pakke med graviditetstester, og så kan jeg 71gradernord, cecily, triad, fuji og de andre i prøveklubben virkelig kose oss:) Det blir spennende! Dere må fortelle oss resultatene fortløpende, så vi vet om vi skal trøste eller gratulere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.