Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det blir spennende! Dere må fortelle oss resultatene fortløpende, så vi vet om vi skal trøste eller gratulere... skikkelige festbremsere:)) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Blir det uten lyd? Åja, trodde webcam var med lyd jeg. jaja, så feil kan man ta, hahaha. Det gjør ikke noe, da får du spille den av ved siden av da, bare. ;-) Webcam er i seg selv uten lyd. men det går an å kjøpe mikrofoner ved siden av. Det har ikke jeg, men om noen av dere har det, så blir det virkelig "dol-bigbrother" :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 skikkelige festbremsere:)) Nei, tenk hvordan jubelen og Champagnen vil stå i taket hver gang det blir blå strek! Det blir festens høydepunkt :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Nei, tenk hvordan jubelen og Champagnen vil stå i taket hver gang det blir blå strek! Det blir festens høydepunkt :-) eller alle "jeg er så deppa og lei meg"-komentarene:) Du skjønner der inne er det ikke uvanlig at vi henger med hue i et par dager i strekk;) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Nei, tenk hvordan jubelen og Champagnen vil stå i taket hver gang det blir blå strek! Det blir festens høydepunkt :-) "hver gang det blir blå strek" hahahaha.....hei, folket fra "vil bli gravid" kom og se på denne kommentaren!) hehe;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 eller alle "jeg er så deppa og lei meg"-komentarene:) Du skjønner der inne er det ikke uvanlig at vi henger med hue i et par dager i strekk;) Det er defor dere trenger å delta på et trivelig julebord :-) Det er godt å kunne le litt og glemme alle "tante røder" noen ganger! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 "hver gang det blir blå strek" hahahaha.....hei, folket fra "vil bli gravid" kom og se på denne kommentaren!) hehe;) Klart det, på en fiktiv doljulebordfest, får også alle som vil fiktive blå streker! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 "hver gang det blir blå strek" hahahaha.....hei, folket fra "vil bli gravid" kom og se på denne kommentaren!) hehe;) Men da kan dere jo ha litt gøy festing når det blir blå strek, som plaster på såret. Så kom igjen, jenter, hiv dere med og ta med deres spesialiteter, altså gravitestene, hehe. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Skal vi få noen til å spille gitar mens vi danser (mens stereoen tar pause)? Noen forslag? Hare tar gitaren. Hun er konge på det. (du husker vel bildene? *S* ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Klart det, på en fiktiv doljulebordfest, får også alle som vil fiktive blå streker! høres bra ut:) Det hadde vært utrolig gøy med julebord, men tror ikke jeg hadde turd. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Men da kan dere jo ha litt gøy festing når det blir blå strek, som plaster på såret. Så kom igjen, jenter, hiv dere med og ta med deres spesialiteter, altså gravitestene, hehe. ;-) jepp, graviditetstestene pakkes og vi er KLAR!! Sett fram masse vann. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 høres bra ut:) Det hadde vært utrolig gøy med julebord, men tror ikke jeg hadde turd. Men det er jo bare et fiktivt julebord, da. ;-P Skjønt jeg hadde nok kommet på et ordentlig dol-julebord også, jeg er truandes til det - for å si det sånn :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hare tar gitaren. Hun er konge på det. (du husker vel bildene? *S* ) Ja, det stemmer! Og du synger karaoke! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Men det er jo bare et fiktivt julebord, da. ;-P Skjønt jeg hadde nok kommet på et ordentlig dol-julebord også, jeg er truandes til det - for å si det sånn :-) et liksomjulebord er nok mer enn nok for meg:) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ja, det stemmer! Og du synger karaoke! Såklart. Ingen fest uten, hehe. Jeg kan synge duett med M.Angelica igjen. "Tigergutt." hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 jepp, graviditetstestene pakkes og vi er KLAR!! Sett fram masse vann. Masse vann? Skal det drikkes? På en fiktiv fest kan dere kose dere med alkohol, dere også :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 et liksomjulebord er nok mer enn nok for meg:) Det fine med et liksomjulebord er at vi får det akkurat så vellykket som vi vil :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Såklart. Ingen fest uten, hehe. Jeg kan synge duett med M.Angelica igjen. "Tigergutt." hehe Rokker dere med rokkeringer også samtidig, da? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det fine med et liksomjulebord er at vi får det akkurat så vellykket som vi vil :-) ja først får vi positive graviditetstester hele gjengen og sa tar vi oss en skikkelig fyllekule etterpå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.