Gå til innhold

Kjære med-dol'ere...

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

...dere er knall!

I dag har jeg fått igjen 600 kroner på prisgarantien til Lefdal, etter veiledning her fra DOL.

I dag har jeg ringt til bilverksteder jeg har fått tips om fra DOL, og det ene ga meg et pristilbud som var 3000 kroner lavere enn det jeg i utgangspunktet hadde fått tilbud om et annet sted.

I natt skal jeg på nattevakt og se en DOL-anbefalt grøsser (one missed call).

Hva skulle jeg vel gjort uten DOL?

Takk! :D

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Er det "ett ubesvart anrop"? Jeg har anbefalt den japanske versjonen. Om det er den får jeg si grøss deg og kos deg!:)

Gjest Calóni
Skrevet

Er det "ett ubesvart anrop"? Jeg har anbefalt den japanske versjonen. Om det er den får jeg si grøss deg og kos deg!:)

Jepp, og det er den japanske, ja. Tror ikke det finnes en amerikansk versjon?

Kanskje det var du som anbefalte den til meg? Jeg husker ikke i farten. Fikk bare tak i den med svensk tekst, men det skal vel gå det også :)

hare1365380455
Skrevet

Kanskje det var du som anbefalte den til meg? Jeg husker ikke i farten. Fikk bare tak i den med svensk tekst, men det skal vel gå det også :)

Det går nok fint med svensk! Amber har også sett den.

Skrevet

Både jeg og hare som har anbefalt den! Kos deg med et bra grøss *S*

Skrevet

Grøss, tør du å se slike skumle filmer når du er på nattevakt? Du er jammen modig! :)

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

Grøss, tør du å se slike skumle filmer når du er på nattevakt? Du er jammen modig! :)

1. jeg må få den andre nattevakta med på det.

2. vi må gjennomføre det

3. vi får se hvor modige vi er etter filmen, og om vi faktisk klarer å gjennomføre arbeidsnatta ;)

Skrevet

2. vi må gjennomføre det

3. vi får se hvor modige vi er etter filmen, og om vi faktisk klarer å gjennomføre arbeidsnatta ;)

Hihi... Lykke til da. Jeg hadde garantert dauet.

Noen av de jeg jobber sammen med synes det er veldig morsomt å fortelle "sanne" spøkelseshistorier til nattevaktene. Så da går jeg rundt der med skjelvende bein og harehjerte hele natta. :)

Skrevet

2. vi må gjennomføre det

Har du sett den danske filmen "Nattevakten"? Nå er det noen år siden jeg så den, men den var skikkelig ekkel!

Gjest Calóni
Skrevet

Har du sett den danske filmen "Nattevakten"? Nå er det noen år siden jeg så den, men den var skikkelig ekkel!

Nope, men den er notert til neste nattevakt!

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi... Lykke til da. Jeg hadde garantert dauet.

Noen av de jeg jobber sammen med synes det er veldig morsomt å fortelle "sanne" spøkelseshistorier til nattevaktene. Så da går jeg rundt der med skjelvende bein og harehjerte hele natta. :)

Ikke si sånn, da...kanskje vi ikke tør å se den likevel? ;)

Skrevet

Uff, den var møkkaekkel! Likte den kjempegodt!

Skrevet

Ikke si sånn, da...kanskje vi ikke tør å se den likevel? ;)

Jeg har ikke sett den filmen, men jeg vet med meg selv hvor lettskremt og mørkredd jeg er. :)

Du er tøff hvis du tør, da! Skal få stjerne i boka av meg. :)

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

Det går nok fint med svensk! Amber har også sett den.

Det viste seg at jeg hadde fått tak i "Et ubesvart anrop 2". Så jeg har enda til gode å se nr. 1. Nummer 2 var mest rar, egentlig. Skjønte den ikke helt, jeg (vi). Litt creepy, men ikke så veldig. God underholdning ;)

hare1365380455
Skrevet

Det viste seg at jeg hadde fått tak i "Et ubesvart anrop 2". Så jeg har enda til gode å se nr. 1. Nummer 2 var mest rar, egentlig. Skjønte den ikke helt, jeg (vi). Litt creepy, men ikke så veldig. God underholdning ;)

Jeg visste ikke at det var en nr 2. Så får du se nr 1 neste gang du leier film....:)

Gjest Calóni
Skrevet

Hvilket bilverksted var billigst da?

Rosten bilverksted leder foreløpig! Men jeg avventer svar på et til også.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg visste ikke at det var en nr 2. Så får du se nr 1 neste gang du leier film....:)

Ja, skjønner ikke hvorfor det ikke sto at det var nummer to (lasta den ned). Tydelig en del forhistorie jeg ikke hadde fått med meg. Men den var jo egentlig helt sinnsykt lik "the ring", da. Iallfall den japanske versjonen. Akkurat samme konseptet.

hare1365380455
Skrevet

Ja, skjønner ikke hvorfor det ikke sto at det var nummer to (lasta den ned). Tydelig en del forhistorie jeg ikke hadde fått med meg. Men den var jo egentlig helt sinnsykt lik "the ring", da. Iallfall den japanske versjonen. Akkurat samme konseptet.

Tenk om det var the ring da? Men den skulle være veldig god (japansk versjon).

Gjest Calóni
Skrevet

Tenk om det var the ring da? Men den skulle være veldig god (japansk versjon).

Hehe...jeg har sett de tre The Ring-filmene. Dette var jo "one missed call". Men jeg bare mente at konseptet var veldig likt. Skummel lita jente, telefoner som ringer, døden blir forutsett etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...