Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For to måneder siden klarte jeg å klusse litt med p-pillene mine. De to første ukene gikk greit, men så glemte jeg noen piller. Jeg hadde da ikke sex før siste uken før min neste mens. Jeg stoppet å ta pillene en måned for å komme inn i rytmen igjen. Jeg hadde veldig lite mens etter at jeg hadde klusset med pillene. Fikk mensen igjen for et par dager siden men det er veldig lite, mindre enn sist gang. Det er så lite at jeg ikke trenger bruke mer en et mikro truseinnlegg til dagen. Noe som ikke er vanlig for meg. Pleier å bruke normal tampong. Kan jeg være gravid selv om jeg har "mensen"? Viss jeg tar en graviditetstest, vil evt. blodet forstyrre svaret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209240-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

joda du kan være gravid - jeg hadde også en sånn minimens da jeg ble gravid på p-piller og håpet i det lengste på at jeg ikke var gravid! Ta en test, blodet forstyrer ikke.

Det er ikke uvanlig at mensen varierer i mengde når man går på p-piller. Har hørt om flere hvor mensen hopper over en periode uten at man er gravid for det.

Men jeg vil uansett anbefale deg å ta en test (dersom du ikke allerede har gjort det) for å få riktig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209240-gravid/#findComment-1516213
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...