Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leter etter ny mobil, men er så usikker på hva jeg skal velge.

Hvis du skulle kjøpt ny mobil til jul, hvilken modell ville DU valgt?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg Nokia 6230i, og er veldig fornøyd. Er jo ikke av de mest avanserte (3g) men har mp3-spiller, radio, kan sende meldinger, også tror jeg kanskje også jeg kan snakke i telefonen med den.

Skrevet

Sony Ericsson K750i (evt. W800, men personlig liker jeg ikke utseendet på den)

Du kan se begge (og mange andre!) på www.sonyericsson.com

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med SE 750i, og ville valgt den.

Jeg er spesielt imponert over batteritiden. Tror ikke jeg lader dem opp mer enn hver femte dag eller så, og jeg har den på 24 timer i døgnet.

Skrevet

Jeg er spesielt imponert over batteritiden. Tror ikke jeg lader dem opp mer enn hver femte dag eller så, og jeg har den på 24 timer i døgnet.

SE K750i er bra. Men W800 er vel i ferd med å overta. 750-modellen begynner å bli vanskelig å få tak i - men gjør du det, kan du få den rimelig nå.

(Si meg er det blitt helt umulig å starte nye tråder, nå? Hm.)

Skrevet

Svaret mitt havna litt feil, det skulle under hovedinnlegget, da. Men, ingen skjede er vel skadd ... ;o)

(Og på en måte så var det jo et slags til deg, SDD, også da.) :o)

Annonse

Gjest Marjorie
Skrevet

`Sorry for å herpe tråden din, men jeg får ikke startet ny tråd. (Flere som har problemet?)

Lurte bare på om noen vet når Lost går i reprise? Får kanskje ikke sett det i kveld.

Skrevet

`Sorry for å herpe tråden din, men jeg får ikke startet ny tråd. (Flere som har problemet?)

Lurte bare på om noen vet når Lost går i reprise? Får kanskje ikke sett det i kveld.

Tror det er på lørdag kveld, men er ikke helt sikker.

Skrevet

*ler*

Snakk om å være desperat ;-)

Skrevet

Problemet er at den har ikke 3G. Skulle jeg kjøpt ny telefon nå, ville jeg ventet på W900i.

"............................................"

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg Nokia 6230i, og er veldig fornøyd. Er jo ikke av de mest avanserte (3g) men har mp3-spiller, radio, kan sende meldinger, også tror jeg kanskje også jeg kan snakke i telefonen med den.

"også tror jeg kanskje også jeg kan snakke i telefonen med den"

Døh...det er jo bare sååååååå ute, da! Man _snakker_ liksom ikke telefonen lenger, da - det er jo bare dårlig lite ikke særlig dødsteit, da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet er at den har ikke 3G. Skulle jeg kjøpt ny telefon nå, ville jeg ventet på W900i.

Jeg er ikke helt oppdatert på hva som finnes av nye telefoner, men som du og andre skriver her så har det sikkert kommet bedre modeller nå. 750i begynner jo nesten å bli gammel.

Annonse

Skrevet

Jeg er ikke helt oppdatert på hva som finnes av nye telefoner, men som du og andre skriver her så har det sikkert kommet bedre modeller nå. 750i begynner jo nesten å bli gammel.

Ja, den gjør nesten det. Og den er jaggu ikke gammel :-)

Men jeg har den, og klarer meg fint da jeg ikke har behov for 3G.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...