Gjest sara leah Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har noen erfaringer med optikkkjeden specsavers? Jeg har vært der og prøvd brilleinfatninger, men er litt usikker nå. Brillene blir jo billigere enn hos andre optikere, men vil dette gå utover kvaliteten på innfatninger og glass? Jeg har ganske dårlig syn, og vil ha briller og glass av bra kvalitet... 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har brukt Optisk Kompani i oslo før de gikk inn i specsavers-gruppen. De er kjempeflinke, de eneste som har skjønt noe av øynene mine i alle fall. Er helt trygg på å bruke dem fremover også, er jo samme folka som jobber der. Prisenen de opererer med er jo grunnpriser, og glassene er sikkert ikke de beste. Men du kan betale mer for å få bedre glass, blir kanskje ikke så mye billigere enn hos andre optikere da, men. 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hei! Har ingen dårlige erfaringer med Specsavers. De er bare konkurrentene våre... :-( Det var èn ting en av deres kunder klagde på: Han hadde kjøpt en brille, og ødelagt ene glasset. Han trengte bare ett nytt glass, men måtte betale hele pakkeprisen for hel brille selv om han bare fikk ett glass. Hos andre betaler man bare for det ene glasset og arbeidet for å sette det inn. Men ellers har vi bare fått en god konkurrent! 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har brukt Optisk Kompani i oslo før de gikk inn i specsavers-gruppen. De er kjempeflinke, de eneste som har skjønt noe av øynene mine i alle fall. Er helt trygg på å bruke dem fremover også, er jo samme folka som jobber der. Prisenen de opererer med er jo grunnpriser, og glassene er sikkert ikke de beste. Men du kan betale mer for å få bedre glass, blir kanskje ikke så mye billigere enn hos andre optikere da, men. Det at glassene ikke er så gode kan du ha rett i, men jeg tror egentlig at glassene er like gode som hos de fleste andre leverandører. Det som gjør glassene dyrere er behandlingen som legges på glassene; antirefleks og herding etc. som gjør brillehverdagen lettere og mer behagelig. De billigste glassene er som regel uten noen form for behandling. Har du høye styrker kan det da også bli ganske så tykke og lite pene glass. Men der er jo anbefalinger for hva man bør velge, en slags meny. Men ofte kan man ende opp med de samme prisene som hos andre leverandører, så det er nok best å forhøre seg rundt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.