Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, her sitter jeg igjen og venter på mensen.... Skulle hatt den igår, men den kommer sikkert idag. Har testet 3 dager nå (inkl. idag) og jeg vet jeg begynte tidlig å teste, men tålmodighet står ikke høyt på lista nå. Siden testene har vært negative regner jeg med at mensen kommer snart. Men det er jo et lite håp så lenge den ikke er kommet:) Leste på en av legesidene (husker ikke hvilken) at mensen ikke kan utsettes pga av stress, men eggløsningen kan det. Siden jeg vet når jeg hadde eggløsning skulle vel mensen vært her nå..?! Argh! Hvordan går det med dere andre som venter? Klem

Lilja2005

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209276-s%C3%A5-frustrerende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Skjønner at det er frustrerendes! Skriv ett innlegg da, så vi får se om du har fått mensen eller om det er full klaff:-)

Lykke til:-)

Hei:)

Sitter fortsatt her uten mensen, men fortsatt bare negative tester... tror jeg går fra vettet snart!!! Er litt usikker på om jeg har regnet riktig ang IKM for mensen var jo noen dager forsinket forrige mnd.... Regnet med en 27 dagers syklus (som jeg har hatt hele tiden) fra første dag av siste mens. Problemet er at jeg fikk positiv EL test en uke etter avsluttet mens, men vet ikke om det var dag en eller to. Siden man skal få mensen ca 14 dager etter EL kan jeg ha hatt IKM alt fra tirsda til torsdag denne uke. I følge syklus skulle det være tirsdag.... Fikk positiv EL på en onsdag altså. Vet ikke om noen andre skjønte dette noe mer enn meg... ble litt rotete skrevet:) Men her sitter jeg altså og vet ikke om jeg er 2 dager over eller om det er idag... Har mange tegn som tyder på at det kan være noe, men tør ikke håpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209276-s%C3%A5-frustrerende/#findComment-1518702
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...