Gå til innhold

Hvilken spillkonsoll?

Anbefalte innlegg

Gjest vil kjøpe spill
Skrevet

Hvilken spillkonsoll bør jeg velge? Playstation eller x-box eller hva annet som finnes? Hvilke har mest spill, og hvilke gir mest for pengene (spill kostnader, konsoll innkjøp).

Jeg vil spille men vet ikke hvilken som er best.

Skrevet

Mange går for Playstastion. Vi har det og er kjempefornøyde. Mener det finnes flere spill + at de er noe rimeligere.

Skrevet

Playstation har desidert flest spill.

Billigere er spillene som oftest også, iforhold til Xbox.

Gjest vil kjøpe spill
Skrevet

Playstation har desidert flest spill.

Billigere er spillene som oftest også, iforhold til Xbox.

Men hvorfor kjøper da noen x-box?

Skrevet

Men hvorfor kjøper da noen x-box?

Mest markedsføring, pluss at noen kjøper fordi de vil ha et bestemt spill som bare finnes der.

Skrevet

Jeg valgte play station2 for noen få dager siden. Vil ikke ha noe som man ikke kan få spill til om 2 år. Og play station 2 er det solgt noen millioner av, så den tror jeg overlever lengst av de som er på markedet.

Også kjøpte jeg spillet "Buzz"

Det var gøy!

Skrevet

Du bør vente til sommeren og kjøpe Playstation 3. PS2 blir da utdatert. Den vanlige X-boxen er allerede utdatert, men den nye X-boksen blir grundig slått av Playstation 3.

"..............................................."

Skrevet

Jeg valgte play station2 for noen få dager siden. Vil ikke ha noe som man ikke kan få spill til om 2 år. Og play station 2 er det solgt noen millioner av, så den tror jeg overlever lengst av de som er på markedet.

Også kjøpte jeg spillet "Buzz"

Det var gøy!

" Vil ikke ha noe som man ikke kan få spill til om 2 år."

Du er klar over at PS3 kommer til neste år?

"..........................................."

Gjest Gadzonk
Skrevet

Du bør vente til sommeren og kjøpe Playstation 3. PS2 blir da utdatert. Den vanlige X-boxen er allerede utdatert, men den nye X-boksen blir grundig slått av Playstation 3.

"..............................................."

Jeg er redd du må vente lenger enn til sommeren..... spekulasjoner sier at PS3 lanseres i europa kanskje først i 2007.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11692

Skrevet

" Vil ikke ha noe som man ikke kan få spill til om 2 år."

Du er klar over at PS3 kommer til neste år?

"..........................................."

i asia fikk jeg beskjed om, ikke i europa før 2007.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...