kimmi Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hei! Kan noen hjelpe meg? Jeg sliter litt med å finne på julegave til en veldig god venn av meg. Han er gutt, jeg er jente. 18 år. Han har stillt veldig mye opp for meg i d siste. Vil gi han noe som viser han at jeg setter utrolig stor pris på det. Han har hjelpt meg å komme gjennom en veldig tung periode. Han vet veldig godt at jeg er glad i han, har laget flere kort og gitt flere små påminnelser med egne ord, men nå næremer jula seg og jeg vil gi han en ordenlig fin gave:) Noen ideer? Takker på forhånd for svar:) 0 Siter
Gjest finn på noe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 dvd, cd, stor fruktkurv, blomsteroppsats, hansker, lue, en spennende bok til juleferien, fleecejakke eller en boks med god kaffe. 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 dvd, cd, stor fruktkurv, blomsteroppsats, hansker, lue, en spennende bok til juleferien, fleecejakke eller en boks med god kaffe. En kulinarisk kokebok? 0 Siter
Gjest finn på noe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 En kulinarisk kokebok? En kokebok kan være en god idé om han liker å lage mat. 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 En kokebok kan være en god idé om han liker å lage mat. Hvis han ikke liker det, så kanskje en kokebok ville inspirere ham til å begynne å like det?? Tenker jeg i allefall. 0 Siter
Gjest finn på noe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvis han ikke liker det, så kanskje en kokebok ville inspirere ham til å begynne å like det?? Tenker jeg i allefall. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.