Gå til innhold

Julegavetips til GOD venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg? Jeg sliter litt med å finne på julegave til en veldig god venn av meg. Han er gutt, jeg er jente. 18 år. Han har stillt veldig mye opp for meg i d siste. Vil gi han noe som viser han at jeg setter utrolig stor pris på det. Han har hjelpt meg å komme gjennom en veldig tung periode.

Han vet veldig godt at jeg er glad i han, har laget flere kort og gitt flere små påminnelser med egne ord, men nå næremer jula seg og jeg vil gi han en ordenlig fin gave:)

Noen ideer?

Takker på forhånd for svar:)

Fortsetter under...

Gjest finn på noe
Skrevet

dvd, cd, stor fruktkurv, blomsteroppsats, hansker, lue, en spennende bok til juleferien, fleecejakke eller en boks med god kaffe.

Skrevet

dvd, cd, stor fruktkurv, blomsteroppsats, hansker, lue, en spennende bok til juleferien, fleecejakke eller en boks med god kaffe.

En kulinarisk kokebok?

Gjest finn på noe
Skrevet

En kulinarisk kokebok?

En kokebok kan være en god idé om han liker å lage mat.

Skrevet

En kokebok kan være en god idé om han liker å lage mat.

Hvis han ikke liker det, så kanskje en kokebok ville inspirere ham til å begynne å like det?? Tenker jeg i allefall.

Gjest finn på noe
Skrevet

Hvis han ikke liker det, så kanskje en kokebok ville inspirere ham til å begynne å like det?? Tenker jeg i allefall.

Enig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...