Gå til innhold

Kristin og Atle

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Er det flere enn meg som tror at han derre forsvars-Atle har hoppa til køys med Krohn Devold, eller har jeg gått av skaftet i min oppfatning av saken?

Fortsetter under...

Skrevet

Tanken har slått meg de siste dagene.

I så fall er det ikke ulovlig. Det som er ulovlig er at Forsvaret skal betale den maten de må ha innimellom all knullinga.

Gjest Flystripa
Skrevet

I så fall er det ikke ulovlig. Det som er ulovlig er at Forsvaret skal betale den maten de må ha innimellom all knullinga.

Hehe - godt sagt!

Skrevet

Det er så, men det er utrolig hvor mye styr noen klarer å lage ut av 900 kroner (eller noe i den duren), samtidig som annen korrupsjon og smøring, både i politikken og ellers, er helt greit.

".............................................."

Skrevet

Det er så, men det er utrolig hvor mye styr noen klarer å lage ut av 900 kroner (eller noe i den duren), samtidig som annen korrupsjon og smøring, både i politikken og ellers, er helt greit.

Det er vel rettere sagt 9000,- og som statsråd bør man vokte seg vel for å drive med snusk, selv snusk som begrenser seg til 10 høvdinger.

Skrevet

Det er vel rettere sagt 9000,- og som statsråd bør man vokte seg vel for å drive med snusk, selv snusk som begrenser seg til 10 høvdinger.

Ok - jeg tenkte på den vin og et-eller-annet-middagen hvor noen hadde tatt bilde av dem. Den kostet vel 900,- eller noe sånt.

Men - uansett beløp, så er det selvfølgelig ikke greit å "snylte" på staten - spesiellt ikke som statsansatt, og politiker som sådan. Men det er likevel ganske fascinerende hvordan enkelte tilfeller plukkes ut og gjøres til store saker, når de er bare peanuts i både størrelse og alvorlighet sammenliknet med mye annet.

"............................................"

Annonse

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Jeg tenkte at hadde jeg vært kona hans så hadde jeg ikke følt meg trygg lengre nei.

Skrevet

Vi har konkludert i lunsjen på jobben at det har flamma litt ekstra der, ja. Banka.

;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg tenker at fyren er en sjarmør, som har ligget seg til sine to siste stillinger.

Krohn-dama har vært en ulykke for forsvaret, er det blitt sagt. Det tror jeg også.

At han derre Atle i tillegg virker både dum og naiv (i tillegg til frekk), synes jeg er langt værre, egentlig. At vi skattebetalere blir sittende igjen med regninga for både 40-årslaget til kona hans (!), og pulepausematen, er forkastelig!

Gjest forsvaret
Skrevet

Jeg ikke bare tror, men vet at de har vært elskere i flere år. De gikk samtidig på Forsvarets høyskole i 2000, regner med at det begynte da.

Etter at hun ble statsråd har hun to -2- ganger fremmet hans utnevnelser på tross av forsvarets innstillinger.

Han fremstår som en frekk fyr, men som kanskje ikke har gjort grunnleggende tjenestefeil utover reiseregninger o.l. Selv det er ille nok.

Enhver får tro sitt om hennes habilitet og vurderingsevne. Men bare vent, det er her sprengstoffet ligger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...