Gå til innhold

hvilken mobil skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

6230i selvfølgelig.

Masse for pengene.

Ja, jeg er fortrolig med NOKIA - så det er besnærende- men den var ikke noe sprek da :) ville hatt "klapp-telefon" jeg se....

Skrevet

Pass på og kjøp deg et slikt gammeldags stort svart telefonrør(50-60talls) som man nå kan få kjøpt med spiraledning til å plugge inn i en moderne mobil. Faktisk veldig kult å være ute i offentligheten og prate med sånn på øret, mens selve den lille mobilen ligger i lommen.

Skrevet

Pass på og kjøp deg et slikt gammeldags stort svart telefonrør(50-60talls) som man nå kan få kjøpt med spiraledning til å plugge inn i en moderne mobil. Faktisk veldig kult å være ute i offentligheten og prate med sånn på øret, mens selve den lille mobilen ligger i lommen.

DÆVEN - sånt liker jeg - hehe, men spøsr om jobben vil betale for det da! HOHO!

MÅ HA!

Annonse

Skrevet

Ingen av dem :-)

Men hadde jeg måttet velge, uten å betale selvfølgelig, så hadde jeg nok tatt Nokiaen. Jeg foretrekker egentlig SE, men den k600-saken er bare en halv telefon innholdsmessig.

"....................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den fra SE er usedvanlig lekker, da, mye finere enn Nokia sin. MEN jeg hadde nok gått for Nokia om jeg skulle valgt mellom disse to. Mye mer for pengene.

Skrevet

Jeg har Nokia 6230i, og det var en sann lettelse å komme tilbake til Nokia etter å ha brukt en Sony E. et par år. Den ble jeg aldri fortrolig med.

Men jeg er ingen avansert bruker, her går det mest i vanlige telefonsamtaler og SMS.

Skrevet

Jeg har Nokia 6230i, og det var en sann lettelse å komme tilbake til Nokia etter å ha brukt en Sony E. et par år. Den ble jeg aldri fortrolig med.

Men jeg er ingen avansert bruker, her går det mest i vanlige telefonsamtaler og SMS.

hadde med fjortissen min i går og hun ba tyyynt om at jeg måtte velge SE - men jeg tror jeg går for Nokia jeg :) det er jo tross alt jobbtelefon -hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...