Gjest stff Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kan ikke si deg noe om hvorvidt du bør satse på ham eller ikke. Jeg kan bare si noe om tidsaspektet, dersom jeg selv hadde vært i en liknende situasjon. Da tror jeg det ville tatt meg rundt et år, ikke bare noen måneder, å bli trygg nok. Men det er meg, altså. Ellers så syns jeg nok det er viktig at både han og du vet mer om hvorfor noe slikt faktisk skjedde. Hva slags situasjon var det i? Hva er det som gjør at du (og han?) ikke tror han ville kunne komme i en slik situasjon igjen? Enig med deg! Jeg ville si det samme, minst 1 år ville det tatt, eller mer. Så blir det jo spennende da å se om han klarer å holde seg på matten og prøve like hardt som hun gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1519912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doldis Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette er jeg ikke 100% enig i. Absolutt alle kan komme i en situasjon der man kan være utro. Og likevel være oppriktig glad i den personen man er sammen med. Hvis det er slik at absolutt alle kan komm i en slik situasjon, så er det jo ikke håp for et eneste parforhold. Nitrist påstand. Kanskje man skulle ta vekk troskapsløftet i ekteskapsløftet allikevel? Så kan vi krangle med gubben eller dama og gå på byen å søke trøst og ha sex med noen andre som også har kranglet med gubben eller dama. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1519936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lonelyP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis det er slik at absolutt alle kan komm i en slik situasjon, så er det jo ikke håp for et eneste parforhold. Nitrist påstand. Kanskje man skulle ta vekk troskapsløftet i ekteskapsløftet allikevel? Så kan vi krangle med gubben eller dama og gå på byen å søke trøst og ha sex med noen andre som også har kranglet med gubben eller dama. Det var ikke det jeg sa, men hvis du vil lese det slik så velbekomme. Jeg blir bare litt oppgitt over alle damene(?) her inne som har en knusende dom over alle som er utro. Mitt poeng er at det faktisk kan være et håp for forholdet til towil selv om mannen har vært utro et par ganger. Han kan ha kommet i en situasjon der det har vært litt for lett å gi etter. Hvis han angrer oppriktig har han kanskje lært av sine feil og de kan leve lykkelig alle sine dager. Ja, selv om det har skjedd 2 ganger! Utroskap er mulig å tilgi, men jeg tror det krever mye tålmodighet og arbeid for å få det til. Og også litt forståelse for at det KAN være lett å skli utpå av og til. En dame ble tidligere dømt så til de grader her inne fordi hun hadde vært utro, men likevel hadde et fint forhold til sin mann. Jeg tror de som har møtt virkelig sterke pasjoner forstår hva jeg mener. Det er ikke alltid så lett å si nei til. Så kan de bli fornærmet de som vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1520277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doldis Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det var ikke det jeg sa, men hvis du vil lese det slik så velbekomme. Jeg blir bare litt oppgitt over alle damene(?) her inne som har en knusende dom over alle som er utro. Mitt poeng er at det faktisk kan være et håp for forholdet til towil selv om mannen har vært utro et par ganger. Han kan ha kommet i en situasjon der det har vært litt for lett å gi etter. Hvis han angrer oppriktig har han kanskje lært av sine feil og de kan leve lykkelig alle sine dager. Ja, selv om det har skjedd 2 ganger! Utroskap er mulig å tilgi, men jeg tror det krever mye tålmodighet og arbeid for å få det til. Og også litt forståelse for at det KAN være lett å skli utpå av og til. En dame ble tidligere dømt så til de grader her inne fordi hun hadde vært utro, men likevel hadde et fint forhold til sin mann. Jeg tror de som har møtt virkelig sterke pasjoner forstår hva jeg mener. Det er ikke alltid så lett å si nei til. Så kan de bli fornærmet de som vil. Du var nok bare litt for kategorisk i din påstand om at ALLE kan havne i en slik situasjon. Tror ikke du også da at for å bryte et slikt tillitsforhold som towil beskriver her, at det må jaggu ha vært litt av en spesiell situasjon, eller dame om du vil, som fikk han til å gjøre dette mot henne? Jeg tror ikke det kan skje hvem som helst som er så heldig at de opplever et slikt dypt forhold som towil beskriver. Da er jo menn komplett idioter, og fortjener sannelig ikke at det ordner seg. Det er vel nettopp derfor det har skåret seg helt for dama, hun klarer ikke å tilgi. Ikke ennå i alle fall. Jeg mener ikke å dømmen noen, jeg mener bare at ikke hvem som helst havner i slike situasjoner 2 ganger. I hvert fall ikke hvis towil betyr så mye for han som hun beskriver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1520301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lonelyP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du var nok bare litt for kategorisk i din påstand om at ALLE kan havne i en slik situasjon. Tror ikke du også da at for å bryte et slikt tillitsforhold som towil beskriver her, at det må jaggu ha vært litt av en spesiell situasjon, eller dame om du vil, som fikk han til å gjøre dette mot henne? Jeg tror ikke det kan skje hvem som helst som er så heldig at de opplever et slikt dypt forhold som towil beskriver. Da er jo menn komplett idioter, og fortjener sannelig ikke at det ordner seg. Det er vel nettopp derfor det har skåret seg helt for dama, hun klarer ikke å tilgi. Ikke ennå i alle fall. Jeg mener ikke å dømmen noen, jeg mener bare at ikke hvem som helst havner i slike situasjoner 2 ganger. I hvert fall ikke hvis towil betyr så mye for han som hun beskriver. "Da er jo menn komplett idioter, og fortjener sannelig ikke at det ordner seg." Hvem har sagt at menn ikke er idioter, hihi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1520316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doldis Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 "Da er jo menn komplett idioter, og fortjener sannelig ikke at det ordner seg." Hvem har sagt at menn ikke er idioter, hihi He he. Kategorisk igjen? Men du er inne på noe. Komplett idiotisk å rissikere å miste en man vistnok skal være glad i. Er idioti tilgivelig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1520332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heiniken Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette er jeg ikke 100% enig i. Absolutt alle kan komme i en situasjon der man kan være utro. Og likevel være oppriktig glad i den personen man er sammen med. Sikkert litt glad i personen ja.. Men hadde han vært redd for å miste henne, så hadde han aldri gjort det.. Så derfor er ikke mennesker som er utro intressert nok i forholdet. Angeren etterpå er et spill for galleriet, så man ikke skal bli ekstra såret. Men så savner de tryggheten eller elskeren viste seg å ikke være den man trodde og vil da tilbake, så man i vertfall får noe! De som virkelig ønsker å være sammen med en person er ikke utro, fordi man ikke vil miste det bra man har! Rart at en orgasme er viktigere enn fler år tilbake med kjærlighet.. Da er man patetisk etter min mening.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1542904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evina Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det var ikke det jeg sa, men hvis du vil lese det slik så velbekomme. Jeg blir bare litt oppgitt over alle damene(?) her inne som har en knusende dom over alle som er utro. Mitt poeng er at det faktisk kan være et håp for forholdet til towil selv om mannen har vært utro et par ganger. Han kan ha kommet i en situasjon der det har vært litt for lett å gi etter. Hvis han angrer oppriktig har han kanskje lært av sine feil og de kan leve lykkelig alle sine dager. Ja, selv om det har skjedd 2 ganger! Utroskap er mulig å tilgi, men jeg tror det krever mye tålmodighet og arbeid for å få det til. Og også litt forståelse for at det KAN være lett å skli utpå av og til. En dame ble tidligere dømt så til de grader her inne fordi hun hadde vært utro, men likevel hadde et fint forhold til sin mann. Jeg tror de som har møtt virkelig sterke pasjoner forstår hva jeg mener. Det er ikke alltid så lett å si nei til. Så kan de bli fornærmet de som vil. Men hvorfor i allverden skal man være utro da?? Kan ikke den som blir bedratt få velge? Skal man bare akseptere og la den som er utro være offeret?? Hvis man ikke greier å ha pikken inne i buksa eller skjørtet nede, så kan man vel heller være singel? Så kan man pule så mange forskjellige man vil istedet for å ødelegge en annens liv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1542905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heiniken Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Holder på mitt. Dersom forholdene ligger til rette for det kan alle havne i den situasjonen. En krangel med mannen før en bytur med venninner... trenger litt trøst, ojsann der skjedde noe som ikke burde skje ja. Det var et eksempel. Er det så lett for deg å være utro? Krangle litt med mannen og deretter MÅ knulle en annen fordi du trenger "trøst"? Du står på ditt at ALLE kan komme i den situasjonen. Men der tar du grundig feil! Den eneste muligheten for meg å komme i en "sån situasjon" er at jeg selv blir bedratt. Kan faktisk vedde bort en million på papir at jeg aldri kommer til å være utro. Da er det noe galt med forholdet og da er det bedre å gå hver til sitt.. Det er STOR forskjell på av og til bli litt fristet enn å gjøre det! De som må ha andre kan vel da heller swinge eller være singel! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1542906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette er jeg ikke 100% enig i. Absolutt alle kan komme i en situasjon der man kan være utro. Og likevel være oppriktig glad i den personen man er sammen med. Nei du, der må jeg arrestere deg... Det er ikke riktig å si at "absorlutt alle kan komme i en situasjon at de er utro selv om de er glade i den de er sammen med" Jeg har ALDRI vært utro, selv om jeg har hatt - og etterhvert visst - at et par av mine partnere har vært utro. Jeg ser ALDRI meg selv være utro. Jeg vet at det noen ganger for noen faller seg slik, og kanskje kan man ikke dømme, men da vil jeg påstå at forholdet ikke er bra, virkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209306-tillitsbrudd-hvor-lang-tid-skal-det-ta/page/2/#findComment-1542945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.