Gå til innhold

Sjøflyhavna på Fornebu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne et brukbart kart på nettet, men det var da f--- døtte ikke enkelt!

Er ikke den på venstresiden av Snarøyvn når man kjører utover?

Kunne man ikke se den fra gamle Fornebu flyplass?

Skrevet

Det stemmer, lett å finne.

Takk! :o)

PS. Finner jeg den ikke så skylder jeg på deg.

Gjest osloroer
Skrevet

Vi får ikke lov til å ro eller padle der, pga. restriksjoner, det er alt JEG vet.

Skrevet

Skal du fly sjøfly? :)

Hehehehe, nei ikke akkurat. Skal på hundetrening...:o)

Føler behov for å minne dyret på at man skal lyde sin eier.. At "KOM!" betyr det ikke skule på matmor for å se om det kommer noen (derfor hun roper meg inn), ikke vurdere det til at jeg drøyer det bare pittelitt og sniffer på et par-og-tredve tisseflekker før jeg slentrer bortom til matmor..

Vi er ikke helt enige om dagen.. Og grunnen: Bikkja er kåt. Ja, faktisk; bikkja, ikke eieren, hehehe:D

Hun venter løpetid snart, og hadde hun bare visst at det ikke ble noe på henne så hadde hun spart seg for hele denne gjøre-seg-tilgjengelig-tiden i ukesvis:)

Skrevet

Vi får ikke lov til å ro eller padle der, pga. restriksjoner, det er alt JEG vet.

Pga av sjøflyene? Ja, jeg tipper at det ikke skulle være smart å ro der da...

Skrevet

Takk! :o)

PS. Finner jeg den ikke så skylder jeg på deg.

Ja, gjør det du! Lykke til både til deg og bikkja!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Føler behov for å minne dyret på at man skal lyde sin eier.. At "KOM!" betyr det ikke skule på matmor for å se om det kommer noen (derfor hun roper meg inn), ikke vurdere det til at jeg drøyer det bare pittelitt og sniffer på et par-og-tredve tisseflekker før jeg slentrer bortom til matmor..

Vi er ikke helt enige om dagen.. Og grunnen: Bikkja er kåt. Ja, faktisk; bikkja, ikke eieren, hehehe:D

Hun venter løpetid snart, og hadde hun bare visst at det ikke ble noe på henne så hadde hun spart seg for hele denne gjøre-seg-tilgjengelig-tiden i ukesvis:)

Synd dem ikke lesbiske begge to. Da hadde det der ordna seg selv. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, nå snakker jeg over meg. Har nesten akkurat stått opp. Bikkjer kan kanskje ikke være det. Får vi håpe. :)

Skrevet

Nei, nå snakker jeg over meg. Har nesten akkurat stått opp. Bikkjer kan kanskje ikke være det. Får vi håpe. :)

Det er tider da vi har hatt mistanke om det ja...;o) Men du kan si det sånn at _jeg_ er glad for at vi har to tisper og ikke en tispe og en hannhund! Fatter ikke at folk orker det maset. Det er jo verre parlek enn det er på Smuget på en gjennomsnitlig lørdag..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er tider da vi har hatt mistanke om det ja...;o) Men du kan si det sånn at _jeg_ er glad for at vi har to tisper og ikke en tispe og en hannhund! Fatter ikke at folk orker det maset. Det er jo verre parlek enn det er på Smuget på en gjennomsnitlig lørdag..

På den annen side kunne dere jo tjent en del kroner på salg av valper, så sånn sett bør dere kanskje gå for en hannhund også. :)

Skrevet

På den annen side kunne dere jo tjent en del kroner på salg av valper, så sånn sett bør dere kanskje gå for en hannhund også. :)

Altfor mye arbeid til at jeg hadde gjort det:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Altfor mye arbeid til at jeg hadde gjort det:)

Men du må jo innrømme at et par små hårdotter som løp rundt der og bjeffet hadde vært litt søtt. :)

Hmmm, er nok ganske åpenbart at jeg aldri har hatt hund. :)

mil1365380270
Skrevet

Hmmm... hvordan reagerer resten hvis du tar med deg en hund med løpetid dit? Ødelegger det ikke konsentrasjonen til resten av hundene?

Skrevet

Hmmm... hvordan reagerer resten hvis du tar med deg en hund med løpetid dit? Ødelegger det ikke konsentrasjonen til resten av hundene?

Nei, det blir bare litt mer utfordring for de med hannhunder;)

Vi pleier å trene i sammen uansett. Man trenger ikke gå oppå hverandre (stor p-plass). Og seriøst; de med hannhunder har superbra mulighet for å ha kontroll over egen hund -og det kommer dem tilgode utenom trening!

Og jeg, med tispe som snart skal ha løpetid får også god trening for hun minner om en hannhund nå om dagen når hun er så ukonsentrert og kåt.

Så det er en vinn-vinn situasjon. Men jeg kommer ikke med løpetidstispe på konkurranser. Det er ikke lov.

Skrevet

Men du må jo innrømme at et par små hårdotter som løp rundt der og bjeffet hadde vært litt søtt. :)

Hmmm, er nok ganske åpenbart at jeg aldri har hatt hund. :)

Jo, valper er til å spiiiiiiise opp!!

Men jeg er nok av det slaget som etter at valpen har kommet over det mest nussenusse-stadiet (ca 12 uker), så kan jeg nesten ikke vente til det blir hund av den og den har roet seg, fått noe vett inn i nøtta og skjønner at hele verden ikke trengs å oppdages hver dag...ca 2 år med det slaget jeg har, hehhe:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, valper er til å spiiiiiiise opp!!

Men jeg er nok av det slaget som etter at valpen har kommet over det mest nussenusse-stadiet (ca 12 uker), så kan jeg nesten ikke vente til det blir hund av den og den har roet seg, fått noe vett inn i nøtta og skjønner at hele verden ikke trengs å oppdages hver dag...ca 2 år med det slaget jeg har, hehhe:)

Ja, de er fryktelig søte, men jeg mistenker at det kan bli litt mye 24 timer i døgnet. :)

Skrevet

Prøver du å innbille oss at det er bare bikkja som er kåt?...:-)

Skrevet

Prøver du å innbille oss at det er bare bikkja som er kåt?...:-)

Ehem, neida.. La oss si det sånn da at hun er to ganger i året og jeg er mer på det jevne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...