Gjest Har handikapp kort Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 For dere som skrev til meg i linken "sleipe carPark, boten er nå slettet.. jeg tok kontakt med senterdirektøren og han fikset dette.. det var helt klart en feil fra CarPark sin side... Hadde tenkt til å gå videre med saken dersom feilen ikke ble rettet opp.... Men heldigvis... rettferdigheten seiret... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kan du ta kortversjonen her? Hadde du parkert på carpark-p-plass med handikapkort uten å betale, og så ga de deg bot? Som du nå har fått annullert? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kan du ta kortversjonen her? Hadde du parkert på carpark-p-plass med handikapkort uten å betale, og så ga de deg bot? Som du nå har fått annullert? Jeg husker saken. Det var 4 handicap-plasser, 3 uten betaling og 1 med betaling, vedkommende stod på betalingsplass uten å betale, og fikk bot. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Så flott!! Det nytter å klage på urettferdige ting. Bra! 0 Siter
Gyda Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Fantastisk! Det var jo helt opplagt slik du beskrev det også, da. Kjempeflott at du slapp å videre i systemet med klager og nye klager. Gratulerer!! Hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Supert. Jeg har enda ikke klaget på min men håper å få den ettergitt. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg husker saken. Det var 4 handicap-plasser, 3 uten betaling og 1 med betaling, vedkommende stod på betalingsplass uten å betale, og fikk bot. Så saken gikk på at det var urimelig at de hadde én p-plass med betaling? Jeg lurer for jeg har merket meg at offentlige p-plasser er avgiftsfrie for h-kapkort, mens centerpark har avgift f.eks. Trodde at europark var avgiftsbelagt også for h-kapkort. 0 Siter
Gjest Har handikapp kort Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Så saken gikk på at det var urimelig at de hadde én p-plass med betaling? Jeg lurer for jeg har merket meg at offentlige p-plasser er avgiftsfrie for h-kapkort, mens centerpark har avgift f.eks. Trodde at europark var avgiftsbelagt også for h-kapkort. Dette er på et senter hvor de har 1100 gratis parkeringsplasser. det er noen få betalingsplasser og de er godt merket. På feltet med gratis parkering har de 4 HC plasser.. Hvor jeg har stått mange ganger.. så en da fikk jeg bot, og ser at den ene plassen deres som også er handikapp plass så er det sneket seg inn mot betaling på skiltet-. det er dette som jeg mente var utrolig sleipt. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Dette er på et senter hvor de har 1100 gratis parkeringsplasser. det er noen få betalingsplasser og de er godt merket. På feltet med gratis parkering har de 4 HC plasser.. Hvor jeg har stått mange ganger.. så en da fikk jeg bot, og ser at den ene plassen deres som også er handikapp plass så er det sneket seg inn mot betaling på skiltet-. det er dette som jeg mente var utrolig sleipt. I jøssenavn. Ytterst sleipt. Bra du klaget! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.