Gå til innhold

Fått parkeringsboten annulert

Anbefalte innlegg

Gjest Har handikapp kort
Skrevet

For dere som skrev til meg i linken "sleipe carPark, boten er nå slettet.. jeg tok kontakt med senterdirektøren og han fikset dette.. det var helt klart en feil fra CarPark sin side...

Hadde tenkt til å gå videre med saken dersom feilen ikke ble rettet opp.... Men heldigvis... rettferdigheten seiret...

Fortsetter under...

Skrevet

Kan du ta kortversjonen her? Hadde du parkert på carpark-p-plass med handikapkort uten å betale, og så ga de deg bot?

Som du nå har fått annullert?

:)

Skrevet

Kan du ta kortversjonen her? Hadde du parkert på carpark-p-plass med handikapkort uten å betale, og så ga de deg bot?

Som du nå har fått annullert?

:)

Jeg husker saken. Det var 4 handicap-plasser, 3 uten betaling og 1 med betaling, vedkommende stod på betalingsplass uten å betale, og fikk bot.

Skrevet

Så flott!!

Det nytter å klage på urettferdige ting. Bra! :)

Skrevet

Fantastisk!

Det var jo helt opplagt slik du beskrev det også, da. Kjempeflott at du slapp å videre i systemet med klager og nye klager.

Gratulerer!!

Hilsen

Skrevet

Supert.

Jeg har enda ikke klaget på min men håper å få den ettergitt.

Annonse

Skrevet

Jeg husker saken. Det var 4 handicap-plasser, 3 uten betaling og 1 med betaling, vedkommende stod på betalingsplass uten å betale, og fikk bot.

Så saken gikk på at det var urimelig at de hadde én p-plass med betaling?

Jeg lurer for jeg har merket meg at offentlige p-plasser er avgiftsfrie for h-kapkort, mens centerpark har avgift f.eks. Trodde at europark var avgiftsbelagt også for h-kapkort.

Gjest Har handikapp kort
Skrevet

Så saken gikk på at det var urimelig at de hadde én p-plass med betaling?

Jeg lurer for jeg har merket meg at offentlige p-plasser er avgiftsfrie for h-kapkort, mens centerpark har avgift f.eks. Trodde at europark var avgiftsbelagt også for h-kapkort.

Dette er på et senter hvor de har 1100 gratis parkeringsplasser. det er noen få betalingsplasser og de er godt merket. På feltet med gratis parkering har de 4 HC plasser.. Hvor jeg har stått mange ganger.. så en da fikk jeg bot, og ser at den ene plassen deres som også er handikapp plass så er det sneket seg inn mot betaling på skiltet-. det er dette som jeg mente var utrolig sleipt.

Skrevet

Dette er på et senter hvor de har 1100 gratis parkeringsplasser. det er noen få betalingsplasser og de er godt merket. På feltet med gratis parkering har de 4 HC plasser.. Hvor jeg har stått mange ganger.. så en da fikk jeg bot, og ser at den ene plassen deres som også er handikapp plass så er det sneket seg inn mot betaling på skiltet-. det er dette som jeg mente var utrolig sleipt.

I jøssenavn. Ytterst sleipt.

Bra du klaget!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...