Gjest Snart student? Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hjelp. Jeg har søkt på sykepleien og kommet inn. Noen som vet om studiet er vanskelig? Er ingen lesehest.. men pleier alltid å klare meg.. Skal, skal ikke.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det viktigste er vel at du er motivert for studiet og at yrket er noe du virkelig vil jobbe med! Da vil du klare deg..) 0 Siter
k20h Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det viktigste er vel at du er motivert for studiet og at yrket er noe du virkelig vil jobbe med! Da vil du klare deg..) Jeg går på sykepleien og er frelst! Det er et helt fantastisk yrke og jeg blir helt gal av alt det spennende men kan gjøre. Jeg skulle gjerne lest og lest i alle de bra bøkene mine, for jeg vil lære mest mulig og bli norges beste sykepleier!! Men du, ikke la deg skremme av meg. Man trenger ikke å være så engasjert som meg for å klare seg. Jeg vet om mange som verken møter opp på forelseninger eller øver.. og de surfer igjennom. Men dette varierer sikker fra skole til skole.. Jeg går på HiO hvis du lurer - og synes studiet er for lett! Lykke til.. Om du bare går 1. året så taper du ikke noe. Det er viktig kunnskap alle burde kunne man lærer, og kommer nok godt med i alle andre utdanninger og yrker!! 0 Siter
Line Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har du fått svar nå i desember på at du har kommet inn?! Det er ikke så vanskelig, men krever jevn lesing. Det er studiekrav som skal leveres inn, og mange av disse må man lese seg til svarene på, fordi man ikke har forelesninger i temaene på forhånd. Interessant og lærerikt! Jeg har gått et semester nå... og angrer slett ikke på at jeg startet! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har du fått svar nå i desember på at du har kommet inn?! Det er ikke så vanskelig, men krever jevn lesing. Det er studiekrav som skal leveres inn, og mange av disse må man lese seg til svarene på, fordi man ikke har forelesninger i temaene på forhånd. Interessant og lærerikt! Jeg har gått et semester nå... og angrer slett ikke på at jeg startet! Noen skoler har 2 opptak i året med begynnelse i både august og januar. 0 Siter
Gjest Takk for svar! Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har du fått svar nå i desember på at du har kommet inn?! Det er ikke så vanskelig, men krever jevn lesing. Det er studiekrav som skal leveres inn, og mange av disse må man lese seg til svarene på, fordi man ikke har forelesninger i temaene på forhånd. Interessant og lærerikt! Jeg har gått et semester nå... og angrer slett ikke på at jeg startet! ja, skolen starter opp nå i januar. Tror ikke det er så mange skoler som har oppstart nå, men denne har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.