Gjest sykle til jobben Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Skal begynne å sykle til jobb og trenger noe vindtett, vandtett og pustende. Eller noe annet hvis noen kan anbefale. Det må ikke være altfor varmt, men heller slik at jeg kan ha superundertøy under når det er kaldt. Noen som har tips til hva jeg kan ønske meg til jul? Hvilket merke og hvor får jeg kjøpt det? 0 Siter
calendula Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Sjekk nettsidene til syklistenes landsforening www.slf.no De har testet alle klærne de selger og i min erfaring er de veldig funksjonelle. Du trenger en jakke og bukse som i det minste er vindtett. Hvis du bor på vestlandet (som jeg gjør) er det ikke nok med vindtett - du trenger goretex. Skoovertrekk og vanntette votter or også kjekke. Anbefaler vottene til Sealskinz. Selv bruker jeg goretexregnbuksa som de selger hos slf mye av året. Ullhals er grei å ha når det er kaldt. Ikke bruk for trange sko, da blir du fort kaldt på bena. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.