Gjest blondine med refleksjoner Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hva er grunnen til det? er det en egen mennesketype som velger å bosette seg der? Eller blir de presset av hverandre til å stemme FRP? noen teorier om dette? Og blir man mer nasjonalistisk når man flytter til en ghetto? det sier vel sitt når en norsk cafe der nede heter Peer Gynt. 0 Siter
Gjest erkan Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det er kun harry-folk som bor der nede, og FrP'ere er harry. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det er kun harry-folk som bor der nede, og FrP'ere er harry. Der tror jeg du besvarte hele greia kort og greit. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det er kun harry-folk som bor der nede, og FrP'ere er harry. Det tror jeg sannelig du har rett i. 0 Siter
fuzzy76 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Tror det er litt av samme prinsippet som ligger til grunne når FrP er ganske store i Finnmark! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det er kun harry-folk som bor der nede, og FrP'ere er harry. Som jeg skulle sagt det sjøl ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.