Gå til innhold

Er det samme dama???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liv Gulbrandsen, lokalpolitiker, - er hun den samme som hun der langhårede dama i barneTV som forteller historier? (hun som lesper) - syns de snakker helt likt!

Fortsetter under...

Skrevet

Hun er RV-politiker altså. og ja det MÅ være samme dama, de ser jo helt like ut jo! (bortsett fra parykken hun bruker på barne-tv).

Skrevet

Det stemmer det, det er jo samme dama! Sjørøver-Nelly er altså RV-lokalpolitiker ellers (det står ikke noe om det på den CV-listen hennes da). Tenk at jeg bare kjente henne igjen, uten parykken! :-)

Hun pratet nemlig i stad på TV-debatten ang flyttingen av den amerikanske ambassaden. Det var da det slo meg, at det var hun fortellerdama fra barne-TV

Skrevet

Det stemmer det, det er jo samme dama! Sjørøver-Nelly er altså RV-lokalpolitiker ellers (det står ikke noe om det på den CV-listen hennes da). Tenk at jeg bare kjente henne igjen, uten parykken! :-)

Har ikke sett henne andre steder enn i BarneTV, men der er hun STORfavoritt!!!

En suveren forteller - "detta her er det fineste jeg har finni!" :o)

Annonse

Skrevet

De bildene jeg får opp på den sida der stemmer da overhodet ikke med personene som er omtalt.

Les teksten, det står at hun var med i Fritt fram. Men hun var ikke spesielt lik seg på bildet.

Skrevet

De bildene jeg får opp på den sida der stemmer da overhodet ikke med personene som er omtalt.

Bildet er ikke av henne, men av en eller annen skuespiller som jeg ikke kommer på navnet til akkurat nå. De har lagt inn tullebilder. Det ser du om du ser på profilen over. Kari Slaatsveen har bilde av en ung Wenche Myhre.

Skrevet

Les teksten, det står at hun var med i Fritt fram. Men hun var ikke spesielt lik seg på bildet.

Jeg vet ikke hvem dama er, men når jeg ser på de andre personene som er omtalt så stemmer ikke navn og bilde.

Se på Kari Slaatsveen, der er det da bilde av Wenche Myhre

Bjarte Paul Tjøstheim har bilde av en som spilte i Frasier?

Knut Henrik Ytre-Arne har bilde av Boris Becker

osv.

Er jeg helt på jordet?

Skrevet

Men du må da innrømme at Steinar Sagen så bra ut??? :o)

Skrevet

Men du må da innrømme at Steinar Sagen så bra ut??? :o)

LOL

Skrevet

Jeg vet ikke hvem dama er, men når jeg ser på de andre personene som er omtalt så stemmer ikke navn og bilde.

Se på Kari Slaatsveen, der er det da bilde av Wenche Myhre

Bjarte Paul Tjøstheim har bilde av en som spilte i Frasier?

Knut Henrik Ytre-Arne har bilde av Boris Becker

osv.

Er jeg helt på jordet?

Bare tøy på den siden der - hun dama er den nye detektivserien som går etter LOST på tvNorge på onsdager *TV_GURU*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...