Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har begynt på julebaksten, og har allerede bakt to slag! Juhu, så flink jeg er. I morgen blir det kransekakestenger og risboller. Nam. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kjempeflink er du!! Koz deg med baksten i morgen også! 0 Siter
Aryane Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kjempeflink er du!! Koz deg med baksten i morgen også! Så flink du er. Jeg har ikke kommet helt i gang enda, men har store planer.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Satser på å dra på besøk til folk som har bakt jeg. 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Flink pike! Jeg ska også bake en gang tror jeg kanskje.... 0 Siter
nilia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Å så flink du er:) Jeg har "limt" sammen pepperkakehuset i dag. Kan nok ikke kalles å bake akkurat, men... I morgen skal jeg lage peppermyntestenger. Gleder meg...til de er ferdige 0 Siter
Soria Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Flink du Jeg har ikke bakt noe ennå, men tenkte å prøve meg på de berømte kolakakene i morgen 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Å så flink du er:) Jeg har "limt" sammen pepperkakehuset i dag. Kan nok ikke kalles å bake akkurat, men... I morgen skal jeg lage peppermyntestenger. Gleder meg...til de er ferdige JEg har laget peppermyntestenger da! Kjempegode! Lagget dobbelt opp for jeg synes den melguffa så liten ut... ble veldig mange! Men sabla gode! 0 Siter
nilia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 JEg har laget peppermyntestenger da! Kjempegode! Lagget dobbelt opp for jeg synes den melguffa så liten ut... ble veldig mange! Men sabla gode! Å så flott da Jeg elsker peppermyntestengerne, blir nesten ikke jul uten Hadde du dem i fryser`n, eller laga du dem med en annen sjokolade? Hvis du brukte en annen sjokolade enn det som står i oppskrifta, så vil jeg gjerne høre hvordan du gjorde det?! 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Å så flott da Jeg elsker peppermyntestengerne, blir nesten ikke jul uten Hadde du dem i fryser`n, eller laga du dem med en annen sjokolade? Hvis du brukte en annen sjokolade enn det som står i oppskrifta, så vil jeg gjerne høre hvordan du gjorde det?! JEg tok 2 plater mørk kokesjokolade og ca. en halv pakke delfiafett. Smelta på svar varme og så rullet jeg stenger i dette. Ble bare superdupergodt! Det beste var vel at da kunne jeg dytte innpå umiddelbart. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Flink du Jeg har ikke bakt noe ennå, men tenkte å prøve meg på de berømte kolakakene i morgen Har jo ikke så mye annet å finne på om dagen, så jeg har god tid til å bake. Frykter for at jeg må lage en omgang til med kokosmakroner, de er jo så gode... 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Å så flink du er:) Jeg har "limt" sammen pepperkakehuset i dag. Kan nok ikke kalles å bake akkurat, men... I morgen skal jeg lage peppermyntestenger. Gleder meg...til de er ferdige Peppermyntestenger, hva er det? Hørtes litt godt ut. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Flink pike! Jeg ska også bake en gang tror jeg kanskje.... Kjøp ferdig kransekakemasse på butikken og stek kransekakepinner! Utrolig enkelt og veldig godt! *slafs* Det er planen min for i morgen. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Satser på å dra på besøk til folk som har bakt jeg. Du får komme og besøke meg da. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Kjempeflink er du!! Koz deg med baksten i morgen også! Jepp, det skal jeg gjøre. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Så flink du er. Jeg har ikke kommet helt i gang enda, men har store planer.... Det var veldig enkelt, synes jeg. Og så koselig med fulle kakebokser. Jeg har aldri tidligere i mitt liv eid en eneste kakeboks, så dette er stas! 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kjøp ferdig kransekakemasse på butikken og stek kransekakepinner! Utrolig enkelt og veldig godt! *slafs* Det er planen min for i morgen. Takk! God idè! 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Takk! God idè! Hvis jeg gidder, så skal jeg smelte sjokolade og dyppe endene i også. Nei og nei, så flink en husmor jeg har blitt. 0 Siter
nilia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 JEg tok 2 plater mørk kokesjokolade og ca. en halv pakke delfiafett. Smelta på svar varme og så rullet jeg stenger i dette. Ble bare superdupergodt! Det beste var vel at da kunne jeg dytte innpå umiddelbart. Hehe... hørtes veldig bra ut ja:-) Da prøver jeg også med kokesjokolade i morgen:) 0 Siter
nilia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Peppermyntestenger, hva er det? Hørtes litt godt ut. Man lager en peppermyntedeig av mel, melk og melis. Så lager man figurer (jeg lager pølser/kuler), og dypper i sjokolade. Til slutt ruller man dem i kokos. Kjempegodt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.