Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på julebaksten, og har allerede bakt to slag! Juhu, så flink jeg er.

I morgen blir det kransekakestenger og risboller. Nam. :)

Fortsetter under...

Gjest "skara"
Skrevet

Kjempeflink er du!!

Koz deg med baksten i morgen også!

Skrevet

Kjempeflink er du!!

Så flink du er. Jeg har ikke kommet helt i gang enda, men har store planer....

Skrevet

Satser på å dra på besøk til folk som har bakt jeg. ;)

Skrevet

Å så flink du er:)

Jeg har "limt" sammen pepperkakehuset i dag. Kan nok ikke kalles å bake akkurat, men... :)

I morgen skal jeg lage peppermyntestenger. Gleder meg...til de er ferdige ;)

Annonse

Skrevet

Flink du :)

Jeg har ikke bakt noe ennå, men tenkte å prøve meg på de berømte kolakakene i morgen

Skrevet

Jeg har "limt" sammen pepperkakehuset i dag. Kan nok ikke kalles å bake akkurat, men... :)

JEg har laget peppermyntestenger da! Kjempegode! Lagget dobbelt opp for jeg synes den melguffa så liten ut... ble veldig mange! Men sabla gode!

Skrevet

JEg har laget peppermyntestenger da! Kjempegode! Lagget dobbelt opp for jeg synes den melguffa så liten ut... ble veldig mange! Men sabla gode!

Å så flott da :)

Jeg elsker peppermyntestengerne, blir nesten ikke jul uten :)

Hadde du dem i fryser`n, eller laga du dem med en annen sjokolade?

Hvis du brukte en annen sjokolade enn det som står i oppskrifta, så vil jeg gjerne høre hvordan du gjorde det?!:)

Skrevet

Å så flott da :)

Jeg elsker peppermyntestengerne, blir nesten ikke jul uten :)

Hadde du dem i fryser`n, eller laga du dem med en annen sjokolade?

Hvis du brukte en annen sjokolade enn det som står i oppskrifta, så vil jeg gjerne høre hvordan du gjorde det?!:)

JEg tok 2 plater mørk kokesjokolade og ca. en halv pakke delfiafett. Smelta på svar varme og så rullet jeg stenger i dette. Ble bare superdupergodt! Det beste var vel at da kunne jeg dytte innpå umiddelbart.

Skrevet

Flink du :)

Jeg har ikke bakt noe ennå, men tenkte å prøve meg på de berømte kolakakene i morgen

Har jo ikke så mye annet å finne på om dagen, så jeg har god tid til å bake. :)

Frykter for at jeg må lage en omgang til med kokosmakroner, de er jo så gode...

Skrevet

Peppermyntestenger, hva er det? Hørtes litt godt ut. :)

Skrevet

Flink pike! Jeg ska også bake en gang tror jeg kanskje....

Kjøp ferdig kransekakemasse på butikken og stek kransekakepinner! Utrolig enkelt og veldig godt! *slafs*

Det er planen min for i morgen. :)

Annonse

Skrevet

Satser på å dra på besøk til folk som har bakt jeg. ;)

Du får komme og besøke meg da. :)

Skrevet

Kjempeflink er du!!

Jepp, det skal jeg gjøre. :)

Skrevet

Så flink du er. Jeg har ikke kommet helt i gang enda, men har store planer....

Det var veldig enkelt, synes jeg. Og så koselig med fulle kakebokser. Jeg har aldri tidligere i mitt liv eid en eneste kakeboks, så dette er stas! :)

Skrevet

Kjøp ferdig kransekakemasse på butikken og stek kransekakepinner! Utrolig enkelt og veldig godt! *slafs*

Det er planen min for i morgen. :)

Takk! God idè!

Skrevet

Takk! God idè!

Hvis jeg gidder, så skal jeg smelte sjokolade og dyppe endene i også. Nei og nei, så flink en husmor jeg har blitt. ;)

Skrevet

JEg tok 2 plater mørk kokesjokolade og ca. en halv pakke delfiafett. Smelta på svar varme og så rullet jeg stenger i dette. Ble bare superdupergodt! Det beste var vel at da kunne jeg dytte innpå umiddelbart.

Hehe... hørtes veldig bra ut ja:-)

Da prøver jeg også med kokesjokolade i morgen:)

Skrevet

Peppermyntestenger, hva er det? Hørtes litt godt ut. :)

Man lager en peppermyntedeig av mel, melk og melis. Så lager man figurer (jeg lager pølser/kuler), og dypper i sjokolade. Til slutt ruller man dem i kokos. Kjempegodt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...