Gjest jklhjkgbhidsafcdui Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ehem... Jeg lurer på om jeg er oversosial eller har for få venner, og derfor lurer jeg på: * Hvor ofte har dere besøk av venner? * Hvor ofte besøker dere venner? * Hvor ofte går dere på kino, kafe eller hvasomhelst sammen med venner? 0 Siter
nypa Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ganske sjelden egentlig..... Var hos en venninne sist lørdag. Har vel besøk eller besøker noen toppen en gang i uka i gjennomsnitt. 0 Siter
Aryane Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Det går litt opp og ned alt ettersom, men besøk av venninner har jeg rett som det er, vanligvis et par ganger i uken. Prøver å besøke dem også, men siden jeg bor alene med barna er det ikke alltid det lar seg gjøre, ikke på kveldstid iallefall, og på dagtid er jo stort sett alle opptatt. Går på kino eller cafè en gang i blant, men ikke så veldig ofte, tenker alltid at jeg skulle gjort det oftere. 0 Siter
Zingara Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ganske sjelden egentlig..... Var hos en venninne sist lørdag. Har vel besøk eller besøker noen toppen en gang i uka i gjennomsnitt. Det er vel kun i helgene jeg kan sies å være sosial når det gjelder å få besøk å gå på besøk til andre. Resten av uka går i jobb, orker sjeldent mye besøk etter en arbeidsdag, da vil jeg helst kose meg i mitt eget selskap... Gå på kafè med ei vennine/kamerat er riktignok noe jeg gjør når som helst i uka. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 * Hvor ofte har dere besøk av venner? Hmmm, 1-2 ganger i måneden. Dvs. barna har besøk mye oftere. * Hvor ofte besøker dere venner? Omtrent samme frekvens. BArna igjen, besøker oftere. * Hvor ofte går dere på kino, kafe eller hvasomhelst sammen med venner? Så og si aldri. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vi har besøk av venner kanskje en gang i uka. Vi går sjelden på besøk til andre, ettersom vi har baby og de ikke har det. Han har leggetid klokka åtte, så da blir det litt uaktuelt å få gjort slikt etter jobben. Det hender vi går på besøk til noen i barselgruppa på dagtid. Kafè går jeg på en til to ganger i uka. 0 Siter
Gjest Gulliv Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vi har besøk av venner kanskje en gang i uka. Vi går sjelden på besøk til andre, ettersom vi har baby og de ikke har det. Han har leggetid klokka åtte, så da blir det litt uaktuelt å få gjort slikt etter jobben. Det hender vi går på besøk til noen i barselgruppa på dagtid. Kafè går jeg på en til to ganger i uka. Må dere begge to gå på besøk? Kan ikke en av dere gå? 0 Siter
Babette Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vi er utpreget usosiale. Når min elskede er hos meg, henger vi rundt halsen på hverandre hele tida, og omverdenen er oss knekkende likegyldig. Når vi ikke er sammen, består livet mitt av jobb og trening. Og sånn går no dagan. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 * Hvor ofte har dere besøk av venner? Ganske ofte - en til to ganger i uka tenker jeg. * Hvor ofte besøker dere venner? Ikke fult så ofte - to-tre ganger i måneden. * Hvor ofte går dere på kino, kafe eller hvasomhelst sammen med venner? Ca en gang i måneden. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 * Hvor ofte har dere besøk av venner? Oftest i helgene * Hvor ofte besøker dere venner? Oftest i helgene. * Hvor ofte går dere på kino, kafe eller hvasomhelst sammen med venner? Kino - skjelden. Kafe- mer enn vanlig tror jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg er ofte sammen med venner på hockeykamper (et par ganger i uka), jeg er ute og tar en kaffe, en øl, en enkel middag eller et-eller-annet, en gang eller to i løpet av ukedagene (mandag til torsdag). Nå jobber jeg annenhver helg, men i frihelgene mine er jeg alltid sosial på en eller annen måte fredag eller lørdag. Ofte begge dagene. Jeg går vel på kino en gang i måneden eller så. Kanskje litt mindre. Da går jeg sammen med noen. Men det hender vi ser film hos meg. Jeg er nok ganske sosial. Pleier ikke å være så vond å be med på ting. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Må dere begge to gå på besøk? Kan ikke en av dere gå? Jo, klart det. Derfor jeg er på kafè en-to ganger i uka (liker det bedre enn å være hjemme hos noen). Sambo går ikke så mye ut med venner for tiden, men det hender han er innom jobben (på bar/kafè) og snakker med venner. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg får sjelden besøk, og går ikke ofte på besøk til andre. Jeg er aktiv hele tiden og treffer mange forskjellige mennesker hele tiden igjennom forskjellige engasjement. Går ofte på kafe og restauranter, enten for møter eller bare for å kose meg. Kino kan jeg godt gå på alene, men av og til går jeg sammen med venner. Jeg kan ikke definere alle mine bekjente som venner. Jeg har svært få venner, men jeg er veldig sosial. Jeg bruker ikke ordet venn på norsk på samme måte som friend på engelsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.