Gå til innhold

John Irving, tykk bok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg John Irvings bok "Til jeg finner deg" fra en Bokklubb, sikkert fordi jeg har glemt å avbestille. Boken er på over 860 sider. Jeg ser at noe av handlingern foregår i Oslo.

Har noen lest denne boken og kan anbefale den? Vet ikke om jeg har lest noe særlig av John Irving, selv om det er en forholddsvis kjend forfatter.

Kanskje jeg kan gi den i julepresang? Hvilken aldersgruppe og hvilket kjønn vil den d passe best for?

Skrevet

Gi den bort i julepresang, jeg liker i hvert fall ikke John Irving. Men han blir regnet for en bra forfatter men jeg synes han skriver så merkelig.

Gjest kalendria
Skrevet

"forholdsvis kjent" var vel en "understatement" av dimensjoner:)

Jeg ønsker meg denne boka til jul, så du kan gjerne gi den til meg.

Jeg er veldig glad i Irvings tidligere bøker, men har altså ikke lest denne siste. Den har fått "sånn passe" kritikk, tror jeg.

Hvis du skal gi den bort, ville jeg gitt den til en kvinne i aldersgruppen 25 - 60 år. Men jeg ville først gitt henne Siderhusreglene av samme forfatter.

Skrevet

Mannen min digger John Irving hemningsløst. Han er passert 40, men har vel vært fan iallfall 10 år. Ellers synes jeg en del av bøkene er gode, jeg er dame på 34. Svigermor liker også Irving, hun er passert 60. Ble du klok av dette eller??????

Skrevet

Gi den bort i julepresang, jeg liker i hvert fall ikke John Irving. Men han blir regnet for en bra forfatter men jeg synes han skriver så merkelig.

Enig, jeg liker heller ikke John Irving. Men det var kanskje ikke det fresja spurte om. ;)

Skrevet

Jeg har ikke lest den nye boka enda, men jeg har lest omtrent alt annet han har skrevet. Med et par unntak synes jeg bøkene er kjempebra!

Passer godt å gi til en god venn/venninne, mor/far.

Skrevet

Enig, jeg liker heller ikke John Irving. Men det var kanskje ikke det fresja spurte om. ;)

Jeg ville garantert gitt den bort i julepresang,

Skrevet

Jeg har lest et par andre bøker og Garps bok er en av mine favoritter. John Irving likes i min krets av både kvinner og menn fra 20 år og oppover.

Skrevet

Jeg ville garantert gitt den bort i julepresang,

Samme her! :)

Skrevet

Jeg har lest et par andre bøker og Garps bok er en av mine favoritter. John Irving likes i min krets av både kvinner og menn fra 20 år og oppover.

Jeg likte jo godt filmen Garps bok, men nå hadde jeg glemt hvem som skrev den...

Skrevet

Jeg hadde likt å få den. Min beste venninne også, og kjæresten til min yngste bror. Moderen hadde sikkert slukt den på to kvelder hvis hun fikk den. Så da kan vi vel si at den passer perfekt for smarte damer mellom 25 og 55?;-)

Skrevet

"forholdsvis kjent" var vel en "understatement" av dimensjoner:)

Jeg ønsker meg denne boka til jul, så du kan gjerne gi den til meg.

Jeg er veldig glad i Irvings tidligere bøker, men har altså ikke lest denne siste. Den har fått "sånn passe" kritikk, tror jeg.

Hvis du skal gi den bort, ville jeg gitt den til en kvinne i aldersgruppen 25 - 60 år. Men jeg ville først gitt henne Siderhusreglene av samme forfatter.

Jeg har Sidehusreglene, men den ser litt gammel ut, så den egner seg vel ikke som presang. Forsøkte å selge den i en brukthandel en gang, men uten napp.

Skrevet

Jeg hadde likt å få den. Min beste venninne også, og kjæresten til min yngste bror. Moderen hadde sikkert slukt den på to kvelder hvis hun fikk den. Så da kan vi vel si at den passer perfekt for smarte damer mellom 25 og 55?;-)

Moren min er forgammel; hun orker ikke tykke bøker! Men jeg har et par skarpe svigerinner i 30-årene og søstre i 40- og 50-årene.

Skrevet

Mannen min digger John Irving hemningsløst. Han er passert 40, men har vel vært fan iallfall 10 år. Ellers synes jeg en del av bøkene er gode, jeg er dame på 34. Svigermor liker også Irving, hun er passert 60. Ble du klok av dette eller??????

Ja, jeg ble litt klokere! Ser jo ut til at den passer for både menn og kvinner, så jeg kan kanskje gi den til et søsken med make.

Skrevet

John Irving har mye bra. Hotel New Hamshire, Cider House Rules m.m.

"............................................"

Skrevet

Jeg likte jo godt filmen Garps bok, men nå hadde jeg glemt hvem som skrev den...

Jeg har ikke sett filmen, så den kan jeg ikke gå god for, men om den er like bra som boka så er den genial. Jeg hadde garantert beholdt boken selv, selvom bøkene hans kan se ut som monstre er det som regel ikke det.

Skrevet

Jeg har Sidehusreglene, men den ser litt gammel ut, så den egner seg vel ikke som presang. Forsøkte å selge den i en brukthandel en gang, men uten napp.

Jeg kjøper den jeg, min eksemplar har jeg desverre lånt bort til en upålitelig venn for leeenge siden :(

her er en mailadresse som jeg kan kontakes på om du er seriøs da. [email protected]

Skrevet

Du kan gjerne sende den til meg, jeg var og siklet på den på Libris i dag :o)))))))

JAAAAAA....god idè!! Da blir julekvelden perfekt, jeg får nemlig to andre tykke, gode bøker som jeg skal dykke ned i: Chang/Halloway: "Mao" (fra mamma) og "Typisk norsk" (fra meg selv.

Blir en dynamisk trio :-D

:overbevisende:

Skrevet

En av mine favorittforfattere!

Har ikke lest denne, men det blir etter hvert!

Ypperlig julepresang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...