Gå til innhold

John Irving, tykk bok!

Anbefalte innlegg

Gjest svaksterk
Skrevet

Har ikke lest de andre innleggene her men.. jeg har lest noe av den, men siden jeg kjøpte den på engelsk så har jeg ikke lest den ferdig...:) Det er en voksenbok, og forfatteren gikk visstnok inn i en depresjon da han gjorde arbeidet med den, fordi det er en (delvis?) biografi.

Boken har fått svært bra kritikker, og når jeg ikke er så lei av å lese bøker skal jeg ta fatt på den igjen.

Den virket forsåvidt bra, selv om jeg ikke har lest den ferdig.. :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ville likt å få den i gave. Irving har noen veldig gode bøker.

(Men jeg velger å tro at folk velger gaver til meg fordi de tror jeg vil like gavene, ikke fordi de plutselig satt igjen med noe de ikke trengte...)

Skrevet

Siden den er så lang, bør du nok gi den til noen du vet er glad i å lese bøker ... (og aller helst liker John Irving fordi han har en litt egen skrivestil).

Jeg har lest noen av bøkene hans, mannen min har lest de fleste så derfor har jeg kjøpt den som en av julegavene til ham.

(Når det gjelder Hotell New Hampshire synes jeg forresten at filmen var bedre enn boka, det eneste eksempelet jeg kan komme på i farta der det er tilfellet. Garps bok var forresten stor både i bokform og på film.)

Skrevet

Jeg vet ingenting om boka eller forfatteren.

Men det er da ikke noen fin julegave å gi bort en tilfeldig bok til en tilfeldig person (som kanskje vil like den)? Gir jeg bort bøker, så er det fordi jeg har lest de og tror mottakeren også vil like de.

Skrevet

man gir ikke brot Bokklubbbøker, forresten,,,,*dol-politiet*

Skrevet

Jeg vil ha den jeg, men jeg ser at jeg er for sent ute.

Jeg anbefaler å gi den til en som har minst to Irving-bøker i hylla fra før.

Jeg har lest alle bøkene hans, og likt alle unntatt Sirkusbarn. Siderhusreglene, En bønn for Owen Meany og Enke for et år likte jeg veldig godt.

Skrevet

man gir ikke brot Bokklubbbøker, forresten,,,,*dol-politiet*

Jeg har fått bokklubb-bok til jul.

Skrevet

Jeg har fått bokklubb-bok til jul.

jeg vil også ha det, og har gitt det også - men jeg husker en tråd her hvor det ble dømt nord og ned av "dol-politiet" - hehe

Skrevet

Jeg kjøper den jeg, min eksemplar har jeg desverre lånt bort til en upålitelig venn for leeenge siden :(

her er en mailadresse som jeg kan kontakes på om du er seriøs da. [email protected]

Leeenge siden? Boken har nettopp kommet ut.

Skrevet

Leeenge siden? Boken har nettopp kommet ut.

Vi snakket om Ciderhusreglene :)

Gjest ikke så fan
Skrevet

Jeg vil ha den jeg, men jeg ser at jeg er for sent ute.

Jeg anbefaler å gi den til en som har minst to Irving-bøker i hylla fra før.

Jeg har lest alle bøkene hans, og likt alle unntatt Sirkusbarn. Siderhusreglene, En bønn for Owen Meany og Enke for et år likte jeg veldig godt.

Har du lest enke for et år?

Jeg er akkurat gjennom den, og lurer på hvem som greier skrive sånt dårlig piss. Legger han inn 400 bla bla bare for å få en tykk bok??

Trodde han var flink jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...