Gå til innhold

Akkurat ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De finnes på dvd. Du får kjøpe en utgave, og nyte dem gang på gang på gang. :)

Nei, så avhengig er jeg tross alt ikke. :)

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Joda, jeg laster ned så jeg ligger en uke foran tv'n.

Hvor er det dere laster ned Lost? Jeg gikk glipp av dagens episode, og kunne tenke meg å få lastet den ned.

Skrevet

Kunne gjerne sett et helt program bare med Øyvind jeg, han er bare så nydelig... :)

Jeg vil se et helt program med Vebjørn, jeg :)

Skrevet

Nei, usj da. :)

Åh, joda :) Han har sånn en fin personlighet :)

Skrevet

Åh, joda :) Han har sånn en fin personlighet :)

Mulig det, men nå snakket jeg altså om utseendet. ;)

Annonse

Skrevet

Mulig det, men nå snakket jeg altså om utseendet. ;)

Jeg klarer ikke å skille de to tingene. Personlighet er viktigst, så hjelper det til om de ikke ser ut som blodhunder heller, da :)

Skrevet

Jeg klarer ikke å skille de to tingene. Personlighet er viktigst, så hjelper det til om de ikke ser ut som blodhunder heller, da :)

Hihi. Ja, men Øyvind ser jo bra ut OG har bra personlighet. :)

Skrevet

Hihi. Ja, men Øyvind ser jo bra ut OG har bra personlighet. :)

Han ligner litt på samboeren min, i både utseende og personlighet, så jeg synes selvfølgelig Øyvind er en flott fyr :) Men det er Venjørn jeg vil se og høre masse av :)

Skrevet

Han ligner litt på samboeren min, i både utseende og personlighet, så jeg synes selvfølgelig Øyvind er en flott fyr :) Men det er Venjørn jeg vil se og høre masse av :)

Heldig du da. :)

Samboeren min er egentlig langt fra Øyvind i både personlighet og utseende, men jeg liker'n likevel! Hehe.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvor er det dere laster ned Lost? Jeg gikk glipp av dagens episode, og kunne tenke meg å få lastet den ned.

Sambisen min sier at den siden han laster ned fra er stengt for nye brukere. Men han sier at du kan prøve piratebay.org

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Sambisen min sier at den siden han laster ned fra er stengt for nye brukere. Men han sier at du kan prøve piratebay.org

Ok. Takk for tipset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...