Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 De finnes på dvd. Du får kjøpe en utgave, og nyte dem gang på gang på gang. Nei, så avhengig er jeg tross alt ikke. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Joda, jeg laster ned så jeg ligger en uke foran tv'n. Hvor er det dere laster ned Lost? Jeg gikk glipp av dagens episode, og kunne tenke meg å få lastet den ned. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Kunne gjerne sett et helt program bare med Øyvind jeg, han er bare så nydelig... Jeg vil se et helt program med Vebjørn, jeg 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg vil se et helt program med Vebjørn, jeg Nei, usj da. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Nei, usj da. Åh, joda Han har sånn en fin personlighet 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Åh, joda Han har sånn en fin personlighet Mulig det, men nå snakket jeg altså om utseendet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Mulig det, men nå snakket jeg altså om utseendet. Jeg klarer ikke å skille de to tingene. Personlighet er viktigst, så hjelper det til om de ikke ser ut som blodhunder heller, da 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg klarer ikke å skille de to tingene. Personlighet er viktigst, så hjelper det til om de ikke ser ut som blodhunder heller, da Hihi. Ja, men Øyvind ser jo bra ut OG har bra personlighet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hihi. Ja, men Øyvind ser jo bra ut OG har bra personlighet. Han ligner litt på samboeren min, i både utseende og personlighet, så jeg synes selvfølgelig Øyvind er en flott fyr Men det er Venjørn jeg vil se og høre masse av 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Han ligner litt på samboeren min, i både utseende og personlighet, så jeg synes selvfølgelig Øyvind er en flott fyr Men det er Venjørn jeg vil se og høre masse av Heldig du da. Samboeren min er egentlig langt fra Øyvind i både personlighet og utseende, men jeg liker'n likevel! Hehe. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hvor er det dere laster ned Lost? Jeg gikk glipp av dagens episode, og kunne tenke meg å få lastet den ned. Sambisen min sier at den siden han laster ned fra er stengt for nye brukere. Men han sier at du kan prøve piratebay.org 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Sambisen min sier at den siden han laster ned fra er stengt for nye brukere. Men han sier at du kan prøve piratebay.org Ok. Takk for tipset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.