Gå til innhold

Er en ståpikk støtende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

27

• serendipity

11

• favn

8

• ShitDiddelyDo

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest jenta25
Skrevet

En kamerat av meg skulle på død og liv sende meg bilde av sin ståpikk. Det var støtende ja!

ShitDiddelyDo
Skrevet

En kamerat av meg skulle på død og liv sende meg bilde av sin ståpikk. Det var støtende ja!

Håper du videresendte den til alle hans venner og kjente. :)

Annonse

Skrevet

Håper du videresendte den til alle hans venner og kjente. :)

Hehehe, strålende! Det hadde vært maksimalt fortjent:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe, strålende! Det hadde vært maksimalt fortjent:o)

Helt klart.

Det fenomenet der har jeg faktisk hørt om av ganske mange jenter. Altså at gutter tar bilde av seg selv i en utfordrende onaneringssituasjon, og sender dem bildet.

Hehe, jeg lurer på hva som feiler enkelte. Selv jeg driver ikke med den slags. :)

Skrevet

Helt klart.

Det fenomenet der har jeg faktisk hørt om av ganske mange jenter. Altså at gutter tar bilde av seg selv i en utfordrende onaneringssituasjon, og sender dem bildet.

Hehe, jeg lurer på hva som feiler enkelte. Selv jeg driver ikke med den slags. :)

Jeg fikk tilbudet av en eks. Jeg fatter ikke hva han tenkte på; hva skulle jeg med bildet av en pikk som jeg har slått opp med liksom?! Men med din idé så angrer jeg jo pittelitegranne;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fikk tilbudet av en eks. Jeg fatter ikke hva han tenkte på; hva skulle jeg med bildet av en pikk som jeg har slått opp med liksom?! Men med din idé så angrer jeg jo pittelitegranne;)

Hehe, neste gang takker du ja, og kliner til.

Ps. Det gjelder ikke hvis det er jeg som har drukket for mye og gått fullstendig ut av mitt gode skinn. :)

Skrevet

Helt klart.

"Altså at gutter tar bilde av seg selv i en utfordrende onaneringssituasjon, og sender dem bildet."

Det skal i såfall være på en direkte forespørsel, og ikke fra hvem som helst :-)

"..........................................."

Skrevet

Hehe, neste gang takker du ja, og kliner til.

Ps. Det gjelder ikke hvis det er jeg som har drukket for mye og gått fullstendig ut av mitt gode skinn. :)

Åjo, jeg diskriminerer ingen. Jeg er grei sånn jeg. Du må gjerne sende inn en mms;o)

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Altså at gutter tar bilde av seg selv i en utfordrende onaneringssituasjon, og sender dem bildet."

Det skal i såfall være på en direkte forespørsel, og ikke fra hvem som helst :-)

"..........................................."

Helt sant. Til en spesiell person er det naturligvis noe annet. Men jeg får inntrykk av at mange gutter, helt seriøst, tror det der er et sjekketriks.

Hehe, hvor utrolig det enn høres ut. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åjo, jeg diskriminerer ingen. Jeg er grei sånn jeg. Du må gjerne sende inn en mms;o)

Njæi, nå tør jeg i hvert fall ikke. ;)

Skrevet

Helt sant. Til en spesiell person er det naturligvis noe annet. Men jeg får inntrykk av at mange gutter, helt seriøst, tror det der er et sjekketriks.

Hehe, hvor utrolig det enn høres ut. :)

Ja, det virker slik. Er det virkelig mulig at dagens unge er enda mer neandertalere i tankegangen når det gjelder kvinner enn vi var? :-)

".............................................."

Skrevet

Njæi, nå tør jeg i hvert fall ikke. ;)

*råflirer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det virker slik. Er det virkelig mulig at dagens unge er enda mer neandertalere i tankegangen når det gjelder kvinner enn vi var? :-)

Men det verste er at de jeg vet om som har gjort sånt har vært på min alder og eldre. :)

Skrevet

Men det verste er at de jeg vet om som har gjort sånt har vært på min alder og eldre. :)

Hmmmm...ok - når jeg tenker meg om, så stemmer det nok kanskje :-)

Skrevet

Nei - bare litt kvalmt - om den ikke sitter på egen partner. .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...