rose23 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 jeg er ikke blant dem som ser fram til jul. Har ikke familie, og blir deppa av alle disse døde helligdagene der ingenting skjer. Så hater jeg familieselskapene, der vi blir presset av bestemor til å ete feite kaker og maset om å gå rundt uletreet. Uff!!!!!!!!!! 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gå rundt uletreet? Det er jo det morsomste av alt! *UUUUUUUUL!* Hihi, klarte ikke å dy meg. 0 Siter
Aryane Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvis ikke du har familie slipper du vel familieselskapene? Og bestemor da? Er ikke hun familie? Ble ikke helt klok på innlegget ditt 0 Siter
rose23 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Hvis ikke du har familie slipper du vel familieselskapene? Og bestemor da? Er ikke hun familie? Ble ikke helt klok på innlegget ditt Jeg mente mann og egne barn da. Har masse slekt noen mil unna. 0 Siter
carma Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gjør noe annet da vel? Gjør jula fin for de som ikke har noen familiemiddager eller juletrær eller bestemødre med feite julekaker. Du kan jobbe frivillig på BlåKors, f.eks. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jula må være kjip for de som ikke har familie å feire sammen med. Sånn som du. Ille at de få dagene det står på skal bety så mye og være så familiefokusert. Skillet blir så stort. Jeg tenker også på de som har mistet noen i løpet av 2005. For dem vil også denne jula være en tung tid. :/ 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mener du "bare" at du ikke har mann og barn?! Det blir ikke det samme som ikke å ha familie. Å ikke ha familie betyr å ikke ha familie. Jeg har heller ikke mann eller barn, men har da en strålende jul allikevel. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Gjør noe annet da vel? Gjør jula fin for de som ikke har noen familiemiddager eller juletrær eller bestemødre med feite julekaker. Du kan jobbe frivillig på BlåKors, f.eks. Unnskyld at jeg ikke har uttrykt meg skikkelig her. Jeg skal feire sammen med faren og søstrene mine på julaften, men på helligdagene i romjulen blir jeg mest sannsynlig ganske mye hjemme alene. Bor ganske øde til...Jeg hater dager der samfunnet er stengt. Det vil si søndager og andre helligdager. 0 Siter
fresja Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Da er jo julen i år fin. Omtrent ingen ekstra fridager. 0 Siter
carma Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Unnskyld at jeg ikke har uttrykt meg skikkelig her. Jeg skal feire sammen med faren og søstrene mine på julaften, men på helligdagene i romjulen blir jeg mest sannsynlig ganske mye hjemme alene. Bor ganske øde til...Jeg hater dager der samfunnet er stengt. Det vil si søndager og andre helligdager. Vel, når du skriver at det verste er bestemors julekaker, familieselskaper og juletregang så kan du jo ikke forvente at folk skal skjønne at det du egentlig mener er at det er kjipt å være alene hjemme de dagene butikken er stengt ;-) I så fall må jo denne julen være perfekt for deg, for helligdagene går svært lite ut over ukedagene i år :-) 0 Siter
drizzle Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gå rundt uletreet? Det er jo det morsomste av alt! *UUUUUUUUL!* Hihi, klarte ikke å dy meg. Jeg tenkte det samme I hodet mitt var det veldig komisk, men jeg skjønte jo hva trådstarter mente. Jeg ser også for meg et uletre som uler alle sangene selv. Så slipper de andre. 0 Siter
carma Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg tenkte det samme I hodet mitt var det veldig komisk, men jeg skjønte jo hva trådstarter mente. Jeg ser også for meg et uletre som uler alle sangene selv. Så slipper de andre. Den spiller "Glaaaade uuuuuuuul!" ;-p 0 Siter
Gjest savner en hver jul Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jula må være kjip for de som ikke har familie å feire sammen med. Sånn som du. Ille at de få dagene det står på skal bety så mye og være så familiefokusert. Skillet blir så stort. Jeg tenker også på de som har mistet noen i løpet av 2005. For dem vil også denne jula være en tung tid. :/ Sorgen over noen man har mistet forsterkes i jula. Spiller ingen rolle om det var i 2005, 2004, 2003 eller 2002 osv. Men helt klart, den første jula er alltid verst. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Tror ikke helt jeg forstår, har ikke familie- men hater familieselskapene? 0 Siter
Osiris Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Unnskyld at jeg ikke har uttrykt meg skikkelig her. Jeg skal feire sammen med faren og søstrene mine på julaften, men på helligdagene i romjulen blir jeg mest sannsynlig ganske mye hjemme alene. Bor ganske øde til...Jeg hater dager der samfunnet er stengt. Det vil si søndager og andre helligdager. Nyt det heller du. Det er deilig å slippe maset og bare ta det helt med ro. Jeg har ikke barn og kvitta meg med gubben for noen år siden. Men jeg har da familie, og elsker å være sammen med dem i jula. Når jeg har gjort det noen ganger, så er det helt nydelig å komme hjem og bare sløve, spille musikk og nyte stillheten. Eller å dole. *smil* 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Unnskyld at jeg ikke har uttrykt meg skikkelig her. Jeg skal feire sammen med faren og søstrene mine på julaften, men på helligdagene i romjulen blir jeg mest sannsynlig ganske mye hjemme alene. Bor ganske øde til...Jeg hater dager der samfunnet er stengt. Det vil si søndager og andre helligdager. Kos deg inne med DOL, godter og julemat! Lei mange gode filmer og nyt freden og roen! Hvis du får lyst på selskap, så kan du jo be noen venner, og det er sikkert en fest eller to i nabolaget i løpet av romjula du kan gå på. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg tenkte det samme I hodet mitt var det veldig komisk, men jeg skjønte jo hva trådstarter mente. Jeg ser også for meg et uletre som uler alle sangene selv. Så slipper de andre. Hihi, ja, noe sånt tenkte jeg også på. *fnis* 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Den spiller "Glaaaade uuuuuuuul!" ;-p Ja, og "Jeg er så glad hver uuuuulekveld"! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.