Freya Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Svært så få nye tråder det er blitt plass til før man plutselig må trykke på "Eldre innlegg" da. Er det bare jeg som legger merke til det eller? Litt irriterende bare. 0 Siter
Aryane Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har lagt merke til det jeg også ja. Har de to siste dagene også hatt problemer med å komme inn på dol, det står bare at siden ikke eksisterer, så plutselig dukker den opp, og når jeg endelig er kommet inn forsvinner den igjen. IRRITERENDE 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Har også lagt merke til det. Litt småirriterend, ja.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Veit, er jo bare 4-5 tråder per side jo.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Her er det som før. Kanskje det hjelper å tryke på oppdatr for å få tråden større? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Dol har vært helt på bærtur idag, ting har vært ustabilt en stund faktisk, har hatt problem med og komme inn på siden o.l Holdt på og bli sprø jeg idag, da jeg ikke fikk dole til frokosten min, det er jo like viktig som kaffekoppen! 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Dol har vært helt på bærtur idag, ting har vært ustabilt en stund faktisk, har hatt problem med og komme inn på siden o.l Holdt på og bli sprø jeg idag, da jeg ikke fikk dole til frokosten min, det er jo like viktig som kaffekoppen! Ja, det er helt forferdelig når DOL fusker slik! 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Her er det som før. Kanskje det hjelper å tryke på oppdatr for å få tråden større? Nei, det gjør ikke det... 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Veit, er jo bare 4-5 tråder per side jo.. Kanskje webmaster driver med noe skikkelig lurt? 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Har også lagt merke til det. Litt småirriterend, ja.. Jepp... Hvorfor må de drive og fikle med designet hele tiden? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Nei, det gjør ikke det... Synd det da, Webmaster har sikkert gjort endringer som får feil utfall hos noen. 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Har lagt merke til det jeg også ja. Har de to siste dagene også hatt problemer med å komme inn på dol, det står bare at siden ikke eksisterer, så plutselig dukker den opp, og når jeg endelig er kommet inn forsvinner den igjen. IRRITERENDE Hadde problemer i går, alle reklamene var borte fra siden. Helt greit i og for seg, men hvert tredje minutt kom det opp en boks med en feilmelding som jeg måtte klikke bort. Rimelig irriterende. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ja, det er helt forferdelig når DOL fusker slik! Dagen er ikke helt den samme uten Dol. Bare vg er ikke godt nok ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Dagen er ikke helt den samme uten Dol. Bare vg er ikke godt nok ;-) Jeg driter i VG - gi meg DOL! 0 Siter
Prozak Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hva annet kan man vente når webdesigneren(e) og utvikleren(e) bruker gårsdagens teknologi, og ikke klarer å lage siden fullt ut fungerende i alle browsere? Tabeller for layout!? Tsk-tsk. "............................................." 0 Siter
Freya Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Hva annet kan man vente når webdesigneren(e) og utvikleren(e) bruker gårsdagens teknologi, og ikke klarer å lage siden fullt ut fungerende i alle browsere? Tabeller for layout!? Tsk-tsk. "............................................." *nikker og smiler blondt* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jepp... Hvorfor må de drive og fikle med designet hele tiden? Enig. Bare vær sjeleglad over at de tok bort den heslige gulefargen i "online". *grøsser* 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har også lagt merke til det. I tillegg har også ruta med teksten/inleggene blitt mindre. Det skjønner jeg ikke helt. Nå må jeg scrolle og scrolle hele tiden. Var ikke slik for et par dager siden. Ikke her iallefall. 0 Siter
Freya Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Enig. Bare vær sjeleglad over at de tok bort den heslige gulefargen i "online". *grøsser* Hehe, ja husker da hele DOL var orange... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.