Gå til innhold

Hva skjer på DOL, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svært så få nye tråder det er blitt plass til før man plutselig må trykke på "Eldre innlegg" da. Er det bare jeg som legger merke til det eller? Litt irriterende bare.

Skrevet

Har lagt merke til det jeg også ja. Har de to siste dagene også hatt problemer med å komme inn på dol, det står bare at siden ikke eksisterer, så plutselig dukker den opp, og når jeg endelig er kommet inn forsvinner den igjen. IRRITERENDE

Gjest Cezalion
Skrevet

Har også lagt merke til det. Litt småirriterend, ja..

Gjest trultemor25
Skrevet

Veit, er jo bare 4-5 tråder per side jo..

Skrevet

Her er det som før.

Kanskje det hjelper å tryke på oppdatr for å få tråden større?

Gjest Shira12
Skrevet

Dol har vært helt på bærtur idag, ting har vært ustabilt en stund faktisk, har hatt problem med og komme inn på siden o.l

Holdt på og bli sprø jeg idag, da jeg ikke fikk dole til frokosten min, det er jo like viktig som kaffekoppen!

Skrevet

Dol har vært helt på bærtur idag, ting har vært ustabilt en stund faktisk, har hatt problem med og komme inn på siden o.l

Holdt på og bli sprø jeg idag, da jeg ikke fikk dole til frokosten min, det er jo like viktig som kaffekoppen!

Ja, det er helt forferdelig når DOL fusker slik!

Skrevet

Her er det som før.

Kanskje det hjelper å tryke på oppdatr for å få tråden større?

Nei, det gjør ikke det...

Skrevet

Veit, er jo bare 4-5 tråder per side jo..

Kanskje webmaster driver med noe skikkelig lurt?

Skrevet

Har også lagt merke til det. Litt småirriterend, ja..

Jepp... Hvorfor må de drive og fikle med designet hele tiden?

Skrevet

Nei, det gjør ikke det...

Synd det da,

Webmaster har sikkert gjort endringer som får feil utfall hos noen.

Skrevet

Har lagt merke til det jeg også ja. Har de to siste dagene også hatt problemer med å komme inn på dol, det står bare at siden ikke eksisterer, så plutselig dukker den opp, og når jeg endelig er kommet inn forsvinner den igjen. IRRITERENDE

Hadde problemer i går, alle reklamene var borte fra siden. Helt greit i og for seg, men hvert tredje minutt kom det opp en boks med en feilmelding som jeg måtte klikke bort. Rimelig irriterende.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er helt forferdelig når DOL fusker slik!

Dagen er ikke helt den samme uten Dol.

Bare vg er ikke godt nok ;-)

Skrevet

Dagen er ikke helt den samme uten Dol.

Bare vg er ikke godt nok ;-)

Jeg driter i VG - gi meg DOL! :)

Skrevet

Hva annet kan man vente når webdesigneren(e) og utvikleren(e) bruker gårsdagens teknologi, og ikke klarer å lage siden fullt ut fungerende i alle browsere? Tabeller for layout!? Tsk-tsk.

"............................................."

Skrevet

Hva annet kan man vente når webdesigneren(e) og utvikleren(e) bruker gårsdagens teknologi, og ikke klarer å lage siden fullt ut fungerende i alle browsere? Tabeller for layout!? Tsk-tsk.

"............................................."

*nikker og smiler blondt*

Skrevet

Jepp... Hvorfor må de drive og fikle med designet hele tiden?

Enig. Bare vær sjeleglad over at de tok bort den heslige gulefargen i "online". *grøsser*

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har også lagt merke til det.

I tillegg har også ruta med teksten/inleggene blitt mindre. Det skjønner jeg ikke helt.

Nå må jeg scrolle og scrolle hele tiden. Var ikke slik for et par dager siden. Ikke her iallefall.

Skrevet

Enig. Bare vær sjeleglad over at de tok bort den heslige gulefargen i "online". *grøsser*

Hehe, ja husker da hele DOL var orange...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...