Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Utenom det jeg jobber med så har jeg faktisk lyst å bli frisør. Eller fotograf. Eller jobbe med webdesing og redigere og fikse på bilder (vet ikke hva det heter :P). Eller interiør-arkitekt..

Hmm..hvordan skal jeg få tid til alt dette?? =)

Skrevet

Hvis jeg kunne velge så ville jeg nok vært jordmor eller barnelege.

Eller kanskje skuespiller, eller sanger?

Hadde jeg øvd mer, kunne jeg kanskje vært pianist.

Skrevet

jeg er frisør, og har valgt drømmeyrket=)

utenom det så drømmer jeg om å kunne jobbe med barn i andre land som har det vondt

Annonse

Skrevet

Jeg synes det virker kjempegøy å lage animasjonsfilm! Det får bli det:-)

Skrevet

Jeg synes det virker kjempegøy å lage animasjonsfilm! Det får bli det:-)

Hva med journalist????

Skrevet

Hva med journalist????

Uff, nei. Det er vel kanskje det yrket jeg minst kunne tenke meg å ha.

Skrevet

Uff, nei. Det er vel kanskje det yrket jeg minst kunne tenke meg å ha.

En får møte utrolig mange spennende mennsker i alle samfunnsklasser,mange opplevelser, lærer noe nytt hver eneste dag, en har stor makt til å forandre på det en vill.Ene dagen er aldri lik den andre....

Annonse

Skrevet

Ekspert-prøvesitter for sofaer og stresslesser.

"............................................"

Skrevet

Gartneren til superrikmannsomerrausmedlønna.

Da må du se ut som han gartneren i Frustrerte Hustruer. For sånn skal gartnere se ut;-P

Skrevet

Huff, vanskelig spørsmål. Jeg har tenkt mye på det fordi jeg er nødt til å bytte yrke.

Det skulle ihvertfall ha vært noe som involverer høyre hjernehalvdel og sinnet mye. Fotograf? Taji-instruktør? Vet ikke.. gode forslag mottas med stor glede;)

Skrevet

En får møte utrolig mange spennende mennsker i alle samfunnsklasser,mange opplevelser, lærer noe nytt hver eneste dag, en har stor makt til å forandre på det en vill.Ene dagen er aldri lik den andre....

Jeg tenker bare på stress, deadlines, å trenge seg på der man ikke er ønsket, mer stress osv.

Musikkjournalist kunne det kanskje gå an å være for en periode:-)

Skrevet

Da må du se ut som han gartneren i Frustrerte Hustruer. For sånn skal gartnere se ut;-P

JA! Bare med pupper da....

Gjest Er det selv
Skrevet

Hva med journalist????

Journalist er et flott yrke! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...