rose23 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hva er ditt drømmeyrke? Visst du kunne velge? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Utenom det jeg jobber med så har jeg faktisk lyst å bli frisør. Eller fotograf. Eller jobbe med webdesing og redigere og fikse på bilder (vet ikke hva det heter ). Eller interiør-arkitekt.. Hmm..hvordan skal jeg få tid til alt dette?? =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hvis jeg kunne velge så ville jeg nok vært jordmor eller barnelege. Eller kanskje skuespiller, eller sanger? Hadde jeg øvd mer, kunne jeg kanskje vært pianist. 0 Siter
astridny Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jobbet på nyfødt avdeling på sykehus.(trur jeg) 0 Siter
Annitta Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 jeg er frisør, og har valgt drømmeyrket=) utenom det så drømmer jeg om å kunne jobbe med barn i andre land som har det vondt 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gartneren til superrikmannsomerrausmedlønna. 0 Siter
tonie Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg synes det virker kjempegøy å lage animasjonsfilm! Det får bli det:-) 0 Siter
rose23 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Jeg synes det virker kjempegøy å lage animasjonsfilm! Det får bli det:-) Hva med journalist???? 0 Siter
tonie Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hva med journalist???? Uff, nei. Det er vel kanskje det yrket jeg minst kunne tenke meg å ha. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Uff, nei. Det er vel kanskje det yrket jeg minst kunne tenke meg å ha. En får møte utrolig mange spennende mennsker i alle samfunnsklasser,mange opplevelser, lærer noe nytt hver eneste dag, en har stor makt til å forandre på det en vill.Ene dagen er aldri lik den andre.... 0 Siter
Prozak Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Ekspert-prøvesitter for sofaer og stresslesser. "............................................" 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Gartneren til superrikmannsomerrausmedlønna. Da må du se ut som han gartneren i Frustrerte Hustruer. For sånn skal gartnere se ut;-P 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Huff, vanskelig spørsmål. Jeg har tenkt mye på det fordi jeg er nødt til å bytte yrke. Det skulle ihvertfall ha vært noe som involverer høyre hjernehalvdel og sinnet mye. Fotograf? Taji-instruktør? Vet ikke.. gode forslag mottas med stor glede;) 0 Siter
tonie Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 En får møte utrolig mange spennende mennsker i alle samfunnsklasser,mange opplevelser, lærer noe nytt hver eneste dag, en har stor makt til å forandre på det en vill.Ene dagen er aldri lik den andre.... Jeg tenker bare på stress, deadlines, å trenge seg på der man ikke er ønsket, mer stress osv. Musikkjournalist kunne det kanskje gå an å være for en periode:-) 0 Siter
bb71 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Da må du se ut som han gartneren i Frustrerte Hustruer. For sånn skal gartnere se ut;-P JA! Bare med pupper da.... 0 Siter
Gjest Er det selv Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hva med journalist???? Journalist er et flott yrke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.