Gjest språkpetimeter? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 ..drømmeyrket ..."visst" jeg kunne velge, ville være å rette språkfeil. Da ville jeg rettet til: hvis jeg kunne velge. Kanskje jeg også ville bli skribent, en grinete og sarkastisk med slående kronikker. 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Filmregissør med ekstremt dyktig produsent ved min høyre hånd. På mange måter har jeg drømmeutdanningen, men jobbmessig... :-( 0 Siter
Goliath Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg holder fremdeles ved mine barneønsker. Jagerflyver eller profesjonell racerbil fører:-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Barnelege. Eller min leges høyre hånd/medhjelper, for han er bare sååååååå kjekk. 0 Siter
Gjest nicht Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Da ville jeg vært plateprodusent!! Drevet med research til programmer på discovery og national geographic 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg ville drevet med hest sammen med kjæresten min. ) 0 Siter
Aryane Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Drevet med research til programmer på discovery og national geographic Hva har du svart meg på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.