Gå til innhold

Torsdags-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid fredags- og lørdagstråder, så da kan vi like så godt ha en torsdags-tråd :)

Altså... Hva skal du i dag?

Jeg skal bare slappe av. Nå har sambo vært syk siden søndag, så i dag vandrer jeg rundt i pysj og skal kose meg til langt på dag. Har sendt han og babyen på butikken for å kjøpe god frokost, så nå skal vi kose oss. Kanskje jeg bretter litt tøy, men det er så langt jeg strekker meg i dag ;)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• Glimtipper

13

• Velouria

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

I dag er gutten min 4 år, så i dag skal vi (etter jobb og bhg) ut å spise middag på McDonalds, etter bursdagsbarnets ønske.

Etter det skal vi hjem og kose oss og leke med modell-leire (bursdagsgave) og lego (også gave).

Etter at gutten er i seng skal jeg ut å gå en laaang tur.

Skrevet

Jeg skal til Oslo *vinker til alle DOL'ere som befinner seg der!* :-)

Skrevet

Snart skal jeg kle på babyen vår og så skal vi ut på tur. Skal poste omtrent 1 million julekort, hente bursdagspakke til storesøster og kanskje kjøpe en julegave eller 3. (Er snart ferdig - hurra!!)

Vel hjemme skal jeg amme, skifte bleie, vaske klær, brette klær og kanskje amme en gang til før jeg henter storesøster på skolen og lillesøster i barnehagen.

Så skal jeg lage middag, snakke med 2 skravlesyke jenter på en gang og stelle lillebror på 2 mnd.

Så skal lillesøster på generalprøve før ballettforestillingen på lørdag. Skal prøve å ordne skyss til henne, så vi slipper og ut.

Så skal lillesøster hentes (eller hun blir hentet av noen andre og brag hjem). Da blir det kveldsmat, kveldsstell og legging av jentene. Så blir det kos og stell og amming til kl. er rundt 22. Da er det bading og kveldsstell av lillebror. Så amming og legging av ham.

Er jeg heldig er jeg selv i seng ved midnatt. Men som regel blir den rundt 01 før lillebror sovner.

Innimellom er jeg på DOL og roter litt...

Åja, også kommer mannen hjem i kveld, så jeg må nok rydde litt ihuset også...

Skrevet

Jeg skal ha eksamen i morgen og er rimelig på tuppa i dag.

*lei og ukonsentrert*

Skrevet

Jeg skal til tannlegen om en halvtime og gruer meg værre enn til noe annet..

Så skal jeg en tur på Trygdekontoret og kreve noen gryn som det skylder meg. Hente barna i bhg og SFO, lage middag og leke litt med dem.

I kveld skal jeg på kurs fra fem til åtte og etter det bør jeg vel gjøre litt forfallent arbeid i huset, men det vet jeg ikke om jeg gidder. Det blir nok heller ut å gå en tur og litt doling på tampen av kvelden.

Gjest trultemor25
Skrevet

Sambo er syk så du har sendt han på butikken mens du selv går hjemme i pysjen? Hehe, god deal!

Jeg har ingen spesielle planer i dag. Surre hjemme. Gjøre litt husarbeid, det trengs! I kveld skal vi til svigers en tur. Og etter det jakten på kjærligheten!!

Skrevet

Sambo er syk så du har sendt han på butikken mens du selv går hjemme i pysjen? Hehe, god deal!

Jeg har ingen spesielle planer i dag. Surre hjemme. Gjøre litt husarbeid, det trengs! I kveld skal vi til svigers en tur. Og etter det jakten på kjærligheten!!

Hehe. Han er frisk nå, da :) Men jeg har generelt en god deal med han, da ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal på julegaveshopping med en venninne.

Er nok helt gåen når jeg kommer hjem, så det blir en enkel middag og en rolig kveld.

Kos deg i dag da :o)

Skrevet

Drar straks for å ta en treningsøkt, deretter innom ei gammel tante med en oppmerksomhet og så i kveld skal jeg ut og spise middag med syforeningen. Går glipp av Jakten på kjærligheten. *snufs*

Skrevet

sitter fortsatt i pysjen, skal ikke gjøre mye i dag nei... blir vel litt rydding rundt omkring, lage middag, vaske litt klær, se jakten på kjærligheten i kveld...

Skrevet

Snart skal jeg kle på babyen vår og så skal vi ut på tur. Skal poste omtrent 1 million julekort, hente bursdagspakke til storesøster og kanskje kjøpe en julegave eller 3. (Er snart ferdig - hurra!!)

Vel hjemme skal jeg amme, skifte bleie, vaske klær, brette klær og kanskje amme en gang til før jeg henter storesøster på skolen og lillesøster i barnehagen.

Så skal jeg lage middag, snakke med 2 skravlesyke jenter på en gang og stelle lillebror på 2 mnd.

Så skal lillesøster på generalprøve før ballettforestillingen på lørdag. Skal prøve å ordne skyss til henne, så vi slipper og ut.

Så skal lillesøster hentes (eller hun blir hentet av noen andre og brag hjem). Da blir det kveldsmat, kveldsstell og legging av jentene. Så blir det kos og stell og amming til kl. er rundt 22. Da er det bading og kveldsstell av lillebror. Så amming og legging av ham.

Er jeg heldig er jeg selv i seng ved midnatt. Men som regel blir den rundt 01 før lillebror sovner.

Innimellom er jeg på DOL og roter litt...

Åja, også kommer mannen hjem i kveld, så jeg må nok rydde litt ihuset også...

Poster du julekorta alt nå? Er ikke det tidlig da.

Gjest LucySky
Skrevet

I dag er gutten min 4 år, så i dag skal vi (etter jobb og bhg) ut å spise middag på McDonalds, etter bursdagsbarnets ønske.

Etter det skal vi hjem og kose oss og leke med modell-leire (bursdagsgave) og lego (også gave).

Etter at gutten er i seng skal jeg ut å gå en laaang tur.

I da sto jeg opp halv åtte som vanlig, satt ved pc'en halv ni. Har jobba i nesten to timer og vært i fred for telefoner, aleine i huset (mannen min dro åtte).

Nå skal jeg dra avgårde og handle, gå på helsekost og apotek. Seinere i dag skal jeg pusse stuevinduene, noe jeg gruer meg til i månedsvis!

:(

Skrevet

Jeg skal jobbe litt i huset, bake kolakaker og i kveld skal jeg ut og spise julemiddag

Gjest siernåjeg
Skrevet

Skal på jobb snart, så er det ut på tur med unger og hunden,se tv og sove.

Men i morgen.........DA skal jeg på julebord :))

Skrevet

Mannen min gikk tidlig på jobb i dag, så jeg hadde de tre englene alene. Da tar det alltid ekstra lang tid å komme seg ut døra...

Var ferdig med å levere barn kvart på ni, og var ikke på jobb før 910... Skal jobbe til halv fem. Da er det fulle fart hjem og hente de to eldste som skal på kor klokka fem. Pappaen har lovet å hente dem fra barnehagen i såpass god tid at de rekker middag før koret (jfr teatertråd i forrige uke :-) ). På koret skal jeg selge cd'er...

Så er det hjem klokka seks, spise, se på barne-tv, sløve på sofaen, lese bøker med ungene og gi dem kveldsmat og legge dem. HVis jeg er inspirert, går jeg på trening klokka åtte. Det tror jeg ikke jeg er.... Tror heller jeg maler taket på det nye rommet til eldstemann. Må huske å kjøpe ny pære til"femhundre-wattaren"!

Så stuper jeg vel i seng i 23.30 -tida, etter litt doling....

fuji1365380447
Skrevet

Jeg sitter på jobb og gjør noe som jeg burde ha gjordt for lenge siden - og så er jeg litt på DOL fordi jeg kjeder meg med dette.

I kveld skal jeg ha en venninne på besøk, og jeg skal lage en deilig kjøttsuppe til henne. Har skrevet lang handleliste og gleder meg til å koke og brase litt på kjøkkenet. Etter vi har spist så skal vi se på en film sammen.

Sent i kveld så kommer min far på beøsk, han kommer med et sent fly, og må ha et sted å overnatte. Så dette blir nok en lang men koselig dag.

Skrevet

Den store vaskedagen her.

Vasker kjøkkenskap,hvitevarer,kjøleskap og komfyr.

Skrevet

Julebord på en restaurant jeg har hatt lyst til å gå på lenge :-)

Skrevet

Skal på jobb snart, så er det ut på tur med unger og hunden,se tv og sove.

Men i morgen.........DA skal jeg på julebord :))

Det skal jeg og :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...