Gå til innhold

Torsdags-tråd

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• Glimtipper

13

• Velouria

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spise kake og se søppel-TV.

:)

Brilliant dag :)

Skrevet

Jeg skal til Oslo *vinker til alle DOL'ere som befinner seg der!* :-)

*vinker tilbake*

Skrevet

sitter fortsatt i pysjen, skal ikke gjøre mye i dag nei... blir vel litt rydding rundt omkring, lage middag, vaske litt klær, se jakten på kjærligheten i kveld...

Det skal jeg også. Hvem tror du Tollef velger?

Skrevet

Idrettsarrangement og hjem til film etterpå (extended version av LOTR).

ShitDiddelyDo
Skrevet

I dag har jeg fri.

Jeg sto opp tidlig, faktisk like over seks. Knotet med noen småting på nettet, før jeg tok turen ned på treninga og trente en økt. Så skulle jeg kjøpe sko, men det ble det naturligvis ikke noe av. Jeg tror jeg lider av en slags butikkfobi. Kall det butikkangst om du vil. Så jeg løp ut av butikken raskere enn jeg rakk å løpe inn.

Så satte jeg meg på en utested i bygda og spiste en bedre lunch og drakk appelsinjuice, mens jeg leste Dagbladet.

Nå er jeg hjemme.

Sitter her og hører på Ramones.

Jeg elsker å ha fri midt i uka, når jeg vet at de fleste andre jobber. :)

I kveld skal jeg spise Sushi og ta et par øl med noen venner.

Gjest Zuleika
Skrevet

Jeg avspaserer i dag, men føler meg ikke i form. Hadde håpet at jeg kunne gjøre en del småting som jeg aldri har tid til, men vi får se.

Skrevet

I dag har jeg fri.

Jeg sto opp tidlig, faktisk like over seks. Knotet med noen småting på nettet, før jeg tok turen ned på treninga og trente en økt. Så skulle jeg kjøpe sko, men det ble det naturligvis ikke noe av. Jeg tror jeg lider av en slags butikkfobi. Kall det butikkangst om du vil. Så jeg løp ut av butikken raskere enn jeg rakk å løpe inn.

Så satte jeg meg på en utested i bygda og spiste en bedre lunch og drakk appelsinjuice, mens jeg leste Dagbladet.

Nå er jeg hjemme.

Sitter her og hører på Ramones.

Jeg elsker å ha fri midt i uka, når jeg vet at de fleste andre jobber. :)

I kveld skal jeg spise Sushi og ta et par øl med noen venner.

Det høres ut som en fin dag :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres ut som en fin dag :)

Ja, og nå sitter jeg bare her med pc-en på fanget og hører på musikk. Det liker jeg utrolig godt. Avslappende og deilig. :)

Skrevet

Ja, og nå sitter jeg bare her med pc-en på fanget og hører på musikk. Det liker jeg utrolig godt. Avslappende og deilig. :)

Musikk, ja... God idè, det har jeg sjeldent tid til :) *begynner å rote i CD-samlingen*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Musikk, ja... God idè, det har jeg sjeldent tid til :) *begynner å rote i CD-samlingen*

DC++ om du går tom for musikk. Genialt. :)

Nå hører jeg på Buddy Holly.

Skrevet

DC++ om du går tom for musikk. Genialt. :)

Nå hører jeg på Buddy Holly.

DC++?

Jeg endte opp med Pixies, lenge siden jeg har hørt på de :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

DC++?

Jupp, et nedlastningsprogram.

Laster ned hele album på null komma nix.

Skrevet

DC++?

Hey, hey!

Meget godt valg if I may say so. Hvilken skive? Og hva er din favoritt pixies låt?

Min er selvsagt (se nick) :)

Skrevet

Jupp, et nedlastningsprogram.

Laster ned hele album på null komma nix.

Btelaer du da? I så fall, hvor mye?

Skrevet

Hey, hey!

Meget godt valg if I may say so. Hvilken skive? Og hva er din favoritt pixies låt?

Min er selvsagt (se nick) :)

Jeg har da litt smak, selv om jeg ikke liker Hamsun ;)

Jeg husker knapt noen av sangene deres. Men akkurat nå hører jeg på "Debaser" og den er bra :) Grunnen til at jeg knapt husker de, er at jeg ble presentert for de av min samboer mens vi var nyforelsket. Livet var en rosa sky og hukommelsen svikter ;)

Men jeg sitter og hører gjennom det jeg har av de nå og skal komme tilbake til deg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Btelaer du da? I så fall, hvor mye?

Det er gratis.

Søk på DC++, last ned programmet, les litt om det (det er veldig enkelt, men kan se litt skummelt ut ved første øyekast), gjør din musikk tilgjengelig for andre (det er en forutsetning for å bruke det, du må ha minst 1 gb med musikk på maskinen din), og så kliner du til! :)

Skrevet

Det er gratis.

Søk på DC++, last ned programmet, les litt om det (det er veldig enkelt, men kan se litt skummelt ut ved første øyekast), gjør din musikk tilgjengelig for andre (det er en forutsetning for å bruke det, du må ha minst 1 gb med musikk på maskinen din), og så kliner du til! :)

Takk for tipset, skal prøve det ut i kveld :)

Skrevet

Jeg har da litt smak, selv om jeg ikke liker Hamsun ;)

Jeg husker knapt noen av sangene deres. Men akkurat nå hører jeg på "Debaser" og den er bra :) Grunnen til at jeg knapt husker de, er at jeg ble presentert for de av min samboer mens vi var nyforelsket. Livet var en rosa sky og hukommelsen svikter ;)

Men jeg sitter og hører gjennom det jeg har av de nå og skal komme tilbake til deg :)

Debaser er definitivt en knall låt! Og den Hamsungreia hadde jeg allerede fortrengt ;)

Jeg blir _så_ glad hver gang noen liker Pixies, litt sånn "5 åring på julaften" følelse :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...