Gå til innhold

Torsdags-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Debaser er definitivt en knall låt! Og den Hamsungreia hadde jeg allerede fortrengt ;)

Jeg blir _så_ glad hver gang noen liker Pixies, litt sånn "5 åring på julaften" følelse :D

Sambo skal ha æren for å presentere de for meg, da :)

Men nå må dessverre Pixies vike, for nå fant jeg bursdags-CDen vennene mine lagde til meg da jeg ble 22. Den har alle de søte, barnslige sangene vi hørte på da vi var yngre, masse minne-sanger og er utrolig morsom å synge til (joins the dark side og synger ut: "It's my party and I'll cry if I want tooooo").

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• Glimtipper

13

• Velouria

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hey, hey!

Meget godt valg if I may say so. Hvilken skive? Og hva er din favoritt pixies låt?

Min er selvsagt (se nick) :)

Er litt dårlig til å huske sangtitler, men fant fram Debaser på iPod isted. Bra låt, typisk Pixes, nærmest en klassiker. Hører på Velouria nå, hadde ikke snøring på at nicket ditt hadde med den å gjøre. Kult :o)

Skrevet

Er litt dårlig til å huske sangtitler, men fant fram Debaser på iPod isted. Bra låt, typisk Pixes, nærmest en klassiker. Hører på Velouria nå, hadde ikke snøring på at nicket ditt hadde med den å gjøre. Kult :o)

Thanx og det er godt å høre at det er flere med sunne musikkinteresser :)

Skrevet

Mine planer er:

* steke kransekakepinner

* lage risboller

* eventuelt vaske og legge sammen tøy hvis jeg gidder :)

Er sykemeldt for tida, så jeg driver bare dank. Deilig. :)

Skrevet

Det skal jeg også. Hvem tror du Tollef velger?

det er jeg jammen meg ikke sikker på.... kanskje Jorand (el hvordan det enn skrives)

Skrevet

Jeg sitter på jobb og gjør noe som jeg burde ha gjordt for lenge siden - og så er jeg litt på DOL fordi jeg kjeder meg med dette.

I kveld skal jeg ha en venninne på besøk, og jeg skal lage en deilig kjøttsuppe til henne. Har skrevet lang handleliste og gleder meg til å koke og brase litt på kjøkkenet. Etter vi har spist så skal vi se på en film sammen.

Sent i kveld så kommer min far på beøsk, han kommer med et sent fly, og må ha et sted å overnatte. Så dette blir nok en lang men koselig dag.

å, fuji, dette hørtes skikkelig koselig ut. :)

Håper du får en superbra dag. :)

Skrevet

Jeg skal til tannlegen om en halvtime og gruer meg værre enn til noe annet..

Så skal jeg en tur på Trygdekontoret og kreve noen gryn som det skylder meg. Hente barna i bhg og SFO, lage middag og leke litt med dem.

I kveld skal jeg på kurs fra fem til åtte og etter det bør jeg vel gjøre litt forfallent arbeid i huset, men det vet jeg ikke om jeg gidder. Det blir nok heller ut å gå en tur og litt doling på tampen av kvelden.

Hehe, litt forfallent arbeid? Den var ny. ;)

Eller var det forefallende arbeid du mente, kanskje?

Sorry, den skrivefeilen var bare så morsom. :)

Skrevet

Jeg skal ha eksamen i morgen og er rimelig på tuppa i dag.

*lei og ukonsentrert*

Lykke til i morra, da! *krysser fingrene*

Hva har du eksamen i?

Skrevet

Mine planer er:

* steke kransekakepinner

* lage risboller

* eventuelt vaske og legge sammen tøy hvis jeg gidder :)

Er sykemeldt for tida, så jeg driver bare dank. Deilig. :)

Tror ikke du bare enkelt og greit kan skrive "risboller". dersom du har sett tråden om risboller, forstår du nok at dette er LANGT mer komplisert enn som så! :-)

mvh

Skrevet

I da sto jeg opp halv åtte som vanlig, satt ved pc'en halv ni. Har jobba i nesten to timer og vært i fred for telefoner, aleine i huset (mannen min dro åtte).

Nå skal jeg dra avgårde og handle, gå på helsekost og apotek. Seinere i dag skal jeg pusse stuevinduene, noe jeg gruer meg til i månedsvis!

:(

Kjøp deg vinduspusserutstyr via Eidsvoll miljøprodukter, da pusser du stuevinduene på fem minutter! De blir skinnende blanke også.

(Nei, jeg selger ikke dette, men jeg ble helt frelst av den vinduspusservarianten, for jeg er lat!) :)

Skrevet

Tror ikke du bare enkelt og greit kan skrive "risboller". dersom du har sett tråden om risboller, forstår du nok at dette er LANGT mer komplisert enn som så! :-)

mvh

Hehe...

Pøhsj, jeg går på med dødsforakt! :)

Skrevet

Hehe...

Pøhsj, jeg går på med dødsforakt! :)

En risbolle-tråd kan forte utarte til både spydigheter og anonyme innlegg, jeg blir alltid like fascinert...!

Skrevet

En risbolle-tråd kan forte utarte til både spydigheter og anonyme innlegg, jeg blir alltid like fascinert...!

Oi, har det skjedd noe i løpet av dagen som jeg ikke har fått med meg? I går kveld var da den risbolletråden relativt fredelig, så vidt jeg fikk med meg. :)

Skrevet

Etter jobb skal jeg ta en varm dusj, sove og slappe av.

*gjesp*

Gjest trist&leimeg
Skrevet

Fridag idag ...

Har akkurat kommet hjem fra begravelse, en venn døde av kreft om søndagen, så jeg er bare trist og lei meg.

Det kommer snart flere venner på besøk, slik at vi kommer sammen, prate og gråte sammen.

Så får torsdagen gå som den gjør .....

Skal selvfølgelig få med meg siste episode av "Jakten på kjærligheten" ikveld.

Skrevet

Fridag idag ...

Har akkurat kommet hjem fra begravelse, en venn døde av kreft om søndagen, så jeg er bare trist og lei meg.

Det kommer snart flere venner på besøk, slik at vi kommer sammen, prate og gråte sammen.

Det var trist å høre :(

Skrevet

Fridag idag ...

Uff, så trist. Føler med deg. *klem*

Skrevet

Hehe, litt forfallent arbeid? Den var ny. ;)

Eller var det forefallende arbeid du mente, kanskje?

Sorry, den skrivefeilen var bare så morsom. :)

*slår meg på panna*

Herregud, jeg er _så_ slapp til dette med korrektur når jeg er på nettet, så jeg fremstår til enhver tid som en idiot. Litt dumt siden det er en stor del av jobben min, men skomakerens barn også videre.

Jeg ler enda jeg ;)

Gjest LucySky
Skrevet

å, fuji, dette hørtes skikkelig koselig ut. :)

Håper du får en superbra dag. :)

Hva slags vinduspusserutstyr er det?

*PUH!* er ferdig i dobbelt forstand! (Men bare med første etasje).

Er det ment for store panoramavinduer? Jeg har vanlige, ikke så digre vippevinduer.

Skrevet

Hva slags vinduspusserutstyr er det?

*PUH!* er ferdig i dobbelt forstand! (Men bare med første etasje).

Er det ment for store panoramavinduer? Jeg har vanlige, ikke så digre vippevinduer.

Det er en mikrofiberklut som man har på en slags nal, og så pusser du etter med en annen mikrofiberklut. Kan vaske alle vinduer og speil med dette.

Altså, du tar bare vanlig rent vann på mikrofibernalen, gnukker det over vinduet, så stryker du vekk vannet med en vanlig nal, og så pusser du over med poleringskluten. Ett vanlig stuevindu tar max 2 minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...