Gå til innhold

Torsdags-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

*slår meg på panna*

Herregud, jeg er _så_ slapp til dette med korrektur når jeg er på nettet, så jeg fremstår til enhver tid som en idiot. Litt dumt siden det er en stor del av jobben min, men skomakerens barn også videre.

Jeg ler enda jeg ;)

Hehe, bra du ler av det og ikke ble sur. :)

Vet at man helst skal holde kjeft om skrivefeil på DOL... ;)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

14

• Glimtipper

13

• Velouria

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal holde min faste quiz på en bar borti gata her, og før det må jeg nesten gjøre den ferdig..;-)

Jeg pleier ikke å somle sånn,men i dag ble det litt stress. Ellers skal jeg spise noe godt (men jeg har ikke bestemt meg for hva enda) og sikkkert ta noen øl etter quizen.

Kanskje jeg skal rydde litt om jeg får tid.

:-)

Skrevet

Hehe, bra du ler av det og ikke ble sur. :)

Vet at man helst skal holde kjeft om skrivefeil på DOL... ;)

Om man er nærtagen på sånt har man et stort problem når man er på diskusjonsforum på nettet. Og jeg gidder ikke ta megselv så forbanna høytidlig hele tiden, det er så slitsomt ;)

Skrevet

Om man er nærtagen på sånt har man et stort problem når man er på diskusjonsforum på nettet. Og jeg gidder ikke ta megselv så forbanna høytidlig hele tiden, det er så slitsomt ;)

Bra! Way to go. :)

Skrevet

Lykke til i morra, da! *krysser fingrene*

Hva har du eksamen i?

psykologi

*hjelp*

Skrevet

Tror ikke du bare enkelt og greit kan skrive "risboller". dersom du har sett tråden om risboller, forstår du nok at dette er LANGT mer komplisert enn som så! :-)

mvh

Hehe hun har fått den ekte risbolle oppskriften av meg så da går baksten riktig for seg skal du se :)

Skrevet

Skal på kino med bestevenninnen min og se den siste Harry Potter-filmen! :o)))) *Gleder seg vilt*

Skrevet

psykologi

*hjelp*

Det går nok bra, skal du se. :)

Jeg har bestandig vært kjempenervøs før eksamen, men jeg har aldri strøket noen gang. Holdt på å dåne da jeg skulle ringe for å høre resultatet.

Break a leg! :)

Skrevet

Poster du julekorta alt nå? Er ikke det tidlig da.

Jeg synes det er helt greit så lenge det er etter 1. desember. Dessuten har jeg mange som skal til utlandet, og de vil jeg ha av gårde i tide. Og når jeg først er i gang, sender jeg alle.

Skrevet

Det går nok bra, skal du se. :)

Jeg har bestandig vært kjempenervøs før eksamen, men jeg har aldri strøket noen gang. Holdt på å dåne da jeg skulle ringe for å høre resultatet.

Break a leg! :)

Vel - jeg er som regel aldri nervøs foran en eksamen - men det er jeg denne gangen.

Har lest altfor lite, og altfor overfladisk.

Har mest lyst til å hoppe i havet :(

Skrevet

Vel - jeg er som regel aldri nervøs foran en eksamen - men det er jeg denne gangen.

Har lest altfor lite, og altfor overfladisk.

Har mest lyst til å hoppe i havet :(

Kjenner til den følelsen, og det er ikke noe morsomt! Men sist gang jeg følte at jeg ikke var forberedt i det hele tatt, fikk jeg 2,4 på eksamen, så det gikk jo bra. :)

Hvordan gikk det med deg i dag da?

Skrevet

Kjenner til den følelsen, og det er ikke noe morsomt! Men sist gang jeg følte at jeg ikke var forberedt i det hele tatt, fikk jeg 2,4 på eksamen, så det gikk jo bra. :)

Hvordan gikk det med deg i dag da?

La meg 0215, og stod opp 0550...

Tror det gikk sånn noenlunde bra, det var heldigvis "enklere" enn forventet :), dvs at for en gangs skyld hadde jeg kanskje litt flaks!

Så NÅ er det helg :D

Skrevet

La meg 0215, og stod opp 0550...

Tror det gikk sånn noenlunde bra, det var heldigvis "enklere" enn forventet :), dvs at for en gangs skyld hadde jeg kanskje litt flaks!

Så NÅ er det helg :D

Så bra! Nå har du fortjent å slappe av i helga. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...